Prywatne
Numer VIN: VSSZZZ6KZXR125064
Model: Ibiza
Poj. silnika: 1 896 cm³
Rok produkcji: 1999
Moc silnika: 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 272 398 km
Kolor: Niebieski
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Auto do obejrzenia w Radziwiłłowie obok Skierniewic
Ewentualnie na życzenie pod Grodziskiem Maz.
Seat Ibiza 6K1 w wersji GT TDI 1999 r.
1.9 TDI AFN 110 KM 235 Nm
Obecnie jeździ na 5w40 zerowy pobór oleju
OC 6.05.2025 (Druga rata do zapłaty 5.11.2024)
PT 04.2025
Wyposażenie
Zamek centralny z pilota oryginalnego
Elektryczne szyby i lusterka
Manualna klimatyzacja (brak chłodnicy klimatyzacji)
Uchylne tylne szyby
2 poduszki powietrzne
Komputer pokładowy MFA
Fotele półkubełkowe
Co wyróżnia tę wersję?
Stabilizator na przodzie
Tarcze 280 MM przód
Inne wnętrze z wcześniej wspomnianymi fotelami półkubełkowymi
Ogólnie podłoga całkiem git jak na wiek tego auta
Nie ma dziur ani jakis wielkich rdzawek
Za progi się bez problemu podnosi
Auto ma trochę obcierek i obić na karoserii
Przód miał kiedyś jakąś przygodę i poprzedni własciciel zamiast kupić graty w kolor za psie pieniadze jak jeszcze tego było dużo i tanio to wolał naprawiać i malować to z efektem conajmniej miernym. Postanowiłem to upiększyć płomieniami własnoręcznie malowanymi markerami.
Po zrobieniu zawiasu i zbieżności prowadzi się naprawde dobrze
Silnik ma moc i mam wrażenie, że nawet więcej niż fabrycznie
Poprzedni właściciel sprowadził to auto z Niemiec przy przebiegu około 87 tys. km w 2008 i jeździł nim do 2023 więc przebieg autentyczny (Plus na liczniku nadal widnieje napis Total co oznacza, że licznik jeszcze nie przekroczył 300 tys.)
Silnik to najmocniejszy atut tego auta
Ma moc, nie straszne mu mrozy, jeszcze nigdy motor w tym aucie mnie nie zawiódł
Silnik nie bierze oleju. Nie ma wycieków jest suchy i szczelny.
Za mojej kadencji zrobiłem:
Oczywista oczywistosc pełen serwis olejowy i to dwa razy Specol Gold 5w40 z filtrem Mann
Nowy rozrząd Pasek i rolki Ina + Pompa wody Hepu przy 261700 km
Nowe zaciski z Golfa IV na tył z przewodami sztywnymi i elastycznymi
Nowe tarcze i klocki oraz łożyska koła tył
Nowe tarcze i klocki przód
Nowe wahacze dolne przód Delphi i końcówki drążków kierowniczych FAG
Ustawiona zbieżność
Nowy olej w skrzyni Manoll 75w90
Cena w ogłoszeniu obowiązuje na kołach zimowych tj czarne oryginalne alusy Seata widoczne na jednym ze zdjęć
Srebrne alufelgi to ATS Exclusive Line Q R16 7J ET15 na dwóch rozstawach 4x100/4x108 z pierścieniami centrującymi z 65.1 na 57.1 do tego opony letnie w rozmiarze 195/45/16
Dunlop Sport Bluerespone 2021 r
Nowe Firemax FM601 2023 r
I te koła dorzuce do auta za dopłatą 1500 zł
Zimówki to oryginalne alusy z GT R15 6J ET38 na oponach 185/55/15
Auto służyło mi na dojazdy do pracy i ogólnie jazdę w koło komina. Nie jest to perełka ale też nie totalny gruz.
Auto jest naprawdę dynamiczne ze względu na moc i masę własną - 1135 kg
Przy tym jest bardzo oszczędne średnie spalanie to 5-5.5 L
No i jest to klasyczny 1.9 TDI na zwykłej pompie mechanicznej co czyni ten silnik pancernym czołgiem
Od razu powiem, że jak ktoś chce idealnego auta to zapraszam do salonu samochodowego.
Auto ma swoje lata i swoje mankamenty i na upartego znajdzie się coś do roboty
A tak to ogolnie auto jezdzi skreca hamuje trąbi.
Ogólnie bez zbędnego gadania to co może kogoś razić w tym aucie:
Jak wcześniej wspomniałem brak klimy.
Poprzedni właściciel pocałował coś przodem i potem bardzo nieudolnie to naprawiał, ale chlodnicy od klimy nie wstawił
Wybierak biegów ma trochę luzów i o matko bosko jakie zaskoczenie w 25 letnim aucie biegi trzeba po prostu wyczuć. Ja tak jezdziłem bez problemu i nigdy nie zrobilem jakiegos miss shifta czy nie moglem wbic jakiegos biegu.
Na przegladzie tylne amortyzatory pokazały około 65% sprawnosci.
Mysle ze do konca sezonu przelataja potem zakupic nowe jakies Krafty po 60 zl sztuka i lecymy dalej.
Abs jest do zrobienia (na desce rozdzielczej swieci się kontrolka ABSu i razem z nią czerwona kontrolka od ukladu hamulcowego. Obstawiam, ze to jest ze soba polaczone bo heble przod i tyl sa nowe, plynu nie brakuje,na zaciagnietym recznym tez nie jezdzi to auto, a jak kupilem auto to abs raz swiecil a raz nie i zawsze swiecil razem z ta czerwona kontrolką) tj. Wlutować nową wtyczkę w wiązkę na prawym przodzie, wymienic pierscien abs w lewym tyle i zamontowac czujnik absu takze lewy tyl. Wszystkie graty potrzebne do naprawy ABS posiadam czyli nowa wtyczka z przewodami, czujnik i nowy pierscien abs i dorzucam je do auta.
Przy wymianie wahaczy niestety delikatnie uszkodziłem osłonę prawego przegubu. Na chwilę obecną doraznie naprawiłem osłonę tak aby ten smar nie wyciekał. Można samą osłonę wymienić można czekac az przegub zacznie stukac co kto lubi. Bądz co bądz dorzucam funkiel nówka przegub zewnętrzny do auta.
Na życzenie mogę przesłać więcej szczegółowych zdjęć spodu, komory silnika czy co kto tam bedzie chciał
Łowcom okazji dającym 2000 i za godzine jestem ze śwagrem serdecznie podziękuje tak samo jak telefonowym negocjatorom.
Chcesz to zapraszam na oględziny. Nie interesuje mnie, że jesteś z Zakopanego, Krakowa, Gdyni czy innego Białegostoku, i że musisz pół Polski przejechać.
Cena sztywna. Ewentualnie jakaś symboliczna kwota jak miło się będzie rozmawiać
Ewentualnie na życzenie pod Grodziskiem Maz.
Seat Ibiza 6K1 w wersji GT TDI 1999 r.
1.9 TDI AFN 110 KM 235 Nm
Obecnie jeździ na 5w40 zerowy pobór oleju
OC 6.05.2025 (Druga rata do zapłaty 5.11.2024)
PT 04.2025
Wyposażenie
Zamek centralny z pilota oryginalnego
Elektryczne szyby i lusterka
Manualna klimatyzacja (brak chłodnicy klimatyzacji)
Uchylne tylne szyby
2 poduszki powietrzne
Komputer pokładowy MFA
Fotele półkubełkowe
Co wyróżnia tę wersję?
Stabilizator na przodzie
Tarcze 280 MM przód
Inne wnętrze z wcześniej wspomnianymi fotelami półkubełkowymi
Ogólnie podłoga całkiem git jak na wiek tego auta
Nie ma dziur ani jakis wielkich rdzawek
Za progi się bez problemu podnosi
Auto ma trochę obcierek i obić na karoserii
Przód miał kiedyś jakąś przygodę i poprzedni własciciel zamiast kupić graty w kolor za psie pieniadze jak jeszcze tego było dużo i tanio to wolał naprawiać i malować to z efektem conajmniej miernym. Postanowiłem to upiększyć płomieniami własnoręcznie malowanymi markerami.
Po zrobieniu zawiasu i zbieżności prowadzi się naprawde dobrze
Silnik ma moc i mam wrażenie, że nawet więcej niż fabrycznie
Poprzedni właściciel sprowadził to auto z Niemiec przy przebiegu około 87 tys. km w 2008 i jeździł nim do 2023 więc przebieg autentyczny (Plus na liczniku nadal widnieje napis Total co oznacza, że licznik jeszcze nie przekroczył 300 tys.)
Silnik to najmocniejszy atut tego auta
Ma moc, nie straszne mu mrozy, jeszcze nigdy motor w tym aucie mnie nie zawiódł
Silnik nie bierze oleju. Nie ma wycieków jest suchy i szczelny.
Za mojej kadencji zrobiłem:
Oczywista oczywistosc pełen serwis olejowy i to dwa razy Specol Gold 5w40 z filtrem Mann
Nowy rozrząd Pasek i rolki Ina + Pompa wody Hepu przy 261700 km
Nowe zaciski z Golfa IV na tył z przewodami sztywnymi i elastycznymi
Nowe tarcze i klocki oraz łożyska koła tył
Nowe tarcze i klocki przód
Nowe wahacze dolne przód Delphi i końcówki drążków kierowniczych FAG
Ustawiona zbieżność
Nowy olej w skrzyni Manoll 75w90
Cena w ogłoszeniu obowiązuje na kołach zimowych tj czarne oryginalne alusy Seata widoczne na jednym ze zdjęć
Srebrne alufelgi to ATS Exclusive Line Q R16 7J ET15 na dwóch rozstawach 4x100/4x108 z pierścieniami centrującymi z 65.1 na 57.1 do tego opony letnie w rozmiarze 195/45/16
Dunlop Sport Bluerespone 2021 r
Nowe Firemax FM601 2023 r
I te koła dorzuce do auta za dopłatą 1500 zł
Zimówki to oryginalne alusy z GT R15 6J ET38 na oponach 185/55/15
Auto służyło mi na dojazdy do pracy i ogólnie jazdę w koło komina. Nie jest to perełka ale też nie totalny gruz.
Auto jest naprawdę dynamiczne ze względu na moc i masę własną - 1135 kg
Przy tym jest bardzo oszczędne średnie spalanie to 5-5.5 L
No i jest to klasyczny 1.9 TDI na zwykłej pompie mechanicznej co czyni ten silnik pancernym czołgiem
Od razu powiem, że jak ktoś chce idealnego auta to zapraszam do salonu samochodowego.
Auto ma swoje lata i swoje mankamenty i na upartego znajdzie się coś do roboty
A tak to ogolnie auto jezdzi skreca hamuje trąbi.
Ogólnie bez zbędnego gadania to co może kogoś razić w tym aucie:
Jak wcześniej wspomniałem brak klimy.
Poprzedni właściciel pocałował coś przodem i potem bardzo nieudolnie to naprawiał, ale chlodnicy od klimy nie wstawił
Wybierak biegów ma trochę luzów i o matko bosko jakie zaskoczenie w 25 letnim aucie biegi trzeba po prostu wyczuć. Ja tak jezdziłem bez problemu i nigdy nie zrobilem jakiegos miss shifta czy nie moglem wbic jakiegos biegu.
Na przegladzie tylne amortyzatory pokazały około 65% sprawnosci.
Mysle ze do konca sezonu przelataja potem zakupic nowe jakies Krafty po 60 zl sztuka i lecymy dalej.
Abs jest do zrobienia (na desce rozdzielczej swieci się kontrolka ABSu i razem z nią czerwona kontrolka od ukladu hamulcowego. Obstawiam, ze to jest ze soba polaczone bo heble przod i tyl sa nowe, plynu nie brakuje,na zaciagnietym recznym tez nie jezdzi to auto, a jak kupilem auto to abs raz swiecil a raz nie i zawsze swiecil razem z ta czerwona kontrolką) tj. Wlutować nową wtyczkę w wiązkę na prawym przodzie, wymienic pierscien abs w lewym tyle i zamontowac czujnik absu takze lewy tyl. Wszystkie graty potrzebne do naprawy ABS posiadam czyli nowa wtyczka z przewodami, czujnik i nowy pierscien abs i dorzucam je do auta.
Przy wymianie wahaczy niestety delikatnie uszkodziłem osłonę prawego przegubu. Na chwilę obecną doraznie naprawiłem osłonę tak aby ten smar nie wyciekał. Można samą osłonę wymienić można czekac az przegub zacznie stukac co kto lubi. Bądz co bądz dorzucam funkiel nówka przegub zewnętrzny do auta.
Na życzenie mogę przesłać więcej szczegółowych zdjęć spodu, komory silnika czy co kto tam bedzie chciał
Łowcom okazji dającym 2000 i za godzine jestem ze śwagrem serdecznie podziękuje tak samo jak telefonowym negocjatorom.
Chcesz to zapraszam na oględziny. Nie interesuje mnie, że jesteś z Zakopanego, Krakowa, Gdyni czy innego Białegostoku, i że musisz pół Polski przejechać.
Cena sztywna. Ewentualnie jakaś symboliczna kwota jak miło się będzie rozmawiać
ID: 914865863
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2024
Seat Ibiza 6K1 GT TDI 1.9 AFN 110 KM 1999 r.
3 000 zł
Lokalizacja