Prywatne
Stan: Używane
Opis
Silnik z początku produkcji nr fabryczny 0448 , po kompleksowej rewitalizacji, jak nowy.
Różnice miedzy silnikami produkowanymi póżniej R04 i R05..
Ten na zdjęciu to tzw " towociak"
1. Aluminiowa lampka wzorowana na Solex45.
2. Kopułka na smar znajdująca się w górnej części bloku silnika.
3. Wysoki wlew zbiornika paliwa.
4. Malowanie na czarno bez napisów- logo Wsk Gnom.
5. Metalowa rolka napędowa.
6. Płytka zapłonowa wzorowana na Solex 45
Oraz wiele innych drobnych różnic. Silnik wyremontowany z jednego kawałka, gotowy do montażu na rowerze. W komplecie mocowania do widełek roweru, hak , manetka gazu. Pozostało niewiele takich egzemparzy..
Różnice miedzy silnikami produkowanymi póżniej R04 i R05..
Ten na zdjęciu to tzw " towociak"
1. Aluminiowa lampka wzorowana na Solex45.
2. Kopułka na smar znajdująca się w górnej części bloku silnika.
3. Wysoki wlew zbiornika paliwa.
4. Malowanie na czarno bez napisów- logo Wsk Gnom.
5. Metalowa rolka napędowa.
6. Płytka zapłonowa wzorowana na Solex 45
Oraz wiele innych drobnych różnic. Silnik wyremontowany z jednego kawałka, gotowy do montażu na rowerze. W komplecie mocowania do widełek roweru, hak , manetka gazu. Pozostało niewiele takich egzemparzy..
ID: 836908290
xxx xxx xxx
Dodane 16 kwietnia 2024
Silnik do roweru zabytkowy. Wsk Gnom . Biały kruk.
6 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja