Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Pozostałe
  5. Pozostałe - Mazowieckie
  6. Pozostałe - Warszawa
  7. Pozostałe - Wawer
Siła Subskrypcji - Jak zbudować dochodowy biznes?
Siła Subskrypcji - Jak zbudować dochodowy biznes?
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2020

  • Okładka: Miękka

  • Stan: Nowe

Opis

Z opisu wydawcy:
Jeśli chcesz, by Twój biznes był bardziej przewidywalny, mniej stresujący i o wiele bardziej wartościowy, przeczytaj tę książkę. Skorzystaj z zawartych w niej inspiracji i narzędzi.

"Siła subskrypcji" zainspiruje Cię do zmiany i pokaże, co konkretnie musisz zrobić, żeby zbudować dochodowy zdrowy biznes abonamentowy.

Dziś niemal wszystko, czego potrzebuje klient, dostanie w subskrypcji. Produkty, usługi, opiekę, a nawet prestiż i święty spokój. Bo ekonomia subskrypcji się opłaca.

Nie bez powodu takie giganty jak Amazon, Netflix, Apple czy Spotify oferują klientom abonament. I nie bez chłodnej kalkulacji jak grzyby po deszczu wyrastają małe i średnie biznesy subskrypcyjne w najróżniejszych branżach.

Dlaczego Twój biznes jeszcze nie działa w modelu abonamentowym? Ta książka zainspiruje cię do zmiany i pokaże, co konkretnie musisz zrobić, żeby zbudować dochodowy zdrowy biznes.

Zamień klientów w subskrybentów, a zapewnisz sobie stały dopływ gotówki. Niezależnie od branży, w jakiej działasz, przejdź na biznes abonamentowy, a w krótkim czasie podniesiesz wartość swojej firmy. Zapewnisz sobie dodatkowy pewny dochód odnawialny, jeśli choć w części biznesu wprowadzisz subskrypcję.

Ten rzetelnie opracowany przewodnik po biznesie subskrypcyjnym jest połączeniem teorii i praktyki. Autor nie tylko podaje mnóstwo danych z konkretnych firm, ale podpowiada też, jak skutecznie sprzedawać subskrypcje, jak ograniczyć rezygnacje i jakie parametry stosować do oceny zdrowego biznesu.

Dzięki książce "Siła subskrypcji":

Poznasz różne modele biznesu abonamentowego i dopasujesz najlepszy do swojej firmy.
Zainspirujesz się historiami firm, które odniosły sukces.
Zyskasz niezawodne narzędzia do obliczenia wartości swojej firmy, zdobywania klientów i szacowania zysków.
CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU KSIĄŻKI "SIŁA SUBSKRYPCJI"?

Książka jest podzielona na trzy części. Część pierwsza odkrywa zaskakującą prawdę o tym, kto wygrywa na ekonomii subskrypcji, dlaczego nawet takie korporacje jak Apple i Amazon zmieniły się w biznesy oparte na subskrypcji i dlaczego prawie każdy start-up wspierany przez inwestorów stosuje model oparty na przychodzie odnawialnym.

Przyjrzymy się również 8 metodom, dzięki którym twój biznes stanie się bardziej wartościowy i mniej stresujący, kiedy drożysz model subskrypcyjny. Dowiesz się, jak horrendalnie taki model podnosi wartość każdego twojego klienta i jak pogodzić wymagania twojej firmy z możliwościami. Podyskutujemy też o tym, dlaczego klienci automatyczni kupują więcej niż jednorazowi i dlaczego dochód z subskrypcji jest mniej podatny na zmiany niż z jednorazowego zakupu.

Część druga książki podzielona została na podrozdziały traktujące o 9 modelach biznesowych opartych na subskrypcji. Jak się przekonasz, jeśli chodzi o budowanie źródeł przychodu odnawialnego w twoim biznesie, istnieje całe spektrum wyboru. Czy chcesz przeorganizować swoje przedsiębiorstwo, czy tylko uzyskać kilka tysięcy pasywnego przychodu, zdobędziesz mnóstwo nowych pomysłów, jak zastosować model subskrypcyjny w swojej firmie.

Trzecia i ostatnia część Siły subskrypcji opisuje strategię budowy biznesu abonamentowego. Omawia kluczowe statystyki, które zdefiniują rentowność twojej subskrypcji i naświetlą jeden wskaźnik, który będzie kluczowy, jeśli zechcesz się rozwijać. Przyjrzymy się psychologii sprzedaży twojej usługi abonamentowej i zastanowimy się, jak przeciwdziałać zjawisku, które nazywam „zmęczeniem subskrypcji”. A następnie zajmiemy się kwestią finansowania wzrostu twojego biznesu subskrypcyjnego i odkryjemy, czy chcesz skorzystać ze wsparcia funduszu venture capital, tak jak WhatsApp i Dollar Shave Club, czy może samodzielnie finansować swój rozwój, jak FreshBooks i Mosquito Squad. Część trzecia kończy się uwagami, jak oszacować twój biznes subskrypcyjny.

SPIS TREŚCI

WPROWADZENIE

Wszystko schrzaniłem

Tyrania usługi sell & do

Co znajdziesz w środku

CZĘŚĆ 1: Subskrybenci są lepsi niż klienci

ROZDZIAŁ 1. Kto wygrywa na ekonomii subskrypcji

Wszystko jest subskrypcją

Krótka (bardzo) historia modelu subskrypcyjnego

Renesans modelu abonamentowego

Pokolenie dostępu

Niezawodność włącznika

Delicje danych

Długi ogon

Rywalizacja w nowej gospodarce subskrypcyjnej

Co robią bystre dzieciaki

ROZDZIAŁ 2. Dlaczego potrzebujesz klientów automatycznych

1. Podniesienie wartości twojego największego aktywu

2. Sprzedaż za 29 dolarów kontra sprzedaż za 4524 dolary

3. Wygładzanie popytu

4. Bezpłatne badanie rynku

5. Automatyzowanie zarobku

6. Przyklejanie klientów

7. Zachęcanie subskrybentów do kolejnych zakupów

8. Zabezpieczenie biznesu przed recesją

Wyzwania modelu subskrypcyjnego

CZĘŚĆ 2: 9 modeli subskrypcyjnych

ROZDZIAŁ 1. Członkowska strona internetowa

Czy wiesz coś, czego nikt inny nie wie?

Monetyzacja subskrybentów

U kogo model strony członkowskiej zadziała najskuteczniej

ROZDZIAŁ 2. Model biblioteki „jedz, ile zdołasz”

Sposoby dostarczenia treści do biblioteki

U kogo model biblioteki „jedz, ile zdołasz” zadziała najlepiej

ROZDZIAŁ 3. Model prywatnego klubu

Raczej kto niż co

Bariery wejścia

Subskrypcja dla podniesienia sobie statusu

Biznes także subskrybuje dla statusu

Czy to zadziała w twojej branży?

Dla kogo model prywatnego klubu jest najlepszy

ROZDZIAŁ 4. Model „pierwszy w kolejce”

Podwojenie stawki w modelu subskrypcyjnym

Nie tylko firmy z oprogramowaniem

U kogo najlepiej sprawdzi się model „pierwszy w kolejce”

ROZDZIAŁ 5. Model subskrypcji dóbr nietrwałych

Subskrypcja wszystkiego

Twoja najlepsza obrona: marka

Kontroluj produkt

Dla kogo najlepszy będzie model subskrypcji dóbr nietrwałych

ROZDZIAŁ 6. Model pudełko-niespodzianka

Selekcjoner ofert

Gdy wyjątkowe staje się wrogiem dostępnego

Koń trojański

Błogosławieństwo (i przekleństwo) danych

Dla kogo najlepszy będzie model pudełko-niespodzianka

ROZDZIAŁ 7. Model subskrypcji usprawniania

Przeciążenie systemu

Twój dom na subskrypcji

Subskrybenci sprzedaży dodatkowej i krzyżowej

Zamów i zapomnij

Dla kogo najlepszy będzie model subskrypcji usprawniania

ROZDZIAŁ 8. Model sieci

Marketing rękami użytkowników

Zagęszczenie sieci

Sieć ogłasza odwrót

Dla kogo najlepszy będzie model sieci

ROZDZIAŁ 9. Model „spokój ducha”

Czy to ma szansę zadziałać w twojej branży?

Biznes też kupuje spokój ducha

Magia nadwyżki

Dla kogo najlepszy będzie model „spokój ducha”

CZĘŚĆ 3: Budowanie biznesu subskrypcyjnego

ROZDZIAŁ 1. Nowa matematyka

Nowe narzędzia miary

Próg opłacalności

Rezygnacja

Marża

Działania na liczbach

Dopasowanie kanałów sprzedaży do złożoności oferty

Eksperyment offline

ROZDZIAŁ 2. Wampir wysysający gotówkę kontra kura znosząca złote jajka

Okres zwrotu CAC

Trzy możliwości rozwoju

Źródło gotówki nr 1: Obrabuj Pawła, zapłać Piotrowi

Źródło gotówki nr 2: Pieniądze z zewnątrz

Źródło gotówki nr 3: Pobieraj z góry

ROZDZIAŁ 3. Psychologia sprzedaży subskrypcji

Zmęczenie subskrypcją

Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 1: Daj 10 razy zamiast 10 proc

Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 2: Odwołaj się do racjonalności

Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 3: Postaw ultimatum

Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 4: Skuś opcją freemium

Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 5: Zaproponuj okres próbny

Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 6: Sprzedawaj subskrypcję jako prezent

Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 7: Podpal platformę

Najtrudniejsza sprzedaż

ROZDZIAŁ 4. Skalowanie biznesu

Bieg donikąd

Obniżanie wskaźnika rezygnacji

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 1: Zejdź z kursu

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 2: Skup się na pierwszych 90 dniach wdrażania

a. Wdrażanie nowego klienta bankowego

b. Przeciwdziałanie inercji

c. 90-dniowe znaczniki

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 3: Szybciej wywołaj zachwyt u klienta

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 4: Pobieraj opłatę z góry

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 5: Rozmawiaj jak szczęśliwie zakochany człowiek

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 6: Zrzuć bombę szczęścia

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 7: Zapoluj na większe firmy

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 8: Skup się na rezygnacji netto

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 8: Zmniejsz „migrację logo” dzięki sprzedaży krzyżowej

Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 9: Bądź zawsze dostępny

ROZDZIAŁ 5. Podsumowanie

PODZIĘKOWANIA

PRZYPISY

INDEKS

O AUTORZE SIŁY SUBSKRYPCJI

John Warrillow, autor książki "Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży" (ang. "The Automatic Customer"), to autor popularnych poradników biznesowych, felietonista amerykańskiego miesięcznika biznesowego „Inc.com”, rozchwytywany mówca. Specjalista od wycen przedsiębiorstw i przekształceń, jest także założycielem platformy The Value Builder System.
ID: 900632112

Skontaktuj się

Beata

Na OLX od sierpień 2014

Ostatnio online w dniu 24 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 27 maja 2024

Siła Subskrypcji - Jak zbudować dochodowy biznes?

Tylko przedmiot

59 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon