Firmowe
Stan: Używane
Marka: Inna
Kolor: Czarny
Amortyzacja: Przód
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Stal
Rozmiar koła: 27.5"
Rozmiar ramy: 17-18"
Opis
Rower MTB GT Karakoram z 1999 roku, rozmiar 48 cm. Kultowy model GT, jedna z najlepszych sztywnych ram w historii marki. Rama wykonana z rur cieniowanych cr-mo Reynolds 525, zapewniających niską wagę oraz świetne tłumienie drgań, rower jest bardzo komfortowy jak na hardtaila. Rower został poddany kompletnej odbudowie i modyfikacji, nie wymaga żadnych nakładów, został złożony ponownie od zera, na wielu nowych i lepszych komponentach. Przede wszystkim:
Rama została odrestaurowana - tylny trójkąt posiadający rysy i ślady korozji został pozbawiony lakieru i wypolerowany oraz zabezpieczony lakierem bezbarwnym. Przedni trójkąt dostał korektę lakieru + powłokę ceramiczną. Rama wewnątrz została zabezpieczona przed korozją woskiem do profili zamkniętych - jest gotowa na wiele lat dalszej eksploatacji. Dodatkowo wyprostowany został zintegrowany hak przerzutki oraz stery wymienione na nowe Accent (z top-capem Tioga z epoki) + smar odporny na wypłukiwanie.
Amortyzator Suntour XCC-D o skoku 100 mm - przeszedł pełen serwis - rozbióka, czyszczenie, smarowanie - jest to prosty model sprężynowo-elastomerowy, ale po smarowaniu wysokiej klasy smarem Nils działa płynnie i miękko, nie ma żadnych luzów.
Koła - rower został złożony w konfiguracji mullet, przednie zostało zmienione na 27.5' na obręczy Whyte Bikes o szerokości wewnętrznej 25 mm i gotowej do montażu bezdętkowego, na pieście również Whyte Bikes 100x9 mm pod tarcze. Tylne koło to obręcz Sun Ringle CR18 na pieście Shimano STX RM-30, pod v-brake. Koła są mocowane na zaciski imbusowe Accent Bolt dla poprawienia sztywności. Opona z przodu to WTB Trail Boss 27.5x2.25' z tyłu Schwalbe Rocket Ron Evolution PSC 26x2.25'. Koła proste, bez luzów, wycentrowane, opony z dużą ilością bieżnika. Jedynie tylna piasta do ideału potrzebowałaby za jakiś czas przeglądu - czyszczenia i smarowania łożysk, bo zaczyna ją być nieco słychać.
Hamulce - z przodu założony hamulec tarczowy Magura Marta, czyli ówczesny najwyższy model Magury do XC, z tarczą Shimano Deore RT-66 160 mm. W hamulcu nowe klocki, nowy płyn i odpowietrzenie. Z tyłu v-brake Tektro na nowych klockach trzyskładnikowych + nowe linki i pancerze z uszczelnianymi końcówkami.
Napęd - oparty o system 1x8 narrow-wide z szerokim zakresem, korba to Shimano Deore LX FC-M570, wypolerowana na lustro i zabezpieczona lakierem bezbarwnym. Zębatki i kominy to firma Deckas, aluminium w kolorze czarnym, rozmiar 32 t (nowe). Suport na kwadrat Shimano, kręci się płynnie i bez luzów. Kaseta to Shimano CS-HG400 o rozstawie 11-40t (nowa) + łańcuch KMC X9 ze spinką. Tylna przerzutka to Shimano Acera RD-M360, obsługiwana za pomocą klamkomanetki Shimano Acera ST-EFM360 (nowa). Nowe linki i pancerze z uszczelnianymi końcówkami. Pedały SPD Ritchey lub zwykłe pedały platformowe.
Kokpit - kierownica to szeroki na riser-bar Daskoo 740 mm (nowy), sparowany z mostkiem Magix o długości 100 mm i średnicy oversize 31.8 mm. Gripy lock-on Progress (nowe). Sztyca Accent SP-252 27.2/350mm w kolorze srebrnym (nowa) + sportowe siodełko Velo Miles (mogę zmienić na inne na życzenie kupującego).
Nowy nabywca na pewno będzie zadowolony z tego roweru, jest to wg mnie świetny miks komponentów retro mtb - ich jakości i wytrzymałości, z nowoczesnymi technologiami ze współczesnych rowerów. Jestem pewien, że to najlepszy rower do kupienia w tej cenie - nie uwzględnia ona ilości godzin pracy, które on pochłonął. Za to dla nowy użytkownik ma spokój od serwisów i może przez długi czas skupić się po prostu na jeździe :)
Odbiór osobisty w Krakowie lub wysyłka - koszt 60 zł.
Rama została odrestaurowana - tylny trójkąt posiadający rysy i ślady korozji został pozbawiony lakieru i wypolerowany oraz zabezpieczony lakierem bezbarwnym. Przedni trójkąt dostał korektę lakieru + powłokę ceramiczną. Rama wewnątrz została zabezpieczona przed korozją woskiem do profili zamkniętych - jest gotowa na wiele lat dalszej eksploatacji. Dodatkowo wyprostowany został zintegrowany hak przerzutki oraz stery wymienione na nowe Accent (z top-capem Tioga z epoki) + smar odporny na wypłukiwanie.
Amortyzator Suntour XCC-D o skoku 100 mm - przeszedł pełen serwis - rozbióka, czyszczenie, smarowanie - jest to prosty model sprężynowo-elastomerowy, ale po smarowaniu wysokiej klasy smarem Nils działa płynnie i miękko, nie ma żadnych luzów.
Koła - rower został złożony w konfiguracji mullet, przednie zostało zmienione na 27.5' na obręczy Whyte Bikes o szerokości wewnętrznej 25 mm i gotowej do montażu bezdętkowego, na pieście również Whyte Bikes 100x9 mm pod tarcze. Tylne koło to obręcz Sun Ringle CR18 na pieście Shimano STX RM-30, pod v-brake. Koła są mocowane na zaciski imbusowe Accent Bolt dla poprawienia sztywności. Opona z przodu to WTB Trail Boss 27.5x2.25' z tyłu Schwalbe Rocket Ron Evolution PSC 26x2.25'. Koła proste, bez luzów, wycentrowane, opony z dużą ilością bieżnika. Jedynie tylna piasta do ideału potrzebowałaby za jakiś czas przeglądu - czyszczenia i smarowania łożysk, bo zaczyna ją być nieco słychać.
Hamulce - z przodu założony hamulec tarczowy Magura Marta, czyli ówczesny najwyższy model Magury do XC, z tarczą Shimano Deore RT-66 160 mm. W hamulcu nowe klocki, nowy płyn i odpowietrzenie. Z tyłu v-brake Tektro na nowych klockach trzyskładnikowych + nowe linki i pancerze z uszczelnianymi końcówkami.
Napęd - oparty o system 1x8 narrow-wide z szerokim zakresem, korba to Shimano Deore LX FC-M570, wypolerowana na lustro i zabezpieczona lakierem bezbarwnym. Zębatki i kominy to firma Deckas, aluminium w kolorze czarnym, rozmiar 32 t (nowe). Suport na kwadrat Shimano, kręci się płynnie i bez luzów. Kaseta to Shimano CS-HG400 o rozstawie 11-40t (nowa) + łańcuch KMC X9 ze spinką. Tylna przerzutka to Shimano Acera RD-M360, obsługiwana za pomocą klamkomanetki Shimano Acera ST-EFM360 (nowa). Nowe linki i pancerze z uszczelnianymi końcówkami. Pedały SPD Ritchey lub zwykłe pedały platformowe.
Kokpit - kierownica to szeroki na riser-bar Daskoo 740 mm (nowy), sparowany z mostkiem Magix o długości 100 mm i średnicy oversize 31.8 mm. Gripy lock-on Progress (nowe). Sztyca Accent SP-252 27.2/350mm w kolorze srebrnym (nowa) + sportowe siodełko Velo Miles (mogę zmienić na inne na życzenie kupującego).
Nowy nabywca na pewno będzie zadowolony z tego roweru, jest to wg mnie świetny miks komponentów retro mtb - ich jakości i wytrzymałości, z nowoczesnymi technologiami ze współczesnych rowerów. Jestem pewien, że to najlepszy rower do kupienia w tej cenie - nie uwzględnia ona ilości godzin pracy, które on pochłonął. Za to dla nowy użytkownik ma spokój od serwisów i może przez długi czas skupić się po prostu na jeździe :)
Odbiór osobisty w Krakowie lub wysyłka - koszt 60 zł.
ID: 896471088
xxx xxx xxx
Dodane 14 kwietnia 2024
Rower GT Karakoram '99 stal Reynolds 525 1x8 27.5/26' po odbudowie
1 199 zł
Użytkownik
Lokalizacja