Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części motocyklowe
  4. Części motocyklowe - Śląskie
  5. Części motocyklowe - Pyskowice
Silnik 250cc do Motocykla atv ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet
Silnik 250cc do Motocykla atv ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet
Silnik 250cc do Motocykla atv ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet
Silnik 250cc do Motocykla atv ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet
Silnik 250cc do Motocykla atv ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rodzaj: Silniki

  • Stan: Nowe

  • Numer części: 04340

Opis

kod towaru 04340

Witaj Motocyklisto !!!

Zamiennik silnika 125 na 250 !

Prezentujemy ci rewelacyjny silnik Moretti o pojemności 250cc z pięciobiegową skrzynią motocyklową - 1-N-2-3-4-5 - na łańcuchu rozrządu idealnie pasujący w miejsce silnika 125cc!!

Można go zastosować w najnowszych pojazdach w miejsce swojego poprzednika bez większych przeróbek.

Nie ma większego znaczenia czy zmieniasz go w pojeździe z 2007 czy 2022 roku, ale o tym za chwilę.

Firma Moretti cały czas się rozwija i gwarantuje nam dostęp do części zamiennych - niestety na rynku coraz częściej pojawiają się typowe "jednorazówki" które wypuszczane są na rynek w krótkich seriach, a co za tym idzie to brak części zamiennych

Sam silnik jest oparty na bardzo prostej konstrukcji, a zarazem bardzo wydajnej. Tutaj zastosowano rozrząd łańcuszkowy, znany z modeli np Hondy CB250

Zdjęcię główne przedstawia zestaw w cenie 2150 - kompletny silnik, bez gaźnika

WAŻNA UWAGA !
Do zasilania silnika można użyć dwóch rodzajów gaźnika i z tego powodu przygotowaliśmy dwa zestawy:

ZESTAW nr1
Popularny PZ 30 z pompką przyśpieszającą mocowanym na dwie śruby do kolektora - musimy dokupić kolektor i podmienić go z tym który jest przykręcony fabrycznie ( jeżeli chcesz możemy to zrobić za ciebie ). Jeżeli chodzi o parametry, jest to trochę gorsza opcja niż na gaźnikach polerowanych ( NIBBI )

W skład zestawu nr1 wchodzi:
- kompletny silnik z dźwignią zmiany biegów i kopką
- metalowy króciec ssący i obejmy do montażu gaźnika - można zastosować inny gaźnik
- oryginalny gaźnik z przyśpieszaczem Moretti PZ - 30mm
- dodatkowy króciec ssący 30mm do montażu gaźnika PZ30
- linka gazu z rozdzielaczem która obsłuży nam pompkę w gaźniku.
- kod towaru 04340+1895+3697+2823

CENA 2250

ZESTAW nr2
sportowy gaźnik firmy NIBBI wraz z dedykowanym króćcem ssącym - W tym przypadku musimy dokupić króciec gumowy i do niego wpinamy gaźnik.
Gaźniki NIBBI posiadają polerowane przepustnicę i kolektory przez co "biją " na głowę zwykłe PZ - ty. Reakcja na manetkę gazu, stabilność biegu jałowego, wkręcanie się na obroty to główne zalety takiego gaźnika.

W skład zestawu nr2 wchodzi :
- kompletny silnik z dźwignią zmiany biegów i kopką
- metalowy króciec ssący i obejmy które służą do montażu gaźnika - patrz opis powyżej !
- oryginalny gaźnik NIBBI SPORT 30mm
- oryginalny króciec NIBBI SPORT 30mm
- kod towaru 04340+04349+04350

CENA 2480

Poniżej zestawiliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania :

Dlaczego akurat ten model?

- kupujesz u bezpośredniego przedstawiciela Moretti.

- dostęp do części zamiennych. Nawet gdyby w naszej firmie nie było jakiekolwiek części, popularne oryginalne ( żadne klony ) silniki 156 FMI, 167FMM, FMI Shineray 250AC, Bashan 250 etc

czy silnik jest tuningowany czy jest to tylko większy cylinder założony na silnik .?

Nie. Jest to fabryczna jednostka, która wszystkie elementy ma przystosowane do pojemności fabrycznej. Nie wymieniamy / podmieniamy żadnych cylindrów lub zestawów.

podmiana silnika w oryginalnej ramie z silnikiem pionowym:

Najczęściej tak. To słowo "najczęściej " pojawia się gdy mamy do czynienia z chińczykami Romet, Junak, Barton Zipp etc.- tu nie spotkamy raczej większych problemów.
Otwory na śruby są znormalizowane. Przewody elektryczne są praktycznie tych samych kolorów .

Mocowania z zasady pasują, natomiast mogą wystąpić przesunięcia w osi.Dlatego warto przed zakupem zmierzyć u siebie długość wałka zdawczego, która pozwoli nam dokonać trochę korekty.
Jeżeli modyfikujesz z pojemności 49cc na np 125 pamiętaj o zmianie tłumika - poprzedni ci nie podejdzie.

W przypadku samodzielnego montażu, zawsze służymy pomocą, a w szczególności sprawami związanymi z elektryką.

podłączenia elektryczne

- Możliwe do zmiany mogą być kostki modułu zapłonowego, kostka regulatora napięcia. Może wystąpić potrzeba zamiany przewodów w kostce, zastąpienie np konektorami itd.

Do każdego zestawu dołączamy krótką instrukcję montowania takiego silnika na przykładzie modelu Romet Zetka 125. Dodatkowo klient otrzymuje też, instrukcję podłączenia różnego rodzaju modułów, regulatorów które sprzedajemy, oraz rozpisanie przewodów do podłączenia - zarówno z silnika jaki i z dołączonych elementów. Dokumentację tą wysyłamy tylko na maila i tylko dla klientów którzy zakupili u nas silnik.

mam silnik na wtrysku. Czy podejdzie ?

Najprostsza zamiana dotyczy silników które nie są wyposażone we wtrysk, tylko gaźnik czy zwykły lub też elektroniczny. Jeżeli masz pojazd na wtrysku, to wygląda to mniej, więcej tak:
Jeśli zamieniasz 1 :1 czyli np 125 na 125cc to nic nie robisz. Natomiast jeżeli podmieniasz z np 125 na 250cc to proszę pamiętać że przechodzimy na gaźnik.
Zarazem zasada jest bardzo prosta.
Otrzymujesz od nas silnik który możesz odpalić na boku poza motocyklem. Dokładniej mówiąc możemy ci dostarczyć dodatkowe elementy ( często sprzedajemy już gotowe zestawy), które pozwolą ci go uruchomić "na krótko"..
Taki zestaw wkładasz do swojego pojazdu, podpinasz elektrykę ( nie jest to skomplikowane ), montujesz linkę gazu do gaźnika, łańcuch i to wszystko. No prawie, pozostaje jeszcze podłączenie regulatora, gaszenie motocykla itd - wyjaśnienia znajdziesz w naszej instrukcji


co robić po uruchomieniu?

Klient dostaje kartę gwarancyjną gdzie wszystkie czynności są opisane. Jedną z najważniejszych czynności jest kontrola stanu oleju na początku a potem wymiana oleju po przebiegu około 100 - 200km km na olej silnikowy 10W40 MOTO 4T dowolnej firmy


czy potrafię sam zamontować silnik ?

Tego niestety nie potrafię ocenić, ani na to odpowiedzieć.
Jeżeli natomiast spełniasz któryś z tych warunków:

- nie mam żadnego klucza np nr 10, 13, 17 wkrętaka, kombinerek

- nie odróżniam klucza nasadowego od płaskiego

- nie potrafię przełożyć przewodów w kostce lub zagnieść wsuwkę na przewodzie

- co gorsza: nie chcę , wstydzę , mam problem, wolę wystawić jakieś negatywne opinie, wysłać bez sensu sms-a, email etc ponieważ nie potrafię dać sobie rady

..to proszę Cię zleć to serwisowi lub kup u innego sprzedawcy.

Tam może powiedzą ci to co chcesz usłyszeć, a potem..
Naprawdę to nie ma sensu. Chcielibyśmy, żeby klient był zadowolony, a nie że kolejna pozycja jest sprzedana


co z gwarancją ?

Nie pozbawiamy, ani nie ograniczamy ci tych praw. Pamiętaj że:

UWAGA!!! NA SILNIK UDZIELANA JEST PISEMNA 12 MIESIĘCZNA GWARANCJA, KTÓRA JEST DOŁĄCZONA DO ZESTAWU - wymagany jest montaż przez serwis Barton Motors, Moretti lub inny który ma podpisaną umowę serwisową z w/w firmą- nie jest konieczne wtedy odsyłanie silnika do gwaranta, a ewentualne naprawy/regulacje wykona serwis. Ceny za montaż i za przeglądy ustala indywidualnie serwis.
Wymagane są też przeglądy gwarancyjne, które powinny być odnotowane w książce gwarancyjnej - książka dołączona jest do silnika

Nie ponosimy odpowiedzialności za samoistne przeróbki pojazdów i ewentualne konsekwencje wynikające z takich modyfikacji.
Gorąco zachęcamy do korzystania z serwisów lub warsztatów specjalizujących się w takich czynnościach

Na cylindrach brak nabitej pojemności :)

UWAGA! silniki są zalane bardzo małą ilością oleju.

DANE TECHNICZNE SILNIKA:

Silnik 4-suw, chłodzony powietrzem
Rozrząd - łańcuch
Oznaczenie fabryczne ZS166FMM ( odpowiednik FMI, FMK )
MOC 22 KM/9000obr/min
Smarowanie olejowe
Sprzęgło wielo tarczowe w kąpieli olejowej
Wyjście na wskaźnik biegów
Zapłon elektroniczny CDI i nożny
Skrzynia manualna, motocyklowa 5 biegowa 1-0-2-3-4-5

Drogi kliencie,
Jeżeli kupujesz towar z przesyłką bardzo prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze ( w jego obecności ) , szczególnie pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Nie jest to obowiązek konieczny, ale w przypadku uszkodzenia, pomaga w pozytywnym zakończeniu reklamacji - przyśpieszenia wypłaty środków, wysyłkę nowego towaru itd
Jeżeli zauważysz uszkodzenie towaru w środku, poproś o spisanie protokołu uszkodzenia/zniszczenia.
Zarazem prosimy o skontaktowanie się niezwłocznie z nami i resztą się zajmniemy

Bardzo ważne żeby zaznaczyć na protokole, to co jest w rzeczywistości, a mianowicie:
- protokół spisany w obecności kuriera - w trakcie doręczenia
- godzina doręczenia
- czy opakowanie ma jakiś ślad widoczny od zewnątrz - dziura, zniszczenie pudełka
- czy zawiera naklejki uwaga szkło, dół, góra itd
- czy w środku jest zabezpieczone ( profile styropianowe, dodatkowy karton, folie bąbelkowe ) itd
Spisanie protokołu np po doręczeniu, powoduje że kurierzy domniemają że towar mógł uszkodzić klient, lub sprzedawca
Kurier ma obowiązek taki protokół spisać. Często odsyłają do wypełnienia protokołu na stronie internetowej. Proszę pamiętać o powyższych punktach.
Według nas korzystając z takiej ścieżki jesteśmy w stanie, bardziej przyśpieszyć cały proces reklamacyjny !
ID: 784292251

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Marcin

Na OLX od październik 2011

Ostatnio online w dniu 25 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 02 kwietnia 2024

Silnik 250cc do Motocykla atv ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet

2 150 zł

iSkuter.pl      SuperSkuter.com.pl   SuperSkuter.pl

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon