Firmowe
Stan: Nowe
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Opis
INTENSE Tazer MX Pro powraca, aby zająć swoje miejsce jako jedyny eMTB zbudowany specjalnie dla rynku sportów motorowych. Silnik SHIMANO EP8 z możliwością wyboru 3 trybów wspomagania pedałowania umożliwia regulację mocy wyjściowej. Ten efektowny eMTB to idealne narzędzie do treningu przekrojowego dla entuzjastów sportów motorowych, dzięki łatwej do wymiany, długotrwałej baterii, która pozwala na przejechanie większej liczby tras niż przeciętna trasa.
Rama — przedni i tylny trójkąt ze stopu aluminium 6061 T6 z wewnętrznym prowadzeniem linek.
Widelec — Öhlins RFX 38 m.2 29", pojedyncza korona, skok 170 mm, nachylenie 44 mm.
Amortyzator — cewka Öhlins TTX22, skok 155 mm, regulacja kompresji przy wysokich/niskich prędkościach. Regulacja odbicia - Sprężyna 480 funtów (S/M), 548 funtów (L/XL).
Silnik — Shimano DU-EP800.
Bateria — Shimano BT-E8036, 630 Wh. Bateria Intube, zamek na dwa klucze.
Wyświetlacz — Shimano SC-EM800.
Hamulce — tarcze TRP DH-R EVO 203 mm TRP z przodu i z tyłu.
Manetka i przerzutka tylna — TRP SL-M9050-12R EVO 12-biegowa i TRP RD-M9050-L EVO 12-biegowa.
Korby — e*thirteen e*spec Plus, tarcza 34T, długość 165 mm.
Kaseta — SHIMANO DEORE CS-6100, 12S (Hyperglide+), 10-51T.
Łańcuch — KMC E12 12-rzędowy
Piasty — piasty aluminiowe INTENSE E
Zestaw kołowy — felga aluminiowa e*thirteen e*spec 30 mm szerokość felgi x 29" przód / 35 mm szerokość felgi x 27,5" tył
Opony — Pirelli Scorpion™ — E-MTB S 29” x 2,60” przód / Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27,5” x 2,80” tył
Sztyca — regulowana sztyca INTENSE Recon, 31,6 mm, skok 125 mm (SM/MD) lub 150 mm (LG/XL).
Siodło — siodło SDG Bel-Air V3
Mostek — Intense Recon 35 ze stopu aluminium, 45 mm.
Zestaw słuchawkowy — Intensywny ZS49/ZS56.
Kierownica — Renthal Fatbar 35 mm x 800 mm, wznios 30 mm.
Chwyty — włączona blokada ODI Elite Flow.
Kolor ramki — czarny/żółty.
Waga — 57,6 funta / 26,025 kg (SM/MD) 58,2 funta / 26,365 (LG/XL), bez pedałów
Uwaga: rower na zamówienie , czas oczekiwania 5 dni. Nie wysyłam za pobraniem
Rama — przedni i tylny trójkąt ze stopu aluminium 6061 T6 z wewnętrznym prowadzeniem linek.
Widelec — Öhlins RFX 38 m.2 29", pojedyncza korona, skok 170 mm, nachylenie 44 mm.
Amortyzator — cewka Öhlins TTX22, skok 155 mm, regulacja kompresji przy wysokich/niskich prędkościach. Regulacja odbicia - Sprężyna 480 funtów (S/M), 548 funtów (L/XL).
Silnik — Shimano DU-EP800.
Bateria — Shimano BT-E8036, 630 Wh. Bateria Intube, zamek na dwa klucze.
Wyświetlacz — Shimano SC-EM800.
Hamulce — tarcze TRP DH-R EVO 203 mm TRP z przodu i z tyłu.
Manetka i przerzutka tylna — TRP SL-M9050-12R EVO 12-biegowa i TRP RD-M9050-L EVO 12-biegowa.
Korby — e*thirteen e*spec Plus, tarcza 34T, długość 165 mm.
Kaseta — SHIMANO DEORE CS-6100, 12S (Hyperglide+), 10-51T.
Łańcuch — KMC E12 12-rzędowy
Piasty — piasty aluminiowe INTENSE E
Zestaw kołowy — felga aluminiowa e*thirteen e*spec 30 mm szerokość felgi x 29" przód / 35 mm szerokość felgi x 27,5" tył
Opony — Pirelli Scorpion™ — E-MTB S 29” x 2,60” przód / Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27,5” x 2,80” tył
Sztyca — regulowana sztyca INTENSE Recon, 31,6 mm, skok 125 mm (SM/MD) lub 150 mm (LG/XL).
Siodło — siodło SDG Bel-Air V3
Mostek — Intense Recon 35 ze stopu aluminium, 45 mm.
Zestaw słuchawkowy — Intensywny ZS49/ZS56.
Kierownica — Renthal Fatbar 35 mm x 800 mm, wznios 30 mm.
Chwyty — włączona blokada ODI Elite Flow.
Kolor ramki — czarny/żółty.
Waga — 57,6 funta / 26,025 kg (SM/MD) 58,2 funta / 26,365 (LG/XL), bez pedałów
Uwaga: rower na zamówienie , czas oczekiwania 5 dni. Nie wysyłam za pobraniem
ID: 913915808
xxx xxx xxx
Dodane 01 maja 2024
Rower Intense Tazor MX Alloy Ohlins
27 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja