Firmowe
Opis
Silnik elektryczny — trójfazowy 230/400V 0,75kW z przekładnią ślimakową PM075, kołnierzem 80B5 oraz przełożeniem i=50
KOD SKRAW MET: [9629]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
___
W skład kompletu wchodzi:
Silnik elektryczny trójfazowy, łapowo-kołnierzowy B35, MS 80 2-4, 0,75kW, 230/400V, 1390 obr/min, wałek 19mm [3033]
Przekładnia ślimakowa silnika elektrycznego, PM 075, kołnierz 80B5, przełożenie i=50 [3507]
Motoreduktor (Silnik elektryczny z przekładnią)
Jest to maszyna napędową, która składa się z napędu elektrycznego i przekładni mechanicznej. W segmencie motoreduktora znajdują się też zabezpieczenia, które chronią przed skutkami wycieków oleju lub wybuchem, a zastosowane smary sprawiają, że jest to mechanizm bezobsługowy.
Do czego służy motoreduktor? Do właściwości typowych silników elektrycznych należy duża prędkość obrotowa i niewielki moment obrotowy. Aby mogły one efektywnie zasilać maszyny i urządzenia musiałyby spełniać ich wymagania, które są całkowicie odwrotne – w takich zastosowaniach silnik musiałby generować małe prędkości i duże momenty obrotowe.
ZASTOSOWANIE
Rozwiązania wyposażone w motoreduktory aktualnie stosowane są praktycznie w każdej gałęzi gospodarki. Miniaturowe motoreduktory znajdziemy m.in. w różnego rodzaju automatach sprzedających, natomiast motoreduktory o dużej mocy chętnie wykorzystywane są w przemyśle ciężkim. Korzysta z nich przemysł, transport, a nawet branża rozrywkowa. W przemyśle najczęściej stosuje się je jako element napędu przenośników, mieszadeł, wirników, a także maszyn umożliwiających przemieszczanie się produktów po linii produkcyjnej fabryk.
Na naszych pozostałych aukcjach znajdą Państwo inne gotowe zestawy motoreduktorów oraz szeroki asortyment zarówno silników elektrycznych, jak i przekładni ślimakowych do samodzielnego przypasowania według potrzeb w atrakcyjnych cenach!
Silnik elektryczny trójfazowy, łapowo-kołnierzowy B35, MS 80 2-4, 0,75kW, 230/400V, 1390 obr/min, wałek 19mm
Bardzo dobrej jakości trójfazowy silnik indukcyjny — parametry znacznie przewyższają najtańsze chińskie produkty na rynku.
Doskonałe rozpraszanie ciepła zapewnia ciągłą pracę pod obciążeniem.
Gwarantuje długoletnią i bezawaryjną pracę!
Zastosowanie:
Silnik ogólnego przeznaczenia — posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych oraz mechanicznych.
Zaprojektowany do napędu pomp hydraulicznych, ale także innych mechanicznych elementów układów, w których jest zapotrzebowanie na moc i ruch obrotowy.
Stosowany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie oraz szeroko pojętym przemyśle.
Silnik elektryczny trójfazowy, łapowo-kołnierzowy B35, MS 80 2-4, 0,75kW, 230/400V, 1390 obr/min, wałek 19mm
Bardzo dobrej jakości trójfazowy silnik indukcyjny — parametry znacznie przewyższają najtańsze chińskie produkty na rynku.
Doskonałe rozpraszanie ciepła zapewnia ciągłą pracę pod obciążeniem.
Gwarantuje długoletnią i bezawaryjną pracę!
Zastosowanie:
Silnik ogólnego przeznaczenia — posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych oraz mechanicznych.
Zaprojektowany do napędu pomp hydraulicznych, ale także innych mechanicznych elementów układów, w których jest zapotrzebowanie na moc i ruch obrotowy.
Stosowany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie oraz szeroko pojętym przemyśle.
Specyfikacja techniczna silnika:
- Częstotliwość: 50 Hz
- Moc wyjściowa: 0,75 kW V Δ
- Napięcie (±5%):
230 V Δ
400 V Y
- Prędkość obrotu: 1390 obr/min
- Znamionowy moment obrotowy: 5,15 Nm
- Prąd znamionowy:
3,21 A Δ
1,85 A Y
- Średnica wałka napędowego: 19 mm
- Dławnice kablowe: M20x1,5
- Rozstaw przeciwległych otworów (4x Φ12) w kołnierzu: 160 mm
- Rozstaw łap mocujących: 125 mm x 100 mm
- Dopuszczalne obciążenie promieniowe: 755 N
- Dopuszczalne obciążenie osiowe: 629 N
- Poziom hałasu: 58 dB
- Dopuszczalna temperatura otoczenia: od -20°C do +40°C
Dodatkowe informacje:
Kierunek obrotu: prawy lub lewy
Klin na wałku: tak
Kołnierz do mocowania łącznika dzwonowego: tak
Łapy mocujące: tak (możliwość demontażu łap)
Stopień ochrony: IP55
Materiał obudowy: aluminium oraz żelazo
Uzwojenie: miedź
Parametry techniczne mogą się nieznacznie różnić, w zależności od aktualnej dostawy. Nie wpływa to na ogólne działanie i zastosowanie silnika.
Przekładnia / motoreduktor silnika elektrycznego o kołnierzu 80B5
KOD SKRAW MET: [3507]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
Symbol: PM--075
Typ mocowania: kołnierzowy
Przełożenie: i = 50
W ZESTAWIE ZNAJDUJĄ SIĘ ŚRUBY WRAZ Z NAKRĘTKAMI I PODKŁADKAMI
Motoreduktor walcowy to elektromechaniczny układ napędowy, którego zadaniem jest zmiana prędkości obrotowej oraz momentu obrotowego.
Przekładnie z kołem zębatym walcowym o zębach skośnych ERC to nowa generacja mechaniczno-elektrycznych produktów, które zaprojektowane zostały jako system modułowy do systemów karmienia na fermach drobiu.
Dedykowany do redukowania napędu silników elektrycznych MS 80 z kołnierzem mocującym (B5/B35) oraz wałkiem napędowym Φ19 mm.
Współpracują ze zwykłymi silnikami, silnikami z hamulcem, silnikami w wykonaniu przeciwwybuchowym, silnikami zasilanymi z falowników, serwomotorami, silnikami IEC, itp.
Specyfikacja techniczna przekładni:
Pm: 200mm
Dm: 19mm
bm: 6mm
tm: 21,8mm
Wymiary kołnierza
P: 200mm
M: 165mm
N: 130mm
D: 19mm
Kolor silnika oraz przekładni może być różny w zależności od aktualnej dostawy.
Do każdego silnika dołączona jest karta katalogowa z informacjami dotyczącymi eksploatacji, pierwszego montażu oraz zmiany kierunku obrotów.
KOD SKRAW MET: [9629]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
___
W skład kompletu wchodzi:
Silnik elektryczny trójfazowy, łapowo-kołnierzowy B35, MS 80 2-4, 0,75kW, 230/400V, 1390 obr/min, wałek 19mm [3033]
Przekładnia ślimakowa silnika elektrycznego, PM 075, kołnierz 80B5, przełożenie i=50 [3507]
Motoreduktor (Silnik elektryczny z przekładnią)
Jest to maszyna napędową, która składa się z napędu elektrycznego i przekładni mechanicznej. W segmencie motoreduktora znajdują się też zabezpieczenia, które chronią przed skutkami wycieków oleju lub wybuchem, a zastosowane smary sprawiają, że jest to mechanizm bezobsługowy.
Do czego służy motoreduktor? Do właściwości typowych silników elektrycznych należy duża prędkość obrotowa i niewielki moment obrotowy. Aby mogły one efektywnie zasilać maszyny i urządzenia musiałyby spełniać ich wymagania, które są całkowicie odwrotne – w takich zastosowaniach silnik musiałby generować małe prędkości i duże momenty obrotowe.
ZASTOSOWANIE
Rozwiązania wyposażone w motoreduktory aktualnie stosowane są praktycznie w każdej gałęzi gospodarki. Miniaturowe motoreduktory znajdziemy m.in. w różnego rodzaju automatach sprzedających, natomiast motoreduktory o dużej mocy chętnie wykorzystywane są w przemyśle ciężkim. Korzysta z nich przemysł, transport, a nawet branża rozrywkowa. W przemyśle najczęściej stosuje się je jako element napędu przenośników, mieszadeł, wirników, a także maszyn umożliwiających przemieszczanie się produktów po linii produkcyjnej fabryk.
Na naszych pozostałych aukcjach znajdą Państwo inne gotowe zestawy motoreduktorów oraz szeroki asortyment zarówno silników elektrycznych, jak i przekładni ślimakowych do samodzielnego przypasowania według potrzeb w atrakcyjnych cenach!
Silnik elektryczny trójfazowy, łapowo-kołnierzowy B35, MS 80 2-4, 0,75kW, 230/400V, 1390 obr/min, wałek 19mm
Bardzo dobrej jakości trójfazowy silnik indukcyjny — parametry znacznie przewyższają najtańsze chińskie produkty na rynku.
Doskonałe rozpraszanie ciepła zapewnia ciągłą pracę pod obciążeniem.
Gwarantuje długoletnią i bezawaryjną pracę!
Zastosowanie:
Silnik ogólnego przeznaczenia — posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych oraz mechanicznych.
Zaprojektowany do napędu pomp hydraulicznych, ale także innych mechanicznych elementów układów, w których jest zapotrzebowanie na moc i ruch obrotowy.
Stosowany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie oraz szeroko pojętym przemyśle.
Silnik elektryczny trójfazowy, łapowo-kołnierzowy B35, MS 80 2-4, 0,75kW, 230/400V, 1390 obr/min, wałek 19mm
Bardzo dobrej jakości trójfazowy silnik indukcyjny — parametry znacznie przewyższają najtańsze chińskie produkty na rynku.
Doskonałe rozpraszanie ciepła zapewnia ciągłą pracę pod obciążeniem.
Gwarantuje długoletnią i bezawaryjną pracę!
Zastosowanie:
Silnik ogólnego przeznaczenia — posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych oraz mechanicznych.
Zaprojektowany do napędu pomp hydraulicznych, ale także innych mechanicznych elementów układów, w których jest zapotrzebowanie na moc i ruch obrotowy.
Stosowany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie oraz szeroko pojętym przemyśle.
Specyfikacja techniczna silnika:
- Częstotliwość: 50 Hz
- Moc wyjściowa: 0,75 kW V Δ
- Napięcie (±5%):
230 V Δ
400 V Y
- Prędkość obrotu: 1390 obr/min
- Znamionowy moment obrotowy: 5,15 Nm
- Prąd znamionowy:
3,21 A Δ
1,85 A Y
- Średnica wałka napędowego: 19 mm
- Dławnice kablowe: M20x1,5
- Rozstaw przeciwległych otworów (4x Φ12) w kołnierzu: 160 mm
- Rozstaw łap mocujących: 125 mm x 100 mm
- Dopuszczalne obciążenie promieniowe: 755 N
- Dopuszczalne obciążenie osiowe: 629 N
- Poziom hałasu: 58 dB
- Dopuszczalna temperatura otoczenia: od -20°C do +40°C
Dodatkowe informacje:
Kierunek obrotu: prawy lub lewy
Klin na wałku: tak
Kołnierz do mocowania łącznika dzwonowego: tak
Łapy mocujące: tak (możliwość demontażu łap)
Stopień ochrony: IP55
Materiał obudowy: aluminium oraz żelazo
Uzwojenie: miedź
Parametry techniczne mogą się nieznacznie różnić, w zależności od aktualnej dostawy. Nie wpływa to na ogólne działanie i zastosowanie silnika.
Przekładnia / motoreduktor silnika elektrycznego o kołnierzu 80B5
KOD SKRAW MET: [3507]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
Symbol: PM--075
Typ mocowania: kołnierzowy
Przełożenie: i = 50
W ZESTAWIE ZNAJDUJĄ SIĘ ŚRUBY WRAZ Z NAKRĘTKAMI I PODKŁADKAMI
Motoreduktor walcowy to elektromechaniczny układ napędowy, którego zadaniem jest zmiana prędkości obrotowej oraz momentu obrotowego.
Przekładnie z kołem zębatym walcowym o zębach skośnych ERC to nowa generacja mechaniczno-elektrycznych produktów, które zaprojektowane zostały jako system modułowy do systemów karmienia na fermach drobiu.
Dedykowany do redukowania napędu silników elektrycznych MS 80 z kołnierzem mocującym (B5/B35) oraz wałkiem napędowym Φ19 mm.
Współpracują ze zwykłymi silnikami, silnikami z hamulcem, silnikami w wykonaniu przeciwwybuchowym, silnikami zasilanymi z falowników, serwomotorami, silnikami IEC, itp.
Specyfikacja techniczna przekładni:
Pm: 200mm
Dm: 19mm
bm: 6mm
tm: 21,8mm
Wymiary kołnierza
P: 200mm
M: 165mm
N: 130mm
D: 19mm
Kolor silnika oraz przekładni może być różny w zależności od aktualnej dostawy.
Do każdego silnika dołączona jest karta katalogowa z informacjami dotyczącymi eksploatacji, pierwszego montażu oraz zmiany kierunku obrotów.
ID: 797298640
xxx xxx xxx