Prywatne
Numer VIN: VSSZZZ1MZYB052134
Model: Toledo
Rok produkcji: 2000
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Sedan
Kolor: Czerwony
Poj. silnika: 1 781 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 125 KM
Przebieg: 348 584 km
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry!
Na sprzedaż wystawiam swój wierny krążownik jakim jest Seat Toledo II 1.8 20V 125KM LPG, produkcja 2000, pierwsza rejestracja grudzień 2001.
Jestem właścicielem od ponad 2 lat, w ciągu ostatniego roku Toledziak zrobił ze mną blisko 60 tysięcy kilometrów (trasa Holandia - Polska - Holandia co 2 tygodnie) i nigdy nie zawiódł.
Sprzedaję z bólem serca, ale przesiadłem się w coś nowszego, w dieslu. Nie zależy mi na sprzedaży także na wstępie dziękuję wszystkim handlarzom proponującym 3000 i odbiór jutro :)
Nigdy nie oszczędzałem na częściach do niego i nie kupowałem najtańszych zamienników, auto stanowiło mój jedyny środek transportu i nie mogłem pozwolić sobie na awarie na trasie, więc mechanicznie jest on wypieszczony i wszelakie naprawy były robione jeszcze przed pojawieniem się problemu, a nie w momencie awarii. Cały okres użytkowania jeździł na oleju LiquiMoly 10W40. Wymiany oleju oraz filtrów w interwale 10-12 tysięcy, zmieniane świece NGK wraz z przewodami wysokiego napięcia NGK średnio co 15 tysięcy kilometrów. Filtry LPG również wymieniane przy przebiegu 12-15 tysięcy km. W samochód jest włożone przynajmniej 2x wartości w samych częściach.
W zeszłym roku był robiony bardzo duży serwis m.in: komplet rozrządu z paskiem, pompą wody oraz napinaczem, nowe półosie komplet, nowe tarcze oraz klocki hamulcowe na 4 koła, nowe przewody hamulcowe sztywne, regenerowane zaciski hamulcowe, nowy alternator, pasek osprzętu, rolki napinacza, wstawiony nowy (używany) katalizator, końcówki drążków, łączniki stabilizatora, założone były nowe opony letnie oraz ustawiona geometria i zbieżność.
Auto jest bogato wyposażone, między innymi:
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie regulowane, podgrzewane, składane lusterka
- klimatyzacja automatyczna (sprawna)
- system audio, który naprawdę świetnie gra
- centralny zamek + domykanie / otwieranie szyb z kluczyka
- podłokietnik przód oraz tył
- roleta przeciwsłoneczna w tylnej szybie
poprzedni właściciel zamontował obok cupholdera również gniazdo 2x USB z portem quickcharge 3.0
Auto ma swoje lata i jego największą wadą jest jego lakier. Schodzi z niego klar w wielu miejscach, znajdzie się kilka ognisk korozji, natomiast podłoga jest zdrowa, nieprzegnita, auto podnosi się za progi bez żadnych trzasków. Mechanicznie Toledo jest w 100% sprawne i nie wymaga żadnego wkładu finansowego na tę chwilę. Nie jest to auto idealne, aczkolwiek jeśli ktoś szuka samochodu który ma być sprawny, zawieźć z punktu A do punktu B, a serwis ma kosztować grosze, to jest to idealny samochód :)
Na wszelakie pytania chętnie odpowiem, zapraszam do kontaktu.
Rzeczy do naprawy które zauważyłem: tłumik końcowy jest dziurawy, koszt spawania to 100-150zł (auto pracuje trochę głośniej, ale nie za głośno, przeszło przegląd z dziurawą puszką), rozkalibrował się gaz po tym jak wyładował się akumulator od postoju, więc trzeba podpiąć komputer u gazownika, koszt również to 100-150zł. Do wymiany jest też filtr paliwa (zmieniałem olej 2 miesiące temu wraz ze wszystkimi filtrami, natomiast nie zmieniliśmy filtru paliwa, ponieważ zabrakło nam obejmy metalowej filtra, sam filtr dorzucam do auta)
Polisa OC aktualna, przegląd ważny do 12.05.2026.
Cena jest do negocjacji na miejscu, nie spieszy mi się ze sprzedażą, chce przekazać auto dalej osobie, która również doceni ten samochód i będzie jej służyć na długie kilometry.
Mieszkam w Poznaniu, pracuję w Przeźmierowie także lokalizacja auta do oględzin jest elastyczna :)
Telefon: 50*******17, gdybym nie odebrał proszę o wiadomość.
Na sprzedaż wystawiam swój wierny krążownik jakim jest Seat Toledo II 1.8 20V 125KM LPG, produkcja 2000, pierwsza rejestracja grudzień 2001.
Jestem właścicielem od ponad 2 lat, w ciągu ostatniego roku Toledziak zrobił ze mną blisko 60 tysięcy kilometrów (trasa Holandia - Polska - Holandia co 2 tygodnie) i nigdy nie zawiódł.
Sprzedaję z bólem serca, ale przesiadłem się w coś nowszego, w dieslu. Nie zależy mi na sprzedaży także na wstępie dziękuję wszystkim handlarzom proponującym 3000 i odbiór jutro :)
Nigdy nie oszczędzałem na częściach do niego i nie kupowałem najtańszych zamienników, auto stanowiło mój jedyny środek transportu i nie mogłem pozwolić sobie na awarie na trasie, więc mechanicznie jest on wypieszczony i wszelakie naprawy były robione jeszcze przed pojawieniem się problemu, a nie w momencie awarii. Cały okres użytkowania jeździł na oleju LiquiMoly 10W40. Wymiany oleju oraz filtrów w interwale 10-12 tysięcy, zmieniane świece NGK wraz z przewodami wysokiego napięcia NGK średnio co 15 tysięcy kilometrów. Filtry LPG również wymieniane przy przebiegu 12-15 tysięcy km. W samochód jest włożone przynajmniej 2x wartości w samych częściach.
W zeszłym roku był robiony bardzo duży serwis m.in: komplet rozrządu z paskiem, pompą wody oraz napinaczem, nowe półosie komplet, nowe tarcze oraz klocki hamulcowe na 4 koła, nowe przewody hamulcowe sztywne, regenerowane zaciski hamulcowe, nowy alternator, pasek osprzętu, rolki napinacza, wstawiony nowy (używany) katalizator, końcówki drążków, łączniki stabilizatora, założone były nowe opony letnie oraz ustawiona geometria i zbieżność.
Auto jest bogato wyposażone, między innymi:
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie regulowane, podgrzewane, składane lusterka
- klimatyzacja automatyczna (sprawna)
- system audio, który naprawdę świetnie gra
- centralny zamek + domykanie / otwieranie szyb z kluczyka
- podłokietnik przód oraz tył
- roleta przeciwsłoneczna w tylnej szybie
poprzedni właściciel zamontował obok cupholdera również gniazdo 2x USB z portem quickcharge 3.0
Auto ma swoje lata i jego największą wadą jest jego lakier. Schodzi z niego klar w wielu miejscach, znajdzie się kilka ognisk korozji, natomiast podłoga jest zdrowa, nieprzegnita, auto podnosi się za progi bez żadnych trzasków. Mechanicznie Toledo jest w 100% sprawne i nie wymaga żadnego wkładu finansowego na tę chwilę. Nie jest to auto idealne, aczkolwiek jeśli ktoś szuka samochodu który ma być sprawny, zawieźć z punktu A do punktu B, a serwis ma kosztować grosze, to jest to idealny samochód :)
Na wszelakie pytania chętnie odpowiem, zapraszam do kontaktu.
Rzeczy do naprawy które zauważyłem: tłumik końcowy jest dziurawy, koszt spawania to 100-150zł (auto pracuje trochę głośniej, ale nie za głośno, przeszło przegląd z dziurawą puszką), rozkalibrował się gaz po tym jak wyładował się akumulator od postoju, więc trzeba podpiąć komputer u gazownika, koszt również to 100-150zł. Do wymiany jest też filtr paliwa (zmieniałem olej 2 miesiące temu wraz ze wszystkimi filtrami, natomiast nie zmieniliśmy filtru paliwa, ponieważ zabrakło nam obejmy metalowej filtra, sam filtr dorzucam do auta)
Polisa OC aktualna, przegląd ważny do 12.05.2026.
Cena jest do negocjacji na miejscu, nie spieszy mi się ze sprzedażą, chce przekazać auto dalej osobie, która również doceni ten samochód i będzie jej służyć na długie kilometry.
Mieszkam w Poznaniu, pracuję w Przeźmierowie także lokalizacja auta do oględzin jest elastyczna :)
Telefon: 50*******17, gdybym nie odebrał proszę o wiadomość.
ID: 1045820479
xxx xxx xxx
Dodane 22 grudnia 2025
Seat Toledo / super stan mechaniczny / LPG, hak
5 700 zł
do negocjacji
Lokalizacja