Prywatne
Stan: Używane
Marka: Specialized
Kolor: Wielokolorowy
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 21-22"
Opis
Sprzedaję super cacko - rower szosowo-wyścigowy SPECIALIZED ALLEZ SPRINT pierwszej generacji, w kompletnej, customowej przebudowie w ABSOLUTNIE IDEALNYM STANIE.
Allez Sprint to rower już chyba legendarny - nie tylko za sprawą wyścigów miejskich RED HOOK, ale także z powodu wyjątkowego malowania ram i ich charakterystyki technicznej oraz właściwości jezdnych. Jest to rower z lotniczego aluminium E5. Profil zbliżona do Venge ale rower jest bardziej zwinny niż jego karbonowy krewniak, geometria podobna do Tarmaca 6, ale znacznie bardziej szalony, narowisty, nieprzewidywalny i szorstki. W czasach gdy kolarstwo robi się coraz bardziej modą niż pasją a każdy rower wygląda podobnie - Allez - zwłaszcza ten pierwszej generacji, zachował szaleństwo i romantyzm ścigania się rowerem po asfalcie. Jego zasadniczym przeznaczeniem są krótkie wyścigi uliczne. W praktyce poza nieprzeciętnymi zdolnościami sprinterskimi sprawia dużo radości na prostych i krętych asfaltach w płaskim lub umiarkowanie pofałdowanym terenie.
Rower bardzo podatny na wszelkie zmiany osprzętu - zwłaszcza kół, co czyni z niego fantastyczną platformę do tworzenia wersji według własnych upodobań. Jednak bez względu na to zachowuje swoje niezbywalne cech - sztywność, zrywność, responsywność i atomowe przyśpieszenie. Genialny rower, który śmiało wytrzymuje konkurencję z karbonami a wiele z nich po prostu przewyższa.
W obecnej konfiguracji rower z pedałami waży 7,7 kg. Rekord wagowy jaki udało mi się osiągnąć to 7,3
SPECYFIKACJA
Kokpit:
- kierownica ZIPP Service Course SL ERGO ALU (70 lub 80)
- mostek S-Works Alu, kuty, 100 mm. 8 st. wznios (śruby tytanowe)
- taśma Supacaz Sticky Kush (matowa pianka o fakturze zamszu, 3,4 mm)
- klamki SRAM FORCE 22 HYDRO
Koła:
Zipp 303 Firecrest (hookless, tubeless)
Opony Pirelli Zero Race TLR 28 mm.
Mleko: Orange
Piasty Zipp ZR1
Rama:
Specialized Allez Sprint pierwszej generacji, D'Alusio Aluminium Smartweld - hydroformowana, aluminium lotnicze E5
Widelec - Specialized Fact Carbon (identyczny jak w Tarmac 6/7), lakier połysk, blenda amarantowo-żółta
Rozmiar - 54
BB - M30 Press Fit (Praxis Works)
Malowanie: proszkowa czerń, napisy i widelec lakier puchnący (lekko wypukły) w połysku - blenda amarantowo-żółta
Siodło i sztyca:
S-WORKS Areo - karbon, jażmo 7x9 na jedną śrubę
S-WORKS POWER - 143 mm - full karbon
Tarcze i okładziny:
Swiss Stop - Catalyst Race 160 mm. przód/tył
Klocki kompatybilne z SRAM FORCE 22 (Disc 32) - zielone SWISS STOP DISC E (żywiczne, niepiszczące, miękkie, z doskonalą modulacją)
Napęd:
Sram FORCE 22 - pełna grupa
Kaseta - PG 1170, 11-28 (11 rzędów)
Korba i tarcze - PRAXIS ZAYANTE CARBON (tarcze kute alu) 172,5 cm, 50/34
Łańcuch - PC 1170 lub RED
Akcesoria:
2 kosze na bidony - Specialized Zee (elastyczne tworzywo w połysku), lżejsze niż karbonowe S-works
Historia:
Pierwszy i jedyny własciciel. Rower kupiony w Niemczech na Bike24 (dokumenty zakupu) jako najwyższa wersja Allez Sprint. Przebudowany od razu po zakupie - Dandy Horse, Shimano Ultegra, S-Works. Po dwóch sezonach przebudowany ponownie do obecnej wersji w sezonie 22/23. Obie przebudowy w TRIRENT. Używany okazjonalnie a od dwóch lat traktowany wyłącznie jako ozdoba. Ostatnia jazda 2 tygodnie temu ca. 25 km. W sumie w tej konfiguracji przejechał może 200 km. Rower od przebudowy nie był czyszczony więc zdjęcia pokazują jego realny "stan zużycia" - jest jak nowy. Zęby blatów nawet nie mają zdartej warstwy oxydatu. Można powiedzieć, że jest w stanie sklepowym. Przechowywany na hakach w pokoju.
Poważnie zainteresowanym mogę przesłać dokładną dokumentację fotograficzną poszczególnych detali. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.
Koła nie mają już kartonów. Numery seryjne mam w dokumentacji fotograficznej. Naklejki z kodami są jeszcze na kołach. Rama ma naklejki fabryczne z kodami.
Rama ma jedno niewielkie zadrapanie na spodzie ramy na ramieniu dolnego trójkąta chyba od strony napędu - uwidocznione na zdjęciu, poza tym ZERO uszczerbków.
Rower oczywiście w 100% sprawny, nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego. Bez kraks, bez upadków. Nigdy nie brał udziału w ustawkach, wyścigach - używany przez amatora.
Preferuję odbiór własny, ale mogę go również dowieźć osobiście w granicach rozsądku jeśli idzie o odległość i po ustaleniu szczegółów.
W takiej konfiguracji rower jest jedyny w swoim rodzaju. W cenach "sklepowych" wartość przekracza 20k. Pierwsza generacja Allez jest już nieprodukowana zatem rower niedostępny w sprzedaży.
Istnieje możliwość sprzedaży na fakturę, ale szczegóły byłyby do ustalenia.
ZAPRASZAM DO ZAKUPU. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU BEZ KÓŁ - CENA 10K. DO USTALENIA W KONTAKCIE BEZPOŚTRDNIM.
Allez Sprint to rower już chyba legendarny - nie tylko za sprawą wyścigów miejskich RED HOOK, ale także z powodu wyjątkowego malowania ram i ich charakterystyki technicznej oraz właściwości jezdnych. Jest to rower z lotniczego aluminium E5. Profil zbliżona do Venge ale rower jest bardziej zwinny niż jego karbonowy krewniak, geometria podobna do Tarmaca 6, ale znacznie bardziej szalony, narowisty, nieprzewidywalny i szorstki. W czasach gdy kolarstwo robi się coraz bardziej modą niż pasją a każdy rower wygląda podobnie - Allez - zwłaszcza ten pierwszej generacji, zachował szaleństwo i romantyzm ścigania się rowerem po asfalcie. Jego zasadniczym przeznaczeniem są krótkie wyścigi uliczne. W praktyce poza nieprzeciętnymi zdolnościami sprinterskimi sprawia dużo radości na prostych i krętych asfaltach w płaskim lub umiarkowanie pofałdowanym terenie.
Rower bardzo podatny na wszelkie zmiany osprzętu - zwłaszcza kół, co czyni z niego fantastyczną platformę do tworzenia wersji według własnych upodobań. Jednak bez względu na to zachowuje swoje niezbywalne cech - sztywność, zrywność, responsywność i atomowe przyśpieszenie. Genialny rower, który śmiało wytrzymuje konkurencję z karbonami a wiele z nich po prostu przewyższa.
W obecnej konfiguracji rower z pedałami waży 7,7 kg. Rekord wagowy jaki udało mi się osiągnąć to 7,3
SPECYFIKACJA
Kokpit:
- kierownica ZIPP Service Course SL ERGO ALU (70 lub 80)
- mostek S-Works Alu, kuty, 100 mm. 8 st. wznios (śruby tytanowe)
- taśma Supacaz Sticky Kush (matowa pianka o fakturze zamszu, 3,4 mm)
- klamki SRAM FORCE 22 HYDRO
Koła:
Zipp 303 Firecrest (hookless, tubeless)
Opony Pirelli Zero Race TLR 28 mm.
Mleko: Orange
Piasty Zipp ZR1
Rama:
Specialized Allez Sprint pierwszej generacji, D'Alusio Aluminium Smartweld - hydroformowana, aluminium lotnicze E5
Widelec - Specialized Fact Carbon (identyczny jak w Tarmac 6/7), lakier połysk, blenda amarantowo-żółta
Rozmiar - 54
BB - M30 Press Fit (Praxis Works)
Malowanie: proszkowa czerń, napisy i widelec lakier puchnący (lekko wypukły) w połysku - blenda amarantowo-żółta
Siodło i sztyca:
S-WORKS Areo - karbon, jażmo 7x9 na jedną śrubę
S-WORKS POWER - 143 mm - full karbon
Tarcze i okładziny:
Swiss Stop - Catalyst Race 160 mm. przód/tył
Klocki kompatybilne z SRAM FORCE 22 (Disc 32) - zielone SWISS STOP DISC E (żywiczne, niepiszczące, miękkie, z doskonalą modulacją)
Napęd:
Sram FORCE 22 - pełna grupa
Kaseta - PG 1170, 11-28 (11 rzędów)
Korba i tarcze - PRAXIS ZAYANTE CARBON (tarcze kute alu) 172,5 cm, 50/34
Łańcuch - PC 1170 lub RED
Akcesoria:
2 kosze na bidony - Specialized Zee (elastyczne tworzywo w połysku), lżejsze niż karbonowe S-works
Historia:
Pierwszy i jedyny własciciel. Rower kupiony w Niemczech na Bike24 (dokumenty zakupu) jako najwyższa wersja Allez Sprint. Przebudowany od razu po zakupie - Dandy Horse, Shimano Ultegra, S-Works. Po dwóch sezonach przebudowany ponownie do obecnej wersji w sezonie 22/23. Obie przebudowy w TRIRENT. Używany okazjonalnie a od dwóch lat traktowany wyłącznie jako ozdoba. Ostatnia jazda 2 tygodnie temu ca. 25 km. W sumie w tej konfiguracji przejechał może 200 km. Rower od przebudowy nie był czyszczony więc zdjęcia pokazują jego realny "stan zużycia" - jest jak nowy. Zęby blatów nawet nie mają zdartej warstwy oxydatu. Można powiedzieć, że jest w stanie sklepowym. Przechowywany na hakach w pokoju.
Poważnie zainteresowanym mogę przesłać dokładną dokumentację fotograficzną poszczególnych detali. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.
Koła nie mają już kartonów. Numery seryjne mam w dokumentacji fotograficznej. Naklejki z kodami są jeszcze na kołach. Rama ma naklejki fabryczne z kodami.
Rama ma jedno niewielkie zadrapanie na spodzie ramy na ramieniu dolnego trójkąta chyba od strony napędu - uwidocznione na zdjęciu, poza tym ZERO uszczerbków.
Rower oczywiście w 100% sprawny, nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego. Bez kraks, bez upadków. Nigdy nie brał udziału w ustawkach, wyścigach - używany przez amatora.
Preferuję odbiór własny, ale mogę go również dowieźć osobiście w granicach rozsądku jeśli idzie o odległość i po ustaleniu szczegółów.
W takiej konfiguracji rower jest jedyny w swoim rodzaju. W cenach "sklepowych" wartość przekracza 20k. Pierwsza generacja Allez jest już nieprodukowana zatem rower niedostępny w sprzedaży.
Istnieje możliwość sprzedaży na fakturę, ale szczegóły byłyby do ustalenia.
ZAPRASZAM DO ZAKUPU. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU BEZ KÓŁ - CENA 10K. DO USTALENIA W KONTAKCIE BEZPOŚTRDNIM.
ID: 1006116956
Skontaktuj się
Paweł
Na OLX od październik 2019
Ostatnio online w dniu 03 lipca 2025
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 02 lipca 2025
Rower szosowy Specialized Allez Sprint - custom build, ideał, jak nowy
14 000 zł
do negocjacji
Paweł
Na OLX od październik 2019
Ostatnio online w dniu 03 lipca 2025
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja