Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Silnik 125cc Nexxon Fighter WS50 Junak Barton ZIPP - PÓŁAUTOMAT 4biegi
Silnik 125cc Nexxon Fighter WS50 Junak Barton ZIPP - PÓŁAUTOMAT 4biegi
Silnik 125cc Nexxon Fighter WS50 Junak Barton ZIPP - PÓŁAUTOMAT 4biegi
Silnik 125cc Nexxon Fighter WS50 Junak Barton ZIPP - PÓŁAUTOMAT 4biegi
Silnik 125cc Nexxon Fighter WS50 Junak Barton ZIPP - PÓŁAUTOMAT 4biegi
PromujOdśwież

Firmowe

Rodzaj: Silniki

Stan: Nowe

Opis

Oryginalny silnik Morettio pojemności 125cc chłodzony powietrzem PÓŁAUTOMAT !!!

Silnik pasuje do większości motorowerów na naszym rynku gdzie zastosowany jest leżący silnik.
Silnik jest produktem oryginalnym nie zamiennikiem, co zarazem świadczy o jakości i niezawodności


Jednostka idealnie pasuje do Kymco NEXXON, oraz do pojazdów gdzie oryginalnie jest silnik leżący biegowy 139FMB:

- choppery king łoś Jolly Kingway,
- motorowery Romet, Sprint Junak Ws 50, GR 200 Zip Pro i inne dowolne pojazdy gdzie stosowany jest silnik 139FMB - mocowania są te same !

Silnik Moretti o rzeczywistej pojemności 125cc wykonany został w najwyższej jakości z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.

Jednostka posiada półautomatyczną motocyklową czterobiegową skrzynią biegów 1-N-2-3-4 - zmieniamy biegi bez sprzęgła.
Proszę pamiętać że nie jest wymagane sprzęgło do zmiany biegów

W skład zestawu wchodzi:

kompletny silnik ze skrzynią i sprzęgłem
rozrusznik z przewodem - osłona boczna na zębatkę zdawczą
zębatka zdawcza
kolektor ssący przystosowany do silników 125cc - powiększone wlot i wylot - niezbędne uszczelki i śruby
dźwignia zmiany biegów
gaźnik do silników 125cc



Poniżej zestawiliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania :

Dlaczego akurat ten model?, Jakie walory spełnia żeby go polecać?:

kupujesz u bezpośredniego przedstawiciela Moretti.

produkt oparty na sprawdzonej konstrukcji

bardzo duża popularność części do silników FMI

czy silnik jest tuningowany czy jest to tylko większy cylinder założony na silnik .?

Nie. Jest to fabryczna jednostka, która wszystkie elementy ma przystosowane do pojemności fabrycznej. Nie wymieniamy / podmieniamy żadnych cylindrów lub zestawów. Silniki sprzedawane są zgodnie z fabryczną pojemnością - tak, jak zostały wyprodukowane

podmiana silnika w oryginalnej ramie z silnikiem poziomym 139FMB, FMH itd:

Otwory na śruby są znormalizowane. Przewody elektryczne są praktycznie tych samych kolorów .

Jeżeli modyfikujesz z pojemności 49cc na np 125 pamiętaj o dodatkowych elementach.

W przypadku samodzielnego montażu, zawsze służymy pomocą, a w szczególności sprawami związanymi z elektryką.

podłączenia elektryczne

- w przypadku modyfikacji z 49cc na większą pojemność, proponujemy wymienić wszystko tj cewka WN, regulator napięcia, ewentualnie moduł zapłonowy.

Wszystkie nasze moduły są modułami odblokowanymi i zasilanymi prądem zmiennym ( AC ). Jeżeli posiadasz u siebie moduł zapłonowy zasilany z akumulatora ( DC ) zwany też "bateryjnym", koniecznie musisz zmienić go na nasz.
Jak sprawdzić? Jeżeli u ciebie z silnika wychodzi przewód czarno - czerwony oznacza to że zasilanie masz AC i powinieneś mieć iskrę po podłączeniu naszego silnika.

Możliwa do zmiany może być kostka regulatora napięcia, lub potrzeba zamiany przewodów w kostce, zastąpienie np konektorami itd.

Do każdego zestawu klient otrzymuje instrukcję podłączenia różnego rodzaju modułów, regulatorów które sprzedajemy, oraz rozpisanie przewodów do podłączenia - zarówno z silnika jaki i z dołączonych elementów.
Dokumentację tą wysyłamy tylko na maila i tylko dla klientów którzy zakupili u nas silnik.



mam silnik na wtrysku. Czy podejdzie ?

Najprostsza zamiana dotyczy silników które nie są wyposażone we wtrysk, tylko gaźnik czy zwykły lub też elektroniczny. Jeżeli masz pojazd na wtrysku, to wygląda to mniej, więcej tak:
Jeśli zamieniasz 1 :1 czyli np 125 na 125cc to nic nie robisz. Natomiast jeżeli podmieniasz z np 49 na 125cc to proszę pamiętać że przechodzimy na gaźnik.
Zarazem zasada jest bardzo prosta.
Otrzymujesz od nas silnik który możesz odpalić na boku poza motocyklem. Dokładniej mówiąc możemy ci dostarczyć dodatkowe elementy ( często sprzedajemy już gotowe zestawy), które pozwolą ci go uruchomić "na krótko"..
Taki zestaw wkładasz do swojego pojazdu, podpinasz elektrykę ( nie jest to skomplikowane ), montujesz linkę gazu do gaźnika, łańcuch i to wszystko. No prawie, pozostaje jeszcze podłączenie regulatora, gaszenie motocykla itd - wyjaśnienia znajdziesz w naszej instrukcji


co robić po uruchomieniu?

Klient dostaje kartę gwarancyjną gdzie wszystkie czynności są opisane. Jedną z najważniejszych czynności jest kontrola stanu oleju na początku a potem wymiana oleju po przebiegu około 100 - 200km km na olej silnikowy 10W40 MOTO 4T dowolnej firmy


czy potrafię sam zamontować silnik ?

Tego niestety nie potrafię ocenić, ani na to odpowiedzieć.
Jeżeli natomiast spełniasz któryś z tych warunków:

- nie mam żadnego klucza np nr 10, 13, 17 wkrętaka, kombinerek

- nie odróżniam klucza nasadowego od płaskiego

- nie potrafię przełożyć przewodów w kostce lub zagnieść wsuwkę na przewodzie

- co gorsza: nie chcę , wstydzę , mam problem, wolę wystawić jakieś negatywne opinie, wysłać bez sensu sms-a, email etc ponieważ nie potrafię dać sobie rady

..to proszę Cię zleć to serwisowi lub kup u innego sprzedawcy.

Tam może powiedzą ci to co chcesz usłyszeć, a potem..
Naprawdę to nie ma sensu. Chcielibyśmy, żeby klient był zadowolony, a nie że kolejna pozycja jest sprzedana


co z gwarancją ?

Nie pozbawiamy, ani nie ograniczamy ci tych praw. Pamiętaj że:

UWAGA!!! NA SILNIK UDZIELANA JEST PISEMNA 12 MIESIĘCZNA GWARANCJA, KTÓRA JEST DOŁĄCZONA DO ZESTAWU - wymagany jest montaż przez serwis Barton Motors, Moretti lub inny który ma podpisaną umowę serwisową z w/w firmą- nie jest konieczne wtedy odsyłanie silnika do gwaranta, a ewentualne naprawy/regulacje wykona serwis. Ceny za montaż i za przeglądy ustala indywidualnie serwis.
Wymagane są też przeglądy gwarancyjne, które powinny być odnotowane w książce gwarancyjnej - książka dołączona jest do silnika

UWAGA! Ze względu na zaostrzone przepisy przewoźników, dostarczane silniki będą zalane bardzo małą ilością oleju..



DANE TECHNICZNE:

SILNIK 4-SUW, 1 CYLINDER CHŁODZONY POWIETRZEM
MOC ~12 kM/8,500obr/min
ROZRUCH ELEKTRYCZNY CDI
SKRZYNIA PÓŁAUTOMATYCZNA CZTERO BIEGOWA
POJEMNOŚĆ SILNIKA 124 cm3
CAŁOŚĆ FABRYCZNIE NOWA GOTOWA DO MONTAŻU
UWAGA!!! NA SILNIK UDZIELANA JEST PISEMNA 12 MIESIĘCZNA GWARANCJA, KTÓRA JEST DOŁĄCZONA DO ZESTAWU
ID: 987558984

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Marcin

Na OLX od październik 2011

Ostatnio online w dniu 17 czerwca 2025

xxx xxx xxx

Dodane 16 czerwca 2025

Silnik 125cc Nexxon Fighter WS50 Junak Barton ZIPP - PÓŁAUTOMAT 4biegi

Tylko przedmiot

1 200 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge

Lokalizacja

Zwroty

Pakiet Ochronny

Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły

Zakup od przedsiębiorcy

Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły

Darmowa aplikacja na Twój telefon