Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Literatura
  5. Literatura - Dolnośląskie
  6. Literatura - Wrocław
  7. Literatura - Psie Pole
Sila kreacji w reklamie. Pat Fallon. Fred Senn ksiazka
Sila kreacji w reklamie. Pat Fallon. Fred Senn ksiazka
Sila kreacji w reklamie. Pat Fallon. Fred Senn ksiazka
Sila kreacji w reklamie. Pat Fallon. Fred Senn ksiazka
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Okładka: Twarda

  • Stan: Używane

Opis

Książka w twardej oprawie. Posiada pożółkłe strony.

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?

To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?

Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek
ID: 889085384

Skontaktuj się

Laura

Na OLX od kwiecień 2013

Ostatnio online wczoraj o 15:02

Dodane 06 kwietnia 2024

Sila kreacji w reklamie. Pat Fallon. Fred Senn ksiazka

Tylko przedmiot

10 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon