Prywatne
Stan: Używane
Marka: Inna
Kolor: Czarny
Opis
Rama rozmiar: M
Przebieg: 556 km według Strava
Cena katalogowa: 3799 zł
Opis ze strony Decathlon:
Rama
Nowa rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem.
Waga: 1780 g w rozm. M.
Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.
Kompatybilna z oponami o przekroju do 700x36 lub 650x40 mm.
Widelec
Nowy widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i sterami z aluminium 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość (680 g) i precyzję.
Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne filtrowanie drgań czołowych.
Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika.
Maksymalne obciążenie ładunkiem na widelcu: 9 kg.
Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.
Pasują opony do 700X36 lub 650x40.
Kierownica / mostek / stery
Ergonomiczna kierownica Triban z aluminium zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort.
Szerokość kierownicy:
XS / S: 400 mm.
M / L: 420 mm.
XL: 440 mm.
Nowy mostek Triban:
XS / S: 80 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.
Napęd
Manetki Shimano SORA R3000.
Przednia przerzutka Shimano SORA R3000.
Tylna przerzutka Shimano SORA R3000 9 -rzędowa z długim wózkiem.
Całkowita waga: 905 gramów.
Mechanizm korbowy / Kaseta
Kaseta MICROSHIFT CS-H092 9-rz. 11/32
(11/13/15/17/19/21/24/28/32).
Mechanizm korbowy SHIMANO SORA 50/34.
Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:
XS, S: 170 mm.
M, L, XL: 175 mm.
Hamulce
Hamulce tarczowe PROMAX DSK-300R.
Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.
Nieściśliwy pancerz JAGWIRE, aby zapewnić precyzję i efektywność hamowania.
Półmetaliczne okładziny, ref. części zamiennej 8562868.
Konieczne jest wstępne dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Koła
Nowe koła Triban Tubeless ready*,
aluminium 6063 T6.
Rozmiar ETRTO: 622 x 19 C.
Wysokość 25 mm zapewnia większą sztywność boczną.
Szprychy stalowe, krzyżowane, co zwiększa sztywność (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i zacisków): 2300 g.
*Do zamiany na Tubeless potrzebne będą opony Tubeless Ready oraz zestaw do przekształcenia zawierający 2 wentyle tubeless + 2 taśmy na obręcz + bidon płynu uszczelniającego.
Opony
Opony Triban Resist+,
410 gramów,
Skinwall ze sztywną stopką,
zabezpieczenie przed przebiciem z nylonu 1 mm.
Wytrzymała osnowa: 55 TPI.
Wymiary: 28c-622 / 700 x 28c dla większego komfortu.
Maks. ciśnienie: 8 barów / 116 psi.
Te opony NIE są tubeless ready.
Siodło / sztyca podsiodłowa
Nowe siodło Triban ErgoFit.
Budowa typu hamac, dla większego komfortu.
Sztyca siodła Triban z aluminium.
Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 300 mm w rozm. S, 250 mm w rozm. XS.
Przebieg: 556 km według Strava
Cena katalogowa: 3799 zł
Opis ze strony Decathlon:
Rama
Nowa rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem.
Waga: 1780 g w rozm. M.
Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.
Kompatybilna z oponami o przekroju do 700x36 lub 650x40 mm.
Widelec
Nowy widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i sterami z aluminium 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość (680 g) i precyzję.
Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne filtrowanie drgań czołowych.
Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika.
Maksymalne obciążenie ładunkiem na widelcu: 9 kg.
Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.
Pasują opony do 700X36 lub 650x40.
Kierownica / mostek / stery
Ergonomiczna kierownica Triban z aluminium zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort.
Szerokość kierownicy:
XS / S: 400 mm.
M / L: 420 mm.
XL: 440 mm.
Nowy mostek Triban:
XS / S: 80 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.
Napęd
Manetki Shimano SORA R3000.
Przednia przerzutka Shimano SORA R3000.
Tylna przerzutka Shimano SORA R3000 9 -rzędowa z długim wózkiem.
Całkowita waga: 905 gramów.
Mechanizm korbowy / Kaseta
Kaseta MICROSHIFT CS-H092 9-rz. 11/32
(11/13/15/17/19/21/24/28/32).
Mechanizm korbowy SHIMANO SORA 50/34.
Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:
XS, S: 170 mm.
M, L, XL: 175 mm.
Hamulce
Hamulce tarczowe PROMAX DSK-300R.
Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.
Nieściśliwy pancerz JAGWIRE, aby zapewnić precyzję i efektywność hamowania.
Półmetaliczne okładziny, ref. części zamiennej 8562868.
Konieczne jest wstępne dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Koła
Nowe koła Triban Tubeless ready*,
aluminium 6063 T6.
Rozmiar ETRTO: 622 x 19 C.
Wysokość 25 mm zapewnia większą sztywność boczną.
Szprychy stalowe, krzyżowane, co zwiększa sztywność (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i zacisków): 2300 g.
*Do zamiany na Tubeless potrzebne będą opony Tubeless Ready oraz zestaw do przekształcenia zawierający 2 wentyle tubeless + 2 taśmy na obręcz + bidon płynu uszczelniającego.
Opony
Opony Triban Resist+,
410 gramów,
Skinwall ze sztywną stopką,
zabezpieczenie przed przebiciem z nylonu 1 mm.
Wytrzymała osnowa: 55 TPI.
Wymiary: 28c-622 / 700 x 28c dla większego komfortu.
Maks. ciśnienie: 8 barów / 116 psi.
Te opony NIE są tubeless ready.
Siodło / sztyca podsiodłowa
Nowe siodło Triban ErgoFit.
Budowa typu hamac, dla większego komfortu.
Sztyca siodła Triban z aluminium.
Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 300 mm w rozm. S, 250 mm w rozm. XS.
ID: 993128088
xxx xxx xxx
Dodane 27 września 2025
Rower szosowy Triban RC500 (M)
2 200 zł
do negocjacji
Lokalizacja