Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Sequential OB-6 desktop – Analogowy synth w Kompaktowej Obudowie
Sequential OB-6 desktop – Analogowy synth w Kompaktowej Obudowie
Sequential OB-6 desktop – Analogowy synth w Kompaktowej Obudowie
Sequential OB-6 desktop – Analogowy synth w Kompaktowej Obudowie
PromujOdśwież

Firmowe

Stan: Nowe

Opis

- - - www.klawiszowe.pl - - -

KLAWISZOWE.PL | Wolsztyn
ul. Żeromskiego 30 | 64-200 Wolsztyn

Godziny otwarcia:
Pon-pt. 10-18 | Sobota 10-13
- - - - - - - - - - - - - - - - -

Centrum Instrumentów Klawiszowych

- 2 SALONY STACJONARNE
- RATY 0% ON-LINE lub w sklepie
- KUP NOWY - ZOSTAW STARY - stary instrument przyjmiemy w rozliczeniu
- WYSYŁKA GRATIS dla większości produktów w sklepie

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Na stronie sklepu znajdziesz więcej informacji o tym produkcie, zdjęcia w lepszej jakości, symulator ratalny oraz bogatą ofertę podobnych modeli.

Tam też możesz złożyć zamówienie.

Jeśli chcesz zostawić swój instrument w rozliczeniu wejdź na stronę:
www.wycenainstrumentu.pl
i wypełnij prosty formularz a otrzymasz gotową ofertę!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sequential OB-6 desktop – Legenda analogowego syntezy w kompaktowej formie.
Oddaj się niezrównanej mocy klasycznego brzmienia syntezatorów. OB-6 desktop to esencja legendarnego OB-6, zamknięta w poręcznym module. Sześć oscylatorów, dwa filtry, arpeggiator i sekwencer – wszystko, czego potrzebujesz, aby stworzyć dźwięki, które zapadną w pamięć. Idealny dla producentów muzyki elektronicznej, kompozytorów i wszystkich, którzy poszukują autentycznego analogowego brzmienia.

Klasyczne brzmienie Oberheima – w wersji przenośnej
Moduł pulpitowy OB-6 Desktop jest równie potężny i łatwy w użyciu, jak jego klawiszowy odpowiednik OB-6. Wersja modułowa posiada te same sterowanie i gwarantuje taką samą łatwość obsługi, jak wersja klawiszowa. Podobnie jak w wersji z klawiaturą, moduł pulpitowy zapewnia wygodny dostęp do wszystkich funkcji, dzięki pełnowymiarowym gałkom i przełącznikom, które zostały bardzo intuicyjnie rozmieszczone.

Jak brzmi moduł OB-6? Masywnie – i dokładnie tak samo jak wersja klawiszowa, a wynika to z tego, że wnętrze obu urządzeń jest identyczne. Ten sam analogowy tor sygnału z dyskretnymi sterowanymi napięciem oscylatorami (VCO) i filtrami (VCF). Te same wysokiej jakości efekty cyfrowe. To samo klasyczne brzmienie Oberheima, które od zawsze zbierało entuzjastyczne oceny od muzyków z całego świata.

Do wersji pulpitowej dodaliśmy funkcję łańcucha polifonicznego, dzięki któremu można sparować dowolne dwa OB-6 i w ten sposób uzyskać dwunastogłosową polifonię!


Dwie legendy. Jeden instrument
Zarówno moduł pulpitowy OB-6 desktop, jak i wersja klawiszowa OB-6 stanowią efekt jedynej w swoim rodzaju współpracy dwóch najbardziej wpływowych projektantów w historii syntezatorów polifonicznych: Dave’a Smitha i Toma Oberheima. Brzmienie OB-6 przyjmuje klasyczny, właściwy dla projektów Toma Oberheima, wyrazisty charakter. Bierze się on ze stosowania prawdziwie sterowanych napięciem oscylatorów, 2-biegunowego filtra i wzmacniaczy. W OB-6 te klasyczne rozwiązania zostały wzbogacone o nowoczesne ulepszenia, takie jak trzymające poziom studyjnej jakości efekty, polifoniczny sekwencer krokowy, arpeggiator i wiele innych. Żaden inny nowoczesny polifoniczny analogowy syntezator nie może pochwalić się takim rodowodem ani tak masywną, bezpośrednią sygnaturą dźwiękową.


Klasyczne brzmienie SEM
Silnik brzmieniowy OB-6 jest inspirowany architekturą oryginalnego modułowego syntezatora analogowego SEM autorstwa Toma Oberheima. SEM (Synthesizer Expansion Module) stanowi rdzeń uznanych 4-głosowych i 8-głosowych syntezatorów Toma. Posiada dwa dyskretne, sterowane napięciem oscylatory (oraz suboscylator) – osobno na każdy głos z bezstopniowo zmiennymi kształtami fal (do wyboru piłokształtny i impuls o zmiennej szerokości, oraz fala trójkątna na oscylatorze 2). Klasyczny, inspirowany konstrukcjami Oberheima, dwubiegunowy rezonansowy filtr aktywny SFV, z płynnie zmienianą charakterystyką odcięcia i pracą w trybie dolnoprzepustowym, górnoprzepustowym, pasmowo-przepustowym i notch. Wraz ze sterowanymi napięciem wzmacniaczami otrzymujemy w pełni analogowy tor sygnału.


Podwójne efekty
Podwójna sekcja efektów zawiera studyjnej jakości pogłosy, delay’e (standardowy i BBD), chorus, flangery oraz wiernie odtworzone z oryginału Toma phase shifter i modulator pierścieniowy. Chociaż same efekty są cyfrowe (48 kHz 24-bit), to udało się zachować w pełni analogowy tor sygnału dzięki zastosowaniu prawdziwego bypass’u.


X-Mod i polifoniczne sekwencjonowanie krokowe
OB-6 ma także na swoim wyposażeniu modulator X-Mod, który znacząco poszerza paletę barw i ułatwia tworzenie dramatycznych i niekonwencjonalnych brzmień. Źródłami modulacji są obwiednia filtra i oscylator 2, oba narzędzia z regulacją dwubiegunową. Ich destynacjami są: częstotliwość oscylatora 1, kształt fali oscylatora 1, szerokość impulsu oscylatora 1, częstotliwość odcięcia filtra i tryb pracy filtra. Polifoniczny sekwencer krokowy udostępnia do 64 kroków i wprowadzenie do 6 nut na krok. Można tworzyć sekwencje polifonicznie, z pauzami i synchronizować je z zewnętrznym zegarem MIDI. W pełni funkcjonalny arpeggiator można również zsynchronizować z zewnętrznym zegarem MIDI. Tryb Unison oferuje możliwość konfigurowania liczby głosów (1-6 głosów), pamięć akordów i tryby klawiszowe.


Łatwy do programowania
Wyposażony w gałki funkcyjne przedni panel OB-6 zapewnia dostęp do praktycznie wszystkich funkcji. Instrument zawiera 500 stałych programów fabrycznych i 500 programów użytkownika z możliwością wielokrotnego zapisu. Włączenie przycisku Manual wprowadza panel w tryb „na żywo”, w którym brzmienie OB-6 odpowiada na bieżąco wprowadzanym ustawieniom gałek i przełączników. W tym trybie to, co widzisz, staje się dokładnie tym, co słyszysz.


Łatwy do grania
Cała ta analogowa potęga mieści się w module pulpitowym, który jest na tyle mały, by dał się zapakować do plecaka. Instrument doskonale łączy poręczność w transporcie z mocą niezbędną, by spełnić wymagania studyjne i zaspokoić potrzeby koncertującego muzyka.



Specyfikacja
Oscylatory
Dwa dyskretne, sterowane napięciowo oscylatory VCO – na każdy głos,
Bezstopniowa zmiana kształtu fali (piłokształtny i impulsowy o zmiennej szerokości, oraz fala trójkątna na oscylatorze 2) – w każdym oscylatorze,
Regulacja szerokości impulsu dla każdego oscylatora z osobna,
Twarda synchronizacja: oscylator 1 synchronizuje się do oscylatora 2,
Suboktawowy generator przebiegów prostokątnych (oscylator 1) – na każdy głos,
Tryb niskich częstotliwości (oscylator 2),
Śledzenie klawiatury (keyboard tracking): włączone/wyłączone (oscylator 2),
Regulowana wartość przestrojenia oscylatora, zwiększająca niestabilność strojenia – od subtelnego do ekstremalnego
Mikser
Wartość oscylatora 1,
Wielkość suboktawy oscylatora 1,
Wartość oscylatora 2,
Ilość białego szumu
Filtry z płynnie zmienną charakterystyką odcięcia
Dwubiegunowy, rezonansowy filtr na głos z funkcjami dolnoprzepustowym, górnoprzepustowym, pasmowoprzepustowym i notch inspirowanym oryginalnym filtrem Oberheim SEM,
Dwubiegunowy rezonansowy filtr aktywny SFV – na każdy głos, z płynnie zmienianą charakterystyką odcięcia i pracą w trybie dolnoprzepustowym, górnoprzepustowym, pasmowo-przepustowym i notch,
Wielkość obwiedni filtra dwubiegunowego,
Ustawianie prędkości modulacji obwiedni,
Śledzenie klawiatury (keyboard tracking): wyłączone, częściowe (pół), pełne
Obwiednia filtra
Czterostopniowy generator obwiedni (ADSR),
Ustawianie prędkości modulacji obwiedni
Obwiednia wzmocnienia
Czterostopniowy generator obwiedni (ADSR),
Ustawianie prędkości modulacji obwiedni
Oscylator niskiej częstotliwości (LFO)
Pięć kształtów fal: sinusoidalny, piłokształtny, odwrócony piłokształtny, kwadratowy i S&H (sample & hold),
Synchronizacja zegara (wewnętrzny lub zewnętrzny zegar MIDI),
Wartość początkowa (Initial Amount),
Destynacje: częstotliwość oscylatora 1, częstotliwość oscylatora 2, szerokość impulsu oscylatorów 1 i 2, częstotliwość odcięcia filtra, tryb pracy filtra, wzmocnienie
X-Mod
Źródła: obwiednia filtra (dwubiegunowa) i oscylator 2 (dwubiegunowa),
Destynacje: częstotliwość oscylatora 1, kształt fali oscylatora 1, szerokość impulsu oscylatora 1, częstotliwość odcięcia filtra, tryb pracy filtra, filtr od normalnego do pasmowego
Aftertouch
Źródło: kanał aftertouch (mono) o wartości dwubiegunowej,
Destynacje: częstotliwość oscylatora 1, częstotliwość oscylatora 2, wartość LFO, wartość obwiedni wzmocnienia, wartość obwiedni filtra, tryb pracy filtra
Zegar
Zegar główny z możliwością nabijania tempa (tap tempo),
Sterowanie i wyświetlacz tempa BPM,
Synchronizacja zegara MIDI
Arpeggiator
Możliwość wyboru wartości nuty: nuta szesnastkowa, ósemkowa triola, ósemka, ósemka z kropką, ćwierćnuta,
Zakres jednej, dwóch lub trzech oktaw,
Tryby w górę, w dół, w górę/w dół, losowy i przypisz
Sekwencer
Polifoniczny sekwencer krokowy z maksymalnie 64 krokami i pauzami (rests).
ID: 977833023

Skontaktuj się

KLAWISZOWE.PL - Centrum Instrumentów Klawiszowych

Na OLX od styczeń 2025

Ostatnio online dziś o 12:28

Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.

xxx xxx xxx

Dodane 28 maja 2025

Sequential OB-6 desktop – Analogowy synth w Kompaktowej Obudowie

10 490 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon