Prywatne
Marka: Inna
Poj. silnika: 450 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2007
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Sprzedam sherco 450 2007 rok po pełnej odbudowie i konwersji na supermoto na początku 2024. Fabrycznie dwie mapy zapłonu. Motocykl w dowodzie 19 kW, waga 128 kg, czyli stosunek mocy do wagi poniżej 0.2 kW na kg, dzięki czemu można jeździć na A2 :) w rzeczywistośći przy jeździe próbnej sam ocenisz to 19 kW :) W urzędzie postarali się również o zarejestrowanie go na dwie osoby.
W moich rękach od 2021. Ubezpieczony, ważny przegląd, wszystko sprawne. Zawieszenie oryginalny ohlins wraz z dedykowanymi tuningowymi półkami aluminiowymi "sherco racing", przód po pełnej regeneracji i zestrojeniu na drogowe potrzeby w autoryzowanym serwisie ohlinsa w 2024, jednak wymaga wymiany uszczelniaczy i świeżego oleju.
Co zrobione przy motocyklu:
Całkowicie rozebrany, wypiaskowana rama i malowana proszkowo, tak jak półki i wszystkie metalowe elementy.
Nowe koła supermoto Twenty 3.5" i 5.0",
opony Dunlop mutant (przejechane nie więcej niż 1400 km),
piasty oryginał pomalowane proszkowo na złoto,
Łańcuch AFAM A520XRR3-G 114L,
zębatki supersprox trimetal (dokładam drugą zębatkę na silnik 16z, nową),
Nowa lampa LED przód z homologacją,
krótki błotnik SM,
nowa tarcza tył,
nowa pompa hamulca tylnego (starą dodaje do motocykla),
licznik po naprawie martwych pikseli i zmianie koloru (dla zainteresowanych mam zdjęcia sprzed naprawy).
Silnik rozebrany do ostatniej śrubki, kartery po aquablastingu, malowane po tym zabiegu w celu zabezpieczenia, każde jedno łożysko nowe, nowy korbowód, łożyska wału "all balls", regeneracja głowicy z nowymi zaworami wydechowymi i nowymi płytkami zaworowymi (dobrze byłoby sprawdzić już luzy), wszystkie nowe uszczelki zamawiane bezpośrednio z sherco polska, nowa piasta kosza sprzęgłowego, nowe tarcze i przekładki sprzęgła. To tylko najważniejsze rzeczy co zostały zrobione. Motocykl robiony był pod siebie, jednak plany się zmieniły.
Dodatkowo do motocykla plastiki enduro, zestaw naprawczy tylnego zacisku (oryginał sherco), ściągacz magneta także oryginalny od sherco z racji na bardzo nietypowy rozmiar (nowy prawie 500zl), plus sporo innych mniejszych i większych części jak filtry oleju, stare zawory do wglądu, sprężynka dekompresatora, itp.
Po renowacji motocyklem przejechałem dosłownie 1500km... Obecnie stan licznika 21055km.
Posiadam dwa kluczyki, sporo zdjęć sprzed renowacji jak i dokumentów: książki do amortyzatorów, user manual iryginalny, faktury, paragony na części , itp.
Z rzeczy do poprawy, można posiedzieć nad wizualną stroną, która nie była dla mnie priorytetem.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.
Motocykl sprzedaje z powodów osobistych,
!!! NIE JESTEM ZAINTERESOWANY ŻADNYMI ZAMIANAMI !!!
W moich rękach od 2021. Ubezpieczony, ważny przegląd, wszystko sprawne. Zawieszenie oryginalny ohlins wraz z dedykowanymi tuningowymi półkami aluminiowymi "sherco racing", przód po pełnej regeneracji i zestrojeniu na drogowe potrzeby w autoryzowanym serwisie ohlinsa w 2024, jednak wymaga wymiany uszczelniaczy i świeżego oleju.
Co zrobione przy motocyklu:
Całkowicie rozebrany, wypiaskowana rama i malowana proszkowo, tak jak półki i wszystkie metalowe elementy.
Nowe koła supermoto Twenty 3.5" i 5.0",
opony Dunlop mutant (przejechane nie więcej niż 1400 km),
piasty oryginał pomalowane proszkowo na złoto,
Łańcuch AFAM A520XRR3-G 114L,
zębatki supersprox trimetal (dokładam drugą zębatkę na silnik 16z, nową),
Nowa lampa LED przód z homologacją,
krótki błotnik SM,
nowa tarcza tył,
nowa pompa hamulca tylnego (starą dodaje do motocykla),
licznik po naprawie martwych pikseli i zmianie koloru (dla zainteresowanych mam zdjęcia sprzed naprawy).
Silnik rozebrany do ostatniej śrubki, kartery po aquablastingu, malowane po tym zabiegu w celu zabezpieczenia, każde jedno łożysko nowe, nowy korbowód, łożyska wału "all balls", regeneracja głowicy z nowymi zaworami wydechowymi i nowymi płytkami zaworowymi (dobrze byłoby sprawdzić już luzy), wszystkie nowe uszczelki zamawiane bezpośrednio z sherco polska, nowa piasta kosza sprzęgłowego, nowe tarcze i przekładki sprzęgła. To tylko najważniejsze rzeczy co zostały zrobione. Motocykl robiony był pod siebie, jednak plany się zmieniły.
Dodatkowo do motocykla plastiki enduro, zestaw naprawczy tylnego zacisku (oryginał sherco), ściągacz magneta także oryginalny od sherco z racji na bardzo nietypowy rozmiar (nowy prawie 500zl), plus sporo innych mniejszych i większych części jak filtry oleju, stare zawory do wglądu, sprężynka dekompresatora, itp.
Po renowacji motocyklem przejechałem dosłownie 1500km... Obecnie stan licznika 21055km.
Posiadam dwa kluczyki, sporo zdjęć sprzed renowacji jak i dokumentów: książki do amortyzatorów, user manual iryginalny, faktury, paragony na części , itp.
Z rzeczy do poprawy, można posiedzieć nad wizualną stroną, która nie była dla mnie priorytetem.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.
Motocykl sprzedaje z powodów osobistych,
!!! NIE JESTEM ZAINTERESOWANY ŻADNYMI ZAMIANAMI !!!
ID: 1013116399
xxx xxx xxx
Dodane 17 lipca 2025
Sherco 450 4.5i factory replica supermoto SM (KTM EXC SX ) Öhlins
13 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja