Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
SHL M11 175 S32 1966 odrestaurowana
SHL M11 175 S32 1966 odrestaurowana
SHL M11 175 S32 1966 odrestaurowana
SHL M11 175 S32 1966 odrestaurowana
SHL M11 175 S32 1966 odrestaurowana
SHL M11 175 S32 1966 odrestaurowana
SHL M11 175 S32 1966 odrestaurowana
PromujOdśwież

Prywatne

Marka: Shl

Poj. silnika: 175 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Rok produkcji: 1966

Opis

Sprzedam SHL M11 S32 zarejestrowany jako zabytek na żółte tablice. Jest to nietuzinkowy egzemplarz, starannie odrestaurowany ze smakiem oraz dbałością o najmniejsze detale.

Motocykl przeszedł kompleksowy remont w 2022roku z piaskowaniem elementów lakierowanych i kompleksową regeneracja silnika. Projekt pochłonął mnóstwo mojego czasu i worek pieniędzy. Do samego końca trwała bezkompromisowa walka aby zachować jak największą ilość części oryginalnych. Baza pochodziła z motocykla bezwypadkowego w jednym kawałku. Rama prosta, numery silnika i ramy zgodne. Numery karterow silnika zgodne. Zachowana oryginalna tabliczka znamionowa, pomimo przygód… lakiernik nie zabezpieczył przed malowaniem proszkowym. Na szczęście udało się wytrawić i konserwator zabytków nie miał zastrzeżeń.

Finalizacja projektu było wręczenie mojemu tacie motocykla na 75urodziny.

Podsumowanie zakresu prac oraz zamontowanych unikatowych części:

- lakier czarny mat tak jak z wychodziły z fabryki
- rama wypiaskowana i malowana proszkowo. 2 warstwy Podkład + lakier
- Bak, błotniki, boczki malowane matowym akrylem przez lakiernika
- Bak + Szparunki malowane ręcznie przez jednego z najlepszych artystów lakiernictwa w Polsce - JacoGixer. Efekt wizualny w każdym calu wart ceny usługi. Dla niewtajemniczonych - polecam kanał na YouTube.
- Silnik rozebrany przeze mnie i oddany do złożenia przez specjalistyczny zakład - „Oleś-Retro”. Wal oryginał po regeneracji, cylinder oryginał aluminiowy tak jak SHL wyszedł z fabryki. Tłok współczesny anodowany. Łożyska SKF.
- Gaźnik: obecnie założony współczesny. W zestawie jest kompletny oryginalny pegaz.
- Pokrętło kranika jak i kranik to oryginał.
- Kierownica, manetka gazu z linka prowadzona wewnątrz kierownicy, klamki, obejmy, napinacze linek jak i wszystkie śruby to oryginał od SHL. Znawcy wiedzą jak ciężko dostać te elementy i ile kosztują… różnią sie diametralnie od pospolitych czesci WSK i wyglądają nietuzinkowo.
- Półka kierownicy zamontowana czarna. Jest też druga oczywiście oryginalna w fabrycznym srebrnym malowaniu.
- Zapłon obecnie założony współczesny polski od Turbozabytki. Dodaje kompletny iskrowy, sprawny. Niestety zawiódł nas (pękła krzywka na wale) i zmieniliśmy na bezstykowy. Mam krzywkę z epoki do samodzielnej naprawy.
- Osłona łańcucha to współczesny majstersztyk. Wykonana ręcznie z grubej blachy przez pana spod Starachowic, który posiada fabryczne formy na wzór. Pomalowana proszkowo. Ten sam pan wykonał również bagażnik ze stali kwasowki: bardzo ładnie się prezentuje. Jest też oryginalny w bdb stanie z fabrycznymi śrubkami, ale wymaga odnowienia chromów.
- Koła oryginalne: rozebrane wypiaskowane, polerowane i składane na nowych szprychach przez wyspecjalizowanego fachowca. Obręcze to oryginały a nie współczesne zamienniki - proste, pomalowane proszkowo na fabryczny kolor. Cieszą oko.
- Klosz lampy to oryginał tak zwany „uśmiech”. Chromowana ramka lampy też oryginał w bardzo dobrym stanie. Ramka licznika i osłona stacyjki pozostawione z epoki. Chromy tych elementów nie są idealne, ale dodają niesamowitego smaku. W komplecie przekazuje tez współczesne zamienniki jeżeli komuś zależy na połysku. Licznik to oryginał z epoki z klimatycznie pożółkłknietą tarczą, po kompleksowej regeneracji przez fachowca. Ustawiony od zera.
- Tlumnik współczesny, polskiej produkcji. Proszę nie mylić z powszechnie dostępna na rynku chińszczyzna. Jakość musi kosztować, ale brzmi i prezentuje się świetnie
- Ślimak napędu licznika zregenerowany na oryginalnych częściach.
- Amortyzatory po kompleksowej regeneracji.
- Łańcuch i łożyska kół i główki ramy nowe współczesne
- Poszycie siedzenia i aluminiowe elementy dekoracyjne to oryginał. Ratowanie wymagało godzin pracy i ręcznego obszywania… blacha oryginal. Gąbka wymieniona na współczesna. W oryginale myszy sie zagnieździły i nie nadawała sie do użytku. Na ironię losu, poszycie ostatnio rozeszli się na szwach, które nie były obszywane ;) widoczne na zdjęciu od prawej strony.
- Wiele innych niewspomnianych śrubek, dźwigienek, nakrętek i detali to oryginały po regeneracji. Zostały starannie przejrzane i odnowione.

Koszty części i usług przestałem liczyć jak przekroczyły 20tys. Nie licząc mojego czasu i energii. Nastąpiła decyzja o sprzedaży ze względu na chorobę taty i brak sił na cieszenie sie z jazdy. Szkoda aby stał pod kocem, albo został przypadkowo uszkodzony…. U mnie brakuje miejsca w garażu. Od renowacji przejechane około 400-500km.

Motocykl do obejrzenia w Tarczynie.
Transport we własnym zakresie. Mogę podpowiedzieć, że po demontażu osłon i baku udało mi się go ostatnio przewieźć z rodzinnej miejscowości w całości bez żadnych uszczerbków w kombi Volvo V70 :)
ID: 1023327130

Skontaktuj się

Karol

Na OLX od grudzień 2013

Ostatnio online w dniu 01 października 2025

xxx xxx xxx

Dodane 01 października 2025

SHL M11 175 S32 1966 odrestaurowana

20 900 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon