Prywatne
Numer VIN: YS3FH45Y141046745
Model: 9-3
Poj. silnika: 1 998 cm³
Rok produkcji: 2004
Moc silnika: 240 KM
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 286 000 km
Kolor: Niebieski
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Luksemburg
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Dzień dobry,
Do sprzedania mój prywatny samochód marki Saab, 93 2004 r w wersji Aero - kod silnika B207R kod lakieru 290 nocturne blue, wnętrze biała skóra.
nr vin: YS3FH45Y141046745
Data pierwszej rejestracji: 15.04.2004
nr rej: EZG79151
Auto w moim posiadaniu od 02.2020 - cały czas użytkuję
Przegląd do Lipca, OC do Września tego roku.
Samochód przeszedł kilka modyfikacji, które pozwalają przyszłemu właścicielowi na podniesie mocy do 300 km +
- wymieniono intercooler na Fmic-a
- zmiana wtrysków z seryjnych zielonych aero na Bosch 525
- konwersja sprzęgła na jednomasę, tarcza kevlar docisk z B235 - w Sprzęgła Radzikowski Warszawa
- wymiana wszystkich przewodów od turbo na teflonowe w stalowym oplocie
- wstawiony największy blow off do TD04 firmy properfekt
- Podniesione ecu - zabezpieczone przed przegrzaniem
W marcu 2020 została założona instalacja gazowa LPG Tech u jednego z najlepszych gazowników w Łodzi.
Spalanie gazu w jeździe miejskiej - ok 13 L - butla schowana w zapasie 42 L
Spalanie przy prędkościach autostradowych ok 9 L
Tego samego roku została wykonana konserwacja podwozia - ściągnięte wszystkie nadkola.
Eksploatacja:
Auto od samego początku mojego posiadania jeździ na oleju 5W50 Mobil, zmiana co 15 tyś + każdorazowo płukanka Tec2000.
- Świece NGK BCPR7ES o stopień zimniejsze, wymiana co 10-15 tyś
- Wymienione wszystkie cewki na oryginalne czarne
-Kompletna wymiana rozrządu 25.06.2016 przebieg 226 820 - potwierdzona wpisem w książeczkę serwisową - w 2022 zaczęła pocić się pompa wody - wymiana na nową Hepu, przy okazji inspekcja rozrządu na oryginalnych blokadach do B207R, wymiana na "zaś" łyżwy od łańcucha balansu oraz napinaczy rozrządu, zrzucona i wyczyszczona miska
- Wymiana sprzęgła - wyrzucony dwumas, wstawione sztywne koło, tarcza od 1.8 w kevlarze + docisk od B235 Sachsa - zestaw spasowany w Radzikowski Sprzęgła Warszawa + wymiana oleju w skrzyni, olej GM
- W tamtym roku wymieniono hamulce tył, tarcze i klocki Boscha
- Wymienione poduszki amortyzatorów z przodu + obydwie sprężyny
- w 2022 wymieniona odma
- Nowy akumulator VARTA
- Wymieniona pompa paliwa, kompletna Boscha
- 2 lata temu założone opony wielosezonowe Kormorana (samochód sprzedaję na białych felgach)
Generalnie do chyba wszystkich części, które wrzucałem w auto mam dokumenty także osoba zainteresowana zakupem będzie miała co przeglądać.
Teraz kilka wad:
- Pęknięta szyba przednia w prawym dolnym rogu
- Nie działa klimatyzacja
- Świerszczy wentylator od nawiewu
- Dokładka przedniego zderzaka popękana
- Nie działa podgrzewanie fotela kierowcy - pasażera działa
- Urwana rączka w boczku drzwi lewy tył
- Trzeba odwiedzić gazownika żeby wyregulował gaz, auto normalnie jeździ na lpg jedynie pod obciążeniem "pełnym bucie" potrafi nim delikatnie szarpnąć
Proszę dzwonić po 16:00
Do sprzedania mój prywatny samochód marki Saab, 93 2004 r w wersji Aero - kod silnika B207R kod lakieru 290 nocturne blue, wnętrze biała skóra.
nr vin: YS3FH45Y141046745
Data pierwszej rejestracji: 15.04.2004
nr rej: EZG79151
Auto w moim posiadaniu od 02.2020 - cały czas użytkuję
Przegląd do Lipca, OC do Września tego roku.
Samochód przeszedł kilka modyfikacji, które pozwalają przyszłemu właścicielowi na podniesie mocy do 300 km +
- wymieniono intercooler na Fmic-a
- zmiana wtrysków z seryjnych zielonych aero na Bosch 525
- konwersja sprzęgła na jednomasę, tarcza kevlar docisk z B235 - w Sprzęgła Radzikowski Warszawa
- wymiana wszystkich przewodów od turbo na teflonowe w stalowym oplocie
- wstawiony największy blow off do TD04 firmy properfekt
- Podniesione ecu - zabezpieczone przed przegrzaniem
W marcu 2020 została założona instalacja gazowa LPG Tech u jednego z najlepszych gazowników w Łodzi.
Spalanie gazu w jeździe miejskiej - ok 13 L - butla schowana w zapasie 42 L
Spalanie przy prędkościach autostradowych ok 9 L
Tego samego roku została wykonana konserwacja podwozia - ściągnięte wszystkie nadkola.
Eksploatacja:
Auto od samego początku mojego posiadania jeździ na oleju 5W50 Mobil, zmiana co 15 tyś + każdorazowo płukanka Tec2000.
- Świece NGK BCPR7ES o stopień zimniejsze, wymiana co 10-15 tyś
- Wymienione wszystkie cewki na oryginalne czarne
-Kompletna wymiana rozrządu 25.06.2016 przebieg 226 820 - potwierdzona wpisem w książeczkę serwisową - w 2022 zaczęła pocić się pompa wody - wymiana na nową Hepu, przy okazji inspekcja rozrządu na oryginalnych blokadach do B207R, wymiana na "zaś" łyżwy od łańcucha balansu oraz napinaczy rozrządu, zrzucona i wyczyszczona miska
- Wymiana sprzęgła - wyrzucony dwumas, wstawione sztywne koło, tarcza od 1.8 w kevlarze + docisk od B235 Sachsa - zestaw spasowany w Radzikowski Sprzęgła Warszawa + wymiana oleju w skrzyni, olej GM
- W tamtym roku wymieniono hamulce tył, tarcze i klocki Boscha
- Wymienione poduszki amortyzatorów z przodu + obydwie sprężyny
- w 2022 wymieniona odma
- Nowy akumulator VARTA
- Wymieniona pompa paliwa, kompletna Boscha
- 2 lata temu założone opony wielosezonowe Kormorana (samochód sprzedaję na białych felgach)
Generalnie do chyba wszystkich części, które wrzucałem w auto mam dokumenty także osoba zainteresowana zakupem będzie miała co przeglądać.
Teraz kilka wad:
- Pęknięta szyba przednia w prawym dolnym rogu
- Nie działa klimatyzacja
- Świerszczy wentylator od nawiewu
- Dokładka przedniego zderzaka popękana
- Nie działa podgrzewanie fotela kierowcy - pasażera działa
- Urwana rączka w boczku drzwi lewy tył
- Trzeba odwiedzić gazownika żeby wyregulował gaz, auto normalnie jeździ na lpg jedynie pod obciążeniem "pełnym bucie" potrafi nim delikatnie szarpnąć
Proszę dzwonić po 16:00
ID: 919687130
xxx xxx xxx
Dodane 20 maja 2024
Saab 93 Aero 2004r 240 km
21 000 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja