Firmowe
Marka: Merida
Stan: Nowe
Kolor: Inny
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 28"
Opis
Rower nowy – dostępny od ręki!
Możliwość zakupu w systemie ratalnym 0% oraz w leasingu dla firm.
Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Opolu, ul. Niemodlińska 75 – zobacz rower na żywo i przymierz go przed zakupem.
Oferujemy profesjonalne dopasowanie rozmiaru ramy oraz doradztwo.
DOSTĘPNE ROZMIARY:
- M
Merida SILEX 4000
Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego, świetnego do bikepackingu. Ma udoskonaloną lekką i sztywną karbonową ramę, wiele punktów mocowań, przerzutki Shimano GRX 400, karbonową sztycę i 45-mm opony Maxxis Rambler. Poczuj nową jakość z Meridą Silex 4000!Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy! Z nowa Meridą Silex każda przejażdżka może być przygodą. Rower jest na nią lepiej przygotowana niż wcześniej m.in. dzięki 45-mm oponom i 180-mm tarczom hamulcowym. Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany.
Rama Silex
Karbonowa rama SILEX CF2 II zapewnia niską wagę, wysoką sztywność i wygodę. Geometria inspirowana MTB zapewnia stabilność oraz komfort jazdy, a przewody poprowadzone w systemie Wire Port dbają o estetykę i funkcjonalność.
Napęd
Rower wyposażony jest w niezawodny osprzęt Shimano GRX400, obejmujący przerzutki oraz manetki. Korba Shimano GRX600 (46-30T) w połączeniu z 10-rzędową kasetą Shimano Claris HG50 (11-36T) zapewnia szeroki zakres przełożeń i płynną zmianę biegów.
Hamulce
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX400 gwarantują niezawodną siłę hamowania w każdych warunkach. Tarcze Shimano RT10 o średnicy 180 mm z przodu i z tyłu, wspierane systemem chłodzenia Disc Cooler, zapobiegają przegrzewaniu się hamulców.
Koła
Merida Silex 4000 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II, przystosowanych do systemu tubeless ready. 12-mm sztywne osie zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło, zapewniając lepszą stabilność i kontrolę.
Geometria
Komfortowa geometria gravelowa inspirowana MTB sprawia, że Silex 4000 świetnie sprawdza się zarówno podczas długich tras, jak i w trudnym terenie. Niższa główka ramy i bardziej płaski kąt główki zwiększają stabilność przy wysokich prędkościach oraz przy pełnym obciążeniu.
Nagrody
Silex z nagrodą Taipei Cycle d&i 2024Najnowsza nagroda przyznana Sileksowi to Taipei Cycle d&i Award 2024 (by iF). Rowery z kategorii Silex uzyskały wyróżnienie w kategorii złotej. W 5 kategoriach w konkursie zgłoszono 150 produktów z 12 krajów. Tylko 5 produktów, po jednym w danej kategorii, uzyskało złote wyróżnienie. Silex zwyciężył w kategorii rowerów. Nagrodę tę przyznano po raz 12 w uznaniu za wyjątkową innowacyjność projektową.
"Silex to porządny rower gravelowy z odpowiednią geometrią, doborem komponentów i przemyślanymi szczegółami, a także wyborem kolorów. To bardzo przemyślany produkt, który robi swoją robotę dobrze i bez udziwnień".
Cechy
- Nowa udoskonalona wersja lekkiej i sztywnej karbonowej ramy
- W pełni karbonowy widelec i karbonowa sztyca
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Wiele punktów mocowań, które mogą się przydać na wyprawie
- Przerzutki Shimano GRX400, korba Shimano GRX60*********10-rzędowa kaseta Shimano CS-HG50 11-36
- Koła Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i 12-mm sztywne osie
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX400 i 180-mm tarcze hamulcowe
- Opony Maxxis Rambler 700 x 45C i prześwit dla opon 700 x 47C
Specyfikacja
- Rama: SILEX CF2 II, materiał: karbon, maks. rozmiar opony: 700 x 47C, standard osi: 100 x 12 / 142 x 12 mm, standard suportu: BSA
- Rozmiar ramy: XS, S, M, L, XL
- Kolor: MATT BRONZE METAL (GOLD/BLACK)
- Widelec: MERIDA SILEX II CF2, stożkowa (taperowana) rura sterowa, materiał: karbon, maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 47C
- Klamka hamulcowa: Shimano GRX400
- Hamulec przód: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Hamulec tył: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 180 mm
- Stery: MERIDA 8158
- Kierownica: MERIDA EXPERT GRII, materiał: aluminium, 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
- Mostek: MERIDA TEAM CC III, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, 80 mm dla wszystkich rozmiarów
- Rozmiar mostka: 80 mm dla wszystkich rozmiarów
- Chwyty kierownicy: MERIDA ROAD Expert
- Przerzutka tył: Shimano GRX400
- Przerzutka przednia: Shimano GRX400
- Manetka tył: Shimano GRX400
- Manetka przód: Shimano GRX400
- Sztyca: MERIDA EXPERT CC, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm, materiał: karbon
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- łańcuch: KMC X10
- Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-HG50, 11-36 T, 10-rzędowa
- Korba: Shimano GRX600, 46-30 T, 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL
- Piasta przód: VP CLK170F, piasta przód: 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, centerlock
- Piasta tył: VP CLK270R, piasta tył: 142 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, centerlock
- Obręcz: MERIDA EXPERT SL II, szerokość wewn.: 23 mm, wysokość: 25 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready
- Szprychy: Black stainless
- Oś przód: MERIDA EXPERT TR
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia tylnej osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijana, TR, EXO
- Opona tył: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijana, TR, EXO
- Dętki: Lite 48
- Waga: 9.85 kg
- Koszyk na bidon: Fidlock Integrated Base & MERIDA Bottle
Technologie
X-TAPER HEADTUBERozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
INTERNAL CABLE ROUTINGProwadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Di2 READYRozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
NANO MATRIX CARBONNanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWSTechnologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
F-MOUNTPrzystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
DISC COOLEREfektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
INTERNAL CLAMPSpecjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
REMOVABLE F-MOUNTZdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.
WIRE PORTZaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.
Możliwość zakupu w systemie ratalnym 0% oraz w leasingu dla firm.
Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Opolu, ul. Niemodlińska 75 – zobacz rower na żywo i przymierz go przed zakupem.
Oferujemy profesjonalne dopasowanie rozmiaru ramy oraz doradztwo.
DOSTĘPNE ROZMIARY:
- M
Merida SILEX 4000
Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego, świetnego do bikepackingu. Ma udoskonaloną lekką i sztywną karbonową ramę, wiele punktów mocowań, przerzutki Shimano GRX 400, karbonową sztycę i 45-mm opony Maxxis Rambler. Poczuj nową jakość z Meridą Silex 4000!Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy! Z nowa Meridą Silex każda przejażdżka może być przygodą. Rower jest na nią lepiej przygotowana niż wcześniej m.in. dzięki 45-mm oponom i 180-mm tarczom hamulcowym. Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany.
Rama Silex
Karbonowa rama SILEX CF2 II zapewnia niską wagę, wysoką sztywność i wygodę. Geometria inspirowana MTB zapewnia stabilność oraz komfort jazdy, a przewody poprowadzone w systemie Wire Port dbają o estetykę i funkcjonalność.
Napęd
Rower wyposażony jest w niezawodny osprzęt Shimano GRX400, obejmujący przerzutki oraz manetki. Korba Shimano GRX600 (46-30T) w połączeniu z 10-rzędową kasetą Shimano Claris HG50 (11-36T) zapewnia szeroki zakres przełożeń i płynną zmianę biegów.
Hamulce
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX400 gwarantują niezawodną siłę hamowania w każdych warunkach. Tarcze Shimano RT10 o średnicy 180 mm z przodu i z tyłu, wspierane systemem chłodzenia Disc Cooler, zapobiegają przegrzewaniu się hamulców.
Koła
Merida Silex 4000 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II, przystosowanych do systemu tubeless ready. 12-mm sztywne osie zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło, zapewniając lepszą stabilność i kontrolę.
Geometria
Komfortowa geometria gravelowa inspirowana MTB sprawia, że Silex 4000 świetnie sprawdza się zarówno podczas długich tras, jak i w trudnym terenie. Niższa główka ramy i bardziej płaski kąt główki zwiększają stabilność przy wysokich prędkościach oraz przy pełnym obciążeniu.
Nagrody
Silex z nagrodą Taipei Cycle d&i 2024Najnowsza nagroda przyznana Sileksowi to Taipei Cycle d&i Award 2024 (by iF). Rowery z kategorii Silex uzyskały wyróżnienie w kategorii złotej. W 5 kategoriach w konkursie zgłoszono 150 produktów z 12 krajów. Tylko 5 produktów, po jednym w danej kategorii, uzyskało złote wyróżnienie. Silex zwyciężył w kategorii rowerów. Nagrodę tę przyznano po raz 12 w uznaniu za wyjątkową innowacyjność projektową.
"Silex to porządny rower gravelowy z odpowiednią geometrią, doborem komponentów i przemyślanymi szczegółami, a także wyborem kolorów. To bardzo przemyślany produkt, który robi swoją robotę dobrze i bez udziwnień".
Cechy
- Nowa udoskonalona wersja lekkiej i sztywnej karbonowej ramy
- W pełni karbonowy widelec i karbonowa sztyca
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Wiele punktów mocowań, które mogą się przydać na wyprawie
- Przerzutki Shimano GRX400, korba Shimano GRX60*********10-rzędowa kaseta Shimano CS-HG50 11-36
- Koła Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i 12-mm sztywne osie
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX400 i 180-mm tarcze hamulcowe
- Opony Maxxis Rambler 700 x 45C i prześwit dla opon 700 x 47C
Specyfikacja
- Rama: SILEX CF2 II, materiał: karbon, maks. rozmiar opony: 700 x 47C, standard osi: 100 x 12 / 142 x 12 mm, standard suportu: BSA
- Rozmiar ramy: XS, S, M, L, XL
- Kolor: MATT BRONZE METAL (GOLD/BLACK)
- Widelec: MERIDA SILEX II CF2, stożkowa (taperowana) rura sterowa, materiał: karbon, maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 47C
- Klamka hamulcowa: Shimano GRX400
- Hamulec przód: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Hamulec tył: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy
- Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 180 mm
- Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 180 mm
- Stery: MERIDA 8158
- Kierownica: MERIDA EXPERT GRII, materiał: aluminium, 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
- Mostek: MERIDA TEAM CC III, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, 80 mm dla wszystkich rozmiarów
- Rozmiar mostka: 80 mm dla wszystkich rozmiarów
- Chwyty kierownicy: MERIDA ROAD Expert
- Przerzutka tył: Shimano GRX400
- Przerzutka przednia: Shimano GRX400
- Manetka tył: Shimano GRX400
- Manetka przód: Shimano GRX400
- Sztyca: MERIDA EXPERT CC, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm, materiał: karbon
- Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
- Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
- łańcuch: KMC X10
- Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-HG50, 11-36 T, 10-rzędowa
- Korba: Shimano GRX600, 46-30 T, 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL
- Piasta przód: VP CLK170F, piasta przód: 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, centerlock
- Piasta tył: VP CLK270R, piasta tył: 142 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, centerlock
- Obręcz: MERIDA EXPERT SL II, szerokość wewn.: 23 mm, wysokość: 25 mm, materiał: aluminium, Tubeless ready
- Szprychy: Black stainless
- Oś przód: MERIDA EXPERT TR
- Oś tył: MERIDA EXPERT TR, w zestawie wyjmowana dźwignia tylnej osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- Opona przód: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijana, TR, EXO
- Opona tył: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijana, TR, EXO
- Dętki: Lite 48
- Waga: 9.85 kg
- Koszyk na bidon: Fidlock Integrated Base & MERIDA Bottle
Technologie
X-TAPER HEADTUBERozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
INTERNAL CABLE ROUTINGProwadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Di2 READYRozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
NANO MATRIX CARBONNanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWSTechnologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
F-MOUNTPrzystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
DISC COOLEREfektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
INTERNAL CLAMPSpecjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
REMOVABLE F-MOUNTZdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.
WIRE PORTZaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Z przyczyn od nas niezależnych, w ostatniej chwili mogą pojawić się zmiany w specyfikacji roweru, które mogą nie być uwzględnione w jego opisie.
ID: 1007637244
Skontaktuj się
xxx xxx xxx