Firmowe
Rok wydania: 2007
Stan: Nowe
Opis
UNIKAT!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Moda jest bardzo ważnym mechanizmem budowania więzi społecznej w erze postzakazowej. Można powiedzieć, że bez sprawnie funkcjonującej maszynerii mody społeczeństwa kręgu kultury euroamerykańskiej w swojej obecnej postaci rozsypałyby się w proch. Nadeszła epoka, w której w społeczeństwach Zachodu nie można już niczego nakazać masom, nie można ich zuniformizować i ujednolicić przez przymus (a przynajmniej nie jest to zadanie proste). Niepodobna już definitywnie i trwale różnicować ludzi ze względu na ich klasę społeczną, na to, co robią, zarabiając na życie, na to, czy są kobietą, mężczyzną, czy też kimś „pośrodku albo obok” podziału płciowego, na to, jakiej są rasy, w jakim są wieku i skąd pochodzą. W społeczeństwie konsumentów niepodzielnie rządzi moda i to właśnie ona trzyma nas ze sobą.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada delikatne ślady przekładania na okładce (lekko przykurzony brzeg kartek).
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 978********2853-0
Format: 15,5 x 23 cm
Ilość stron: 132
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Moda jest bardzo ważnym mechanizmem budowania więzi społecznej w erze postzakazowej. Można powiedzieć, że bez sprawnie funkcjonującej maszynerii mody społeczeństwa kręgu kultury euroamerykańskiej w swojej obecnej postaci rozsypałyby się w proch. Nadeszła epoka, w której w społeczeństwach Zachodu nie można już niczego nakazać masom, nie można ich zuniformizować i ujednolicić przez przymus (a przynajmniej nie jest to zadanie proste). Niepodobna już definitywnie i trwale różnicować ludzi ze względu na ich klasę społeczną, na to, co robią, zarabiając na życie, na to, czy są kobietą, mężczyzną, czy też kimś „pośrodku albo obok” podziału płciowego, na to, jakiej są rasy, w jakim są wieku i skąd pochodzą. W społeczeństwie konsumentów niepodzielnie rządzi moda i to właśnie ona trzyma nas ze sobą.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada delikatne ślady przekładania na okładce (lekko przykurzony brzeg kartek).
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 978********2853-0
Format: 15,5 x 23 cm
Ilość stron: 132
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882966316
xxx xxx xxx
Dodane 26 kwietnia 2024
ROZKOSZNA ZARAZA, O rządach mody i kulturze konsumpcji, NOWA!
Tylko przedmiot
99,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja