Prywatne
Stan: Używane
Marka: Specialized
Kolor: Inny
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 19-20"
Opis
Rower szosowy Specialized S-works Tarmac SL7
Rok modelowy: 2022
Kolor: Sand Red Gold Chameleon/ Satin Brushed Gold Foil
Rozmiar: 56
Oferuję państwu nie tylko rower szosowy a przepiękną maszynę, która przyciąga spojrzenia, budzi zachwyt oraz dostarcza niesamowitych wrażeń z jazdy. Sztywny i precyzyjny, piekielnie szybki, lekki a zarazem komfortowy - taki jest S-works Tarmac SL7.
Rama w rzadkim i pożądanym malowaniu - piaskowy błyszczący lakier wzbogacony czerwonym brokatem w jego strukturze, który pięknie opalizuje w świetle słonecznym. Wraz z czarnym osprzętem i finiszem w postaci złotych emblematów sprawia, że ciężko oderwać wzrok od tego cudownego jednośladu.
Za podparcie użytkownika odpowiada sprawdzone już przeze mnie siodło wschodniego producenta RYET. W pełni karbonowe, wygodne i odpowiednio sztywne gwarantuje komfort nawet podczas długich wyjazdów. Osadzone na sztycy S-works z zerowym offsetem pozwala przyjąć odpowiednią pozycję w zależności od preferencji.
Wrażenia z jazdy są potęgowane dzięki pełnej grupie Shimano Ultegra Di2, która odpowiada za płynną i cichą pracę napędu oraz szybkie i precyzyjne zmiany biegów. Nad bezpieczeństwem czuwają znane w środowisku kolarskim za swoją skuteczność hamulce. W zespole z tarczami 160mm generują potężną siłę hamowania i modulację niezbędną przy szybkiej jeździe i krętych zjazdach.
Walory aerodynamiczne oraz ogólną jakość jazdy windują świetne, karbonowe, 45mm stożki FFWD Tyro. Lekkie i mocne koła zapewniają szybką i bezawaryjną jazdę nawet na nierównych drogach. W parze z oponami Pirelli P-Zero o szerokości 32mm dbają o bardzo niskie opory toczenia oraz niesamowity komfort i przyczepność, w szczególności przy jeździe na niższym ciśnieniu.
Piasty FFWD w systemie Ratchet 36T to gładkie toczenie, szybka reakcja na naciśnięcie na korby oraz fantastyczny dźwięk, który wtajemniczone osoby cenią tak bardzo.
Zwieńczeniem całej formy jest zintegrowany kokpit Roval Rapide, który nie tylko za sprawą swego kształtu, niskiej wagi i sztywności podnosi osiągi roweru, ale oferuje również nieskazitelny i czysty wygląd bez przewodów i kabli. Razem z klamkomanetkami Ultegra Di2 R8170 i owijką Supacaz zapewniają wszechstronny komfort i precyzję prowadzenia w każdych możliwych warunkach.
Rower został przeze mnie złożony osobiście w czerwcu 2025. Jest to świadectwo i gwarancja, że podczas tego procesu zadbano o każdy, najmniejszy szczegół. Smar jest tam gdzie być powinien, gwinty śrub odpowiednio zabezpieczone, pasty do karbonu w miejscach wrażliwych oraz wszelkie połączenia dokręcone z użyciem kluczy dynamometrycznych. Odpowiednio rozłożone przewody oraz ich otuliny by wykluczyć wszelkie irytujące dźwięki dobiegające z wewnątrz ramy. Podczas montażu opon i dętek zastosowany talk zmniejszający tarcie i ryzyko uszkodzenia dętki.
…
Zabrakło jedynie powietrza z chipsów Lay’s do napompowania kół :)
Aktualny przebieg roweru to niespełna 500km. Obecnie nie jest już używany a „garażowany” w mieszkaniu.
Kupujący otrzymuje nie jakiś tam rower z niewiadomą historią, a w pełni gotowy do jazdy i czysty S-works Tarmac SL7 wraz z gwarancją producenta, wszelkimi akcesoriami oraz dokumentacją w postaci dowodu zakupu zarówno zestawu ramy jak i poszczególnych części osprzętu.
Specyfika techniczna:
Rama: S-works Tarmac SL7, FACT 12r carbon, rozmiar 56, oś 12x142mm, hamulce flat mount
Widelec: S-works FACT Carbon, oś 12x100mm, hamulce flat mount
Kokpit: Roval Rapide Cockpit, FACT carbon, tytanowe śruby, 110x400mm, reach 75mm, drop 125mm, kąt 6 stopni
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush Gravel, czarna, grubość 3,2mm
Sztyca: S-Works Tarmac Carbon Post, Offset 0mm, jarzmo do prętów karbonowych (w zestawie drugie jarzmo do prętów aluminiowych)
Siodło: RYET 3D full carbon, karbonowy korpus oraz pręty, 245x140mm
Napęd: Shimano Ultegra Di2 R8170 Groupset, korba 172,5mm, zębatki 52/36T, kaseta 12s 11-30T
Hamulce: Shimano Ultegra Di2 R8170, Tarcze Shimano RT-M900 160/160mm, centerlock
Koła: FFWD Tyro II, full carbon, stożek 45mm, piasty FFWD Ratchet 36T, Szprychy DT Competition 24/24, nyple DT Pro Lock Brass, Tubeless ready, szerokość obręczy 21/29mm, centerlock
Opony: Pirelli P-zero Road, 700x32c
Dętki: Ridenow Light 28, TPU/Poliuretan, wentyl 45mm Presta, 36g
Dodatkowe akcesoria: Dodatkowy uchwyt na licznik Garmin Edge od MagCad Designs. Pozostałe akcesoria w tym kabel do ładowania Di2, dystanse kierownicy, ok. 80cm owijki na wypadek przetarcia, uchwyt Roval do liczników Garmin, Wahoo, Bryton itd.
Możliwość zakupu z pedałami widocznymi na zdjęciu (Shimano Ultegra PD-R8000).
Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej w Poznaniu na Piątkowie jak również do kontaktu telefonicznego. Postaram się udzielić wszelkich niezbędnych informacji oraz opowiedzieć o tym wspaniałym egzemplarzu.
Możliwa wysyłka na terenie Polski.
Rok modelowy: 2022
Kolor: Sand Red Gold Chameleon/ Satin Brushed Gold Foil
Rozmiar: 56
Oferuję państwu nie tylko rower szosowy a przepiękną maszynę, która przyciąga spojrzenia, budzi zachwyt oraz dostarcza niesamowitych wrażeń z jazdy. Sztywny i precyzyjny, piekielnie szybki, lekki a zarazem komfortowy - taki jest S-works Tarmac SL7.
Rama w rzadkim i pożądanym malowaniu - piaskowy błyszczący lakier wzbogacony czerwonym brokatem w jego strukturze, który pięknie opalizuje w świetle słonecznym. Wraz z czarnym osprzętem i finiszem w postaci złotych emblematów sprawia, że ciężko oderwać wzrok od tego cudownego jednośladu.
Za podparcie użytkownika odpowiada sprawdzone już przeze mnie siodło wschodniego producenta RYET. W pełni karbonowe, wygodne i odpowiednio sztywne gwarantuje komfort nawet podczas długich wyjazdów. Osadzone na sztycy S-works z zerowym offsetem pozwala przyjąć odpowiednią pozycję w zależności od preferencji.
Wrażenia z jazdy są potęgowane dzięki pełnej grupie Shimano Ultegra Di2, która odpowiada za płynną i cichą pracę napędu oraz szybkie i precyzyjne zmiany biegów. Nad bezpieczeństwem czuwają znane w środowisku kolarskim za swoją skuteczność hamulce. W zespole z tarczami 160mm generują potężną siłę hamowania i modulację niezbędną przy szybkiej jeździe i krętych zjazdach.
Walory aerodynamiczne oraz ogólną jakość jazdy windują świetne, karbonowe, 45mm stożki FFWD Tyro. Lekkie i mocne koła zapewniają szybką i bezawaryjną jazdę nawet na nierównych drogach. W parze z oponami Pirelli P-Zero o szerokości 32mm dbają o bardzo niskie opory toczenia oraz niesamowity komfort i przyczepność, w szczególności przy jeździe na niższym ciśnieniu.
Piasty FFWD w systemie Ratchet 36T to gładkie toczenie, szybka reakcja na naciśnięcie na korby oraz fantastyczny dźwięk, który wtajemniczone osoby cenią tak bardzo.
Zwieńczeniem całej formy jest zintegrowany kokpit Roval Rapide, który nie tylko za sprawą swego kształtu, niskiej wagi i sztywności podnosi osiągi roweru, ale oferuje również nieskazitelny i czysty wygląd bez przewodów i kabli. Razem z klamkomanetkami Ultegra Di2 R8170 i owijką Supacaz zapewniają wszechstronny komfort i precyzję prowadzenia w każdych możliwych warunkach.
Rower został przeze mnie złożony osobiście w czerwcu 2025. Jest to świadectwo i gwarancja, że podczas tego procesu zadbano o każdy, najmniejszy szczegół. Smar jest tam gdzie być powinien, gwinty śrub odpowiednio zabezpieczone, pasty do karbonu w miejscach wrażliwych oraz wszelkie połączenia dokręcone z użyciem kluczy dynamometrycznych. Odpowiednio rozłożone przewody oraz ich otuliny by wykluczyć wszelkie irytujące dźwięki dobiegające z wewnątrz ramy. Podczas montażu opon i dętek zastosowany talk zmniejszający tarcie i ryzyko uszkodzenia dętki.
…
Zabrakło jedynie powietrza z chipsów Lay’s do napompowania kół :)
Aktualny przebieg roweru to niespełna 500km. Obecnie nie jest już używany a „garażowany” w mieszkaniu.
Kupujący otrzymuje nie jakiś tam rower z niewiadomą historią, a w pełni gotowy do jazdy i czysty S-works Tarmac SL7 wraz z gwarancją producenta, wszelkimi akcesoriami oraz dokumentacją w postaci dowodu zakupu zarówno zestawu ramy jak i poszczególnych części osprzętu.
Specyfika techniczna:
Rama: S-works Tarmac SL7, FACT 12r carbon, rozmiar 56, oś 12x142mm, hamulce flat mount
Widelec: S-works FACT Carbon, oś 12x100mm, hamulce flat mount
Kokpit: Roval Rapide Cockpit, FACT carbon, tytanowe śruby, 110x400mm, reach 75mm, drop 125mm, kąt 6 stopni
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush Gravel, czarna, grubość 3,2mm
Sztyca: S-Works Tarmac Carbon Post, Offset 0mm, jarzmo do prętów karbonowych (w zestawie drugie jarzmo do prętów aluminiowych)
Siodło: RYET 3D full carbon, karbonowy korpus oraz pręty, 245x140mm
Napęd: Shimano Ultegra Di2 R8170 Groupset, korba 172,5mm, zębatki 52/36T, kaseta 12s 11-30T
Hamulce: Shimano Ultegra Di2 R8170, Tarcze Shimano RT-M900 160/160mm, centerlock
Koła: FFWD Tyro II, full carbon, stożek 45mm, piasty FFWD Ratchet 36T, Szprychy DT Competition 24/24, nyple DT Pro Lock Brass, Tubeless ready, szerokość obręczy 21/29mm, centerlock
Opony: Pirelli P-zero Road, 700x32c
Dętki: Ridenow Light 28, TPU/Poliuretan, wentyl 45mm Presta, 36g
Dodatkowe akcesoria: Dodatkowy uchwyt na licznik Garmin Edge od MagCad Designs. Pozostałe akcesoria w tym kabel do ładowania Di2, dystanse kierownicy, ok. 80cm owijki na wypadek przetarcia, uchwyt Roval do liczników Garmin, Wahoo, Bryton itd.
Możliwość zakupu z pedałami widocznymi na zdjęciu (Shimano Ultegra PD-R8000).
Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej w Poznaniu na Piątkowie jak również do kontaktu telefonicznego. Postaram się udzielić wszelkich niezbędnych informacji oraz opowiedzieć o tym wspaniałym egzemplarzu.
Możliwa wysyłka na terenie Polski.
ID: 1029248166
xxx xxx xxx
Dodane 29 września 2025
Rower Szosowy S works Tarmac SL7 56 FFWD Ultegra Roval Gold
28 000 zł
Lokalizacja