Firmowe
Typ części: Silniki i osprzęt > Blok silnika > Bloki
Rodzaj: Silniki
Stan: Nowe
Numer części: SILNIK RHR
Okres gwarancji (w miesiącach): 24
Marka: Citroën
Model: C4 Picasso
Opis
Witaj na naszej aukcji,
Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu.
REGENEROWANY SILNIK 2.0 16V TDCI 136 - 140 KM
Specyfikacja produktu:
Zastosowanie w pojazdach: CITROEN
- Rodzaj silnika: 2.0 TDCI
- Kod silnika: RHR
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Stan: Po remoncie kapitalnym 100%
- Przebieg: bez przebiegu km
WAŻNE:
- ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI!
ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ:
- Sprawdzona szczelność głowicy
- Frezowanie gniazd zaworowych
- Docieranie zaworów
- Sprawdzenie szczelności zaworów
- Nowe uszczelniacze zaworów
- Planowanie płaszczyzny głowicy
- Nowa uszczelka pod głowicą
- Nowe panewki na wałku rozrządu
- Oryginalny wałek rozrządu VW
- Nowe pierścienie tłokowe
- Nowe panewki wału korbowego
- Nowe panewki na korbowodach
Sprawdzony układ korbowo-olejowy
Głowica po regeneracji wykonanej w profesjonalnym zakładzie szlifierskim, tzn:
sprawdzona szczelność płaszcza wodnego pod ciśnieniem na gorąco
sprawdzona grubość głowicy pod uszczelkę
prowadnice nowe lub po weryfikacji
frezowanie gniazd zaworowych
zawory nowe lub szlifowane (po weryfikacji długości oraz grubości trzonka sprawdzamy z dokładnością 0,001 mm)
docieranie zaworów
planowanie płaszczyzny
Sprawdzenie szczelności podciśnieniem na płaszczyźnie stycznej kątów zaworów i gniazd zaworowych
sprawdzona oś położenia wałków/walka zapobiega to zatarciu i przegrzaniu
wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych
regulacja luzów zaworowych gdy jest wymagana
mycie głowicy
Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową .
Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny.
WAŻNE:
1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE .
2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING .
3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt .
Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu.
REGENEROWANY SILNIK 2.0 16V TDCI 136 - 140 KM
Specyfikacja produktu:
Zastosowanie w pojazdach: CITROEN
- Rodzaj silnika: 2.0 TDCI
- Kod silnika: RHR
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Stan: Po remoncie kapitalnym 100%
- Przebieg: bez przebiegu km
WAŻNE:
- ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI!
ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ:
- Sprawdzona szczelność głowicy
- Frezowanie gniazd zaworowych
- Docieranie zaworów
- Sprawdzenie szczelności zaworów
- Nowe uszczelniacze zaworów
- Planowanie płaszczyzny głowicy
- Nowa uszczelka pod głowicą
- Nowe panewki na wałku rozrządu
- Oryginalny wałek rozrządu VW
- Nowe pierścienie tłokowe
- Nowe panewki wału korbowego
- Nowe panewki na korbowodach
Sprawdzony układ korbowo-olejowy
Głowica po regeneracji wykonanej w profesjonalnym zakładzie szlifierskim, tzn:
sprawdzona szczelność płaszcza wodnego pod ciśnieniem na gorąco
sprawdzona grubość głowicy pod uszczelkę
prowadnice nowe lub po weryfikacji
frezowanie gniazd zaworowych
zawory nowe lub szlifowane (po weryfikacji długości oraz grubości trzonka sprawdzamy z dokładnością 0,001 mm)
docieranie zaworów
planowanie płaszczyzny
Sprawdzenie szczelności podciśnieniem na płaszczyźnie stycznej kątów zaworów i gniazd zaworowych
sprawdzona oś położenia wałków/walka zapobiega to zatarciu i przegrzaniu
wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych
regulacja luzów zaworowych gdy jest wymagana
mycie głowicy
Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową .
Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny.
WAŻNE:
1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE .
2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING .
3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt .
Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
ID: 889988904
Skontaktuj się
xxx xxx xxx