Prywatne
Stan: Używane
Opis
Rower Merida Big Steven 100, po konwersji na elektryka.
Zestaw Rapid S 1100. Posiada baterię, tylny bagażnik, sakwy boczne, których nie ma widocznych na zdjęciach. W rowerze jest alarm i dwa zabezpieczenia, tj. łańcuch oraz zabezpieczenie składane ABUS, które łączy w sobie cechy, które z pozoru są nie do połączenia – wytrzymałość na poziomie U-Locka oraz elastyczność łańcucha a przy tym jest bardzo łatwe w transporcie.(przymocowane do ramy)
Dane techniczne:
Rama: ALU / Big Seven TFS BC-S
Widelec: Suntour 27 XCM HLO, skok 100 mm, blokada skoku
Suport: Cartridge, łożyska maszynowe uszczelnione
Mechanizm korbowy: Shimano FCMT100 40-30-22
Manetka: Shimano Altus SL-M2000
Przerzutka przednia: Shimano M3000
Przerzutka tylna: Shimano Alivio
Ilość biegów: 27
Kaseta: Shimano CS-HG200-9 11-34
Hamulce: Tarczowe, hydrauliczne Shimano M315
Piasty: Shimano Centerlockc / Shimano Centerlock
Obręcze/zestaw kół: Merida Big 7 comp CC
Szprychy: czarne ze stali nierdzewnej
Opony: Maxxis Ikon 27,5x2.2 zwijana
Wspornik kierownicy: Merida Comp 31.8 7
Kierownica: Merida Expert CC 720 R10
Wspornik siodła: MERIDA comp SB0 30.9mm
Siodło: Merida Sport
Pedały: Aluminiowe
Waga: 13,5 kg
Technologia:
INTERNAL CABLE ROUTING- Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT- Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
X-TAPER HEADTUBE- Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
RACELITE 61 ALUMINIUM- Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)- Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC- Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
K-MOUNT DROP-OUT- Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT- Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT- Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT- Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Rok: 2018
Producent: Merida
Typ: męski
Rama (materiał): aluminiowa
hamulec tarczowy: tak
amortyzator przód: tak
amortyzator tył: nie
Sprzedam lub zamienię na motocykl Kawasaki ZR7, Suzuki Bandit, Yamaha Fazer, Honda CBF600, Honda Hornet
(z dopłatą... w obie strony...)
Zestaw Rapid S 1100. Posiada baterię, tylny bagażnik, sakwy boczne, których nie ma widocznych na zdjęciach. W rowerze jest alarm i dwa zabezpieczenia, tj. łańcuch oraz zabezpieczenie składane ABUS, które łączy w sobie cechy, które z pozoru są nie do połączenia – wytrzymałość na poziomie U-Locka oraz elastyczność łańcucha a przy tym jest bardzo łatwe w transporcie.(przymocowane do ramy)
Dane techniczne:
Rama: ALU / Big Seven TFS BC-S
Widelec: Suntour 27 XCM HLO, skok 100 mm, blokada skoku
Suport: Cartridge, łożyska maszynowe uszczelnione
Mechanizm korbowy: Shimano FCMT100 40-30-22
Manetka: Shimano Altus SL-M2000
Przerzutka przednia: Shimano M3000
Przerzutka tylna: Shimano Alivio
Ilość biegów: 27
Kaseta: Shimano CS-HG200-9 11-34
Hamulce: Tarczowe, hydrauliczne Shimano M315
Piasty: Shimano Centerlockc / Shimano Centerlock
Obręcze/zestaw kół: Merida Big 7 comp CC
Szprychy: czarne ze stali nierdzewnej
Opony: Maxxis Ikon 27,5x2.2 zwijana
Wspornik kierownicy: Merida Comp 31.8 7
Kierownica: Merida Expert CC 720 R10
Wspornik siodła: MERIDA comp SB0 30.9mm
Siodło: Merida Sport
Pedały: Aluminiowe
Waga: 13,5 kg
Technologia:
INTERNAL CABLE ROUTING- Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT- Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
X-TAPER HEADTUBE- Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
RACELITE 61 ALUMINIUM- Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)- Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC- Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
K-MOUNT DROP-OUT- Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT- Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT- Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT- Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Rok: 2018
Producent: Merida
Typ: męski
Rama (materiał): aluminiowa
hamulec tarczowy: tak
amortyzator przód: tak
amortyzator tył: nie
Sprzedam lub zamienię na motocykl Kawasaki ZR7, Suzuki Bandit, Yamaha Fazer, Honda CBF600, Honda Hornet
(z dopłatą... w obie strony...)
ID: 733096133
Dodane 02 maja 2024
Rower Merida Big Steven 100
9 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja