Firmowe
Stan: Używane
Marka: Inna
Kolor: Niebieski
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 29"
Rozmiar ramy: 21-22"
Opis
Absolutnie topowy rower MTB Factor Lando XC Vintage Blue w rozmiarze L
Cena katalogowa: 54 499 PLN
Najważniejsze cechy:
- Rama carbonowa o wadze 2100g z amortyzatorem DT Swiss!
- Osprzęt SRAM AXS
- Amortyzacja DT SWISS
- Factor PIZZAbox - 100% Łożyska Ceramic Speed (suport, koła, stery, wózek przerzutki)
- Koła BlackInc Carbon Twenty Seven 1410g!
- Zintegrowany kokpit BlackInc Carbon
- Cały rowek oklejony profesjonalną folią RideWrap
- Sztyca amortyzowana BikeYoke
- Siodełko Specialized Power
Rower z niewielkim przebiegiem. regularnie serwisowany w Veloport w Gdyni. Ostatnio wymieniona przerzutka SAM GX AXS Eagle na nową (stara przestała działać) z zerowym przebiegiem. Wózek CeramicSpeed o wartości blisko 3000 PLN.
Możliwość zmiany konfiguracji.
Rower można obejrzeć w Veloport w Gdyni.
Rower Factor XC Vintage Blue L - 29ER, KTÓRY POZWOLI CI POPRAWIĆ TWOJE NAJLEPSZE CZASY
Ten lekki 29er z pełnym zawieszeniem nie szuka kompromisów na trasie począwszy od linii startu, dzięki współpracującej ze sobą wyścigowej geometrii i zawieszeniu. LANDO XC to szybki i przyjemny rower górski dla aspirantów Cape Epic, szutrowych crossoverów i szosowców, którzy chcą się ubrudzić.
PIONOWY AMORTYZATOR
Wybór zaprojektowania LANDO XC z amortyzatorem pionowym oferuje ogromne korzyści zarówno pod względem oszczędności masy, jak i sztywności: siły uderzenia mogą być skoncentrowane w solidnym i już zabudowanym obszarze suportu, umożliwiając w ten sposób smukłą górną rurę, która nie wymaga dodatkowych warstw włókna węglowego. Konstrukcja zapewnia również całkowitą izolację amortyzatora od wszelkich obciążeń bocznych, poprawiając w ten sposób żywotność amortyzatora i wrażliwość na małe uderzenia.
DZIELONA RURA PODSIODŁOWA
Cechy projektu Factor nigdy nie są tylko na pokaz. Dzielona rura podsiodłowa w LANDO XC jest nie tylko nawiązaniem do dzielonej rury dolnej Twin Vane EVO w naszych rowerach szosowych, ale także pozwala na użycie tylnego trójkąta typu monobox i dodatkowe obniżenie wagi. Wspólne osie zamontowane bezpośrednio w ramie zapewniają super sztywny, dobrze wyrównany interfejs, na którym można jeździć pewnie wykorzystując pełne zawieszenie.
JEDNOCZĘŚCIOWY WAHACZ Z FORMOWANEGO WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Jednoczęściowy wahacz z formowanego włókna węglowego jest wyjątkowo sztywny, zapobiegając bocznemu obciążeniu amortyzatora, co znacznie wydłuża jego żywotność. Konstrukcja zmniejsza również tarcie statyczne podczas użytkowania. Wspólny amortyzator i dolny wahacz zamontowany tak szeroko, jak to możliwe, zapewniają najprostsze, najlżejsze i najmocniejsze wykorzystanie dostępnego materiału ramy. Aby nadać systemowi czysty i smukły wygląd, większość elementów złącznych jest ukryta lub po stronie niezwiązanej z układem napędowym. Projekt nawiązuje do podobnych projektów Factor Blended, które można znaleźć w naszych wysokiej klasy rowerach szosowych.
PROGRESYWNA I NOWOCZESNA GEOMETRIA
Kąt główki ramy 67° w połączeniu z widelcem o skoku 120 mm (brak widelca w zestawie) pozwala ustawić się do tyłu, aby zwiększyć prędkość w technicznym terenie. Kąt rury podsiodłowej 75,5° w połączeniu ze sztycą podsiodłową o zerowym przesunięciu, umożliwia zwiększenie mocy wyjściowej dzięki pozycji kolana nad osią pedału. Długa górna rura w połączeniu ze stosunkowo krótkim mostkiem utrzymuje środek ciężkości nad tylną częścią roweru, zapewniając przyczepność i kontrolę.
HAMULEC TYLNY TYPU FLAT MOUNT
Hamulec tylny typu flat mount pozwala nam uformować dolną rurę tylnego trójkąta w całości z włókna węglowego bez potrzeby formowania lub łączenia jakichkolwiek części ze stopu, co skutkuje znaczną oszczędnością masy i zwiększoną wytrzymałością. Ułatwia to również symetryczną konfigurację wsporników siodełka, która utrzymuje symetryczne przenoszenie obciążeń z tylnego koła, poprawiając w ten sposób wyrównanie amortyzatora i zmniejszając obciążenie boczne amortyzatora.
INTEGRACJA Z BLACK INC
LANDO został zaprojektowany zgodnie z komponentami Black Inc, aby uzupełnić jakość jazdy i zminimalizować wagę. Wykonane z najwyższej jakości materiałów, w tym niezwykle mocnej osi Ni-Cr, łożysk CeramicSpeed i szprych Sapim CX-Ray, koła Black Inc TWENTY SEVEN są specyficzne dla XC z nowoczesnym ukierunkowaniem na dzisiejsze techniczne tory wyścigowe i wyjątkowych jeźdźców. Kierownica zintegrowana z mostkiem, sztyca podsiodłowa ze śrubą holowniczą i możliwością mocowania komputera z ukrytym mocowaniem Go-Pro dopełniają zestaw dostosowanych do potrzeb komponentów.
WKŁAD SUPORTU CERAMICSPEED
Zestaw Premium wyposażony został w suport duńskiej firmy CeramicSpeed. Łożyska CeramicSpeed zmniejszają opór o 75% w porównaniu ze standardowymi suportami, co przekłada się na korzyść do 0,3-0,4 wata na zestaw. Jest to wynik połączenia elementów z hartowanej stali z kulkami CeramicSpeed, które są o 100% gładsze i o 15% twardsze niż w przypadku konkurencyjnych produktów.
ŁOŻYSKA CERAMICSPEED SLT
Ścisła współpraca z duńską firmą CeramicSpeed przy opracowywaniu produktów zaowocowała zastosowaniem najlepszych rozwiązań technicznych w rowerach Factor. Począwszy od czerwca 2019 r. zespół badawczo-rozwojowy Factor testował łożyska sterowe SLT (Solid Lubrication Technology) firmy CeramicSpeed. Łożyska SLT udowodniły, że mają niezawodną gwarancję trwałości. Nie wymagają konserwacji, są szczególnie użyteczne w połączeniu ze zintegrowanym kokpitem. Od marca 2021 r. są wykorzystywane w budowie sterów w rowerach Factor. Łożyska SLT rozwiązują problem konserwacji sterów dla zintegrowanych kokpitów.
KOŁA BLACK INC TWENTY SEVEN
Ważące 1460 gramów oferują najlepszą w swojej klasie wagę, która wciąż pozostaje w ścisłym związku z poziomem wytrzymałości potrzebnym do przetrwania całego dnia na szlaku. Nie poszliśmy na żadne kompromisy przy wyborze najlepszej jakości materiałów do budowy tych kół. Wyjątkowo mocna oś Ni-Cr idealnie pasuje do szprych Sapim CX-Ray, a łożyska CeramicSpeed, które są standardem w piastach, zapewniają płynną i długotrwałą jazdę.
SPECYFIKACJA RAMY:
- Rama: Włókno węglowe teXtreme®, Toray®, Nippon Graphite® Pitch-Based
- Średnica główki ramy: Górne i dolne łożyska 1-1/2”, z reduktorem na górną rurę sterową 1 1/8”
- Sztyca: Okrągła sztyca z zerowym cofnięciem 31,6 mm
- Kokpit: Udoskonalony wspornik kierownicy z włókna węglowego z półzintegrowanym okablowaniem o dostrojonej sztywności z górnym łożyskiem 1-1/2” i rurą sterową 1-1/8”
- Wkład suportu: CeramicSpeed T47 x 88,5 dla 1x łożysk specjalnych
- Stery: Łożyska CeramicSpeed SLT 1-1/2"
- Maksymalny prześwit na opony: 2,4 cala
- Rozmiar koła: 29 cali
- Typ hamulca: Hamulec tarczowy Flat Mount
- Przednia oś: 15mm x 110mm, Boost
- Tylna oś: 12mm x 148mm, Boost
- Prowadzenie kabli: Wewnętrzne
- Waga ramy: 2100 gramów z amortyzatorem
- Wykończenie/Kolor: Vintage Blue / Crystal Green
- Gwarancja producenta: Dożywotnia gwarancja
Cena katalogowa: 54 499 PLN
Najważniejsze cechy:
- Rama carbonowa o wadze 2100g z amortyzatorem DT Swiss!
- Osprzęt SRAM AXS
- Amortyzacja DT SWISS
- Factor PIZZAbox - 100% Łożyska Ceramic Speed (suport, koła, stery, wózek przerzutki)
- Koła BlackInc Carbon Twenty Seven 1410g!
- Zintegrowany kokpit BlackInc Carbon
- Cały rowek oklejony profesjonalną folią RideWrap
- Sztyca amortyzowana BikeYoke
- Siodełko Specialized Power
Rower z niewielkim przebiegiem. regularnie serwisowany w Veloport w Gdyni. Ostatnio wymieniona przerzutka SAM GX AXS Eagle na nową (stara przestała działać) z zerowym przebiegiem. Wózek CeramicSpeed o wartości blisko 3000 PLN.
Możliwość zmiany konfiguracji.
Rower można obejrzeć w Veloport w Gdyni.
Rower Factor XC Vintage Blue L - 29ER, KTÓRY POZWOLI CI POPRAWIĆ TWOJE NAJLEPSZE CZASY
Ten lekki 29er z pełnym zawieszeniem nie szuka kompromisów na trasie począwszy od linii startu, dzięki współpracującej ze sobą wyścigowej geometrii i zawieszeniu. LANDO XC to szybki i przyjemny rower górski dla aspirantów Cape Epic, szutrowych crossoverów i szosowców, którzy chcą się ubrudzić.
PIONOWY AMORTYZATOR
Wybór zaprojektowania LANDO XC z amortyzatorem pionowym oferuje ogromne korzyści zarówno pod względem oszczędności masy, jak i sztywności: siły uderzenia mogą być skoncentrowane w solidnym i już zabudowanym obszarze suportu, umożliwiając w ten sposób smukłą górną rurę, która nie wymaga dodatkowych warstw włókna węglowego. Konstrukcja zapewnia również całkowitą izolację amortyzatora od wszelkich obciążeń bocznych, poprawiając w ten sposób żywotność amortyzatora i wrażliwość na małe uderzenia.
DZIELONA RURA PODSIODŁOWA
Cechy projektu Factor nigdy nie są tylko na pokaz. Dzielona rura podsiodłowa w LANDO XC jest nie tylko nawiązaniem do dzielonej rury dolnej Twin Vane EVO w naszych rowerach szosowych, ale także pozwala na użycie tylnego trójkąta typu monobox i dodatkowe obniżenie wagi. Wspólne osie zamontowane bezpośrednio w ramie zapewniają super sztywny, dobrze wyrównany interfejs, na którym można jeździć pewnie wykorzystując pełne zawieszenie.
JEDNOCZĘŚCIOWY WAHACZ Z FORMOWANEGO WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Jednoczęściowy wahacz z formowanego włókna węglowego jest wyjątkowo sztywny, zapobiegając bocznemu obciążeniu amortyzatora, co znacznie wydłuża jego żywotność. Konstrukcja zmniejsza również tarcie statyczne podczas użytkowania. Wspólny amortyzator i dolny wahacz zamontowany tak szeroko, jak to możliwe, zapewniają najprostsze, najlżejsze i najmocniejsze wykorzystanie dostępnego materiału ramy. Aby nadać systemowi czysty i smukły wygląd, większość elementów złącznych jest ukryta lub po stronie niezwiązanej z układem napędowym. Projekt nawiązuje do podobnych projektów Factor Blended, które można znaleźć w naszych wysokiej klasy rowerach szosowych.
PROGRESYWNA I NOWOCZESNA GEOMETRIA
Kąt główki ramy 67° w połączeniu z widelcem o skoku 120 mm (brak widelca w zestawie) pozwala ustawić się do tyłu, aby zwiększyć prędkość w technicznym terenie. Kąt rury podsiodłowej 75,5° w połączeniu ze sztycą podsiodłową o zerowym przesunięciu, umożliwia zwiększenie mocy wyjściowej dzięki pozycji kolana nad osią pedału. Długa górna rura w połączeniu ze stosunkowo krótkim mostkiem utrzymuje środek ciężkości nad tylną częścią roweru, zapewniając przyczepność i kontrolę.
HAMULEC TYLNY TYPU FLAT MOUNT
Hamulec tylny typu flat mount pozwala nam uformować dolną rurę tylnego trójkąta w całości z włókna węglowego bez potrzeby formowania lub łączenia jakichkolwiek części ze stopu, co skutkuje znaczną oszczędnością masy i zwiększoną wytrzymałością. Ułatwia to również symetryczną konfigurację wsporników siodełka, która utrzymuje symetryczne przenoszenie obciążeń z tylnego koła, poprawiając w ten sposób wyrównanie amortyzatora i zmniejszając obciążenie boczne amortyzatora.
INTEGRACJA Z BLACK INC
LANDO został zaprojektowany zgodnie z komponentami Black Inc, aby uzupełnić jakość jazdy i zminimalizować wagę. Wykonane z najwyższej jakości materiałów, w tym niezwykle mocnej osi Ni-Cr, łożysk CeramicSpeed i szprych Sapim CX-Ray, koła Black Inc TWENTY SEVEN są specyficzne dla XC z nowoczesnym ukierunkowaniem na dzisiejsze techniczne tory wyścigowe i wyjątkowych jeźdźców. Kierownica zintegrowana z mostkiem, sztyca podsiodłowa ze śrubą holowniczą i możliwością mocowania komputera z ukrytym mocowaniem Go-Pro dopełniają zestaw dostosowanych do potrzeb komponentów.
WKŁAD SUPORTU CERAMICSPEED
Zestaw Premium wyposażony został w suport duńskiej firmy CeramicSpeed. Łożyska CeramicSpeed zmniejszają opór o 75% w porównaniu ze standardowymi suportami, co przekłada się na korzyść do 0,3-0,4 wata na zestaw. Jest to wynik połączenia elementów z hartowanej stali z kulkami CeramicSpeed, które są o 100% gładsze i o 15% twardsze niż w przypadku konkurencyjnych produktów.
ŁOŻYSKA CERAMICSPEED SLT
Ścisła współpraca z duńską firmą CeramicSpeed przy opracowywaniu produktów zaowocowała zastosowaniem najlepszych rozwiązań technicznych w rowerach Factor. Począwszy od czerwca 2019 r. zespół badawczo-rozwojowy Factor testował łożyska sterowe SLT (Solid Lubrication Technology) firmy CeramicSpeed. Łożyska SLT udowodniły, że mają niezawodną gwarancję trwałości. Nie wymagają konserwacji, są szczególnie użyteczne w połączeniu ze zintegrowanym kokpitem. Od marca 2021 r. są wykorzystywane w budowie sterów w rowerach Factor. Łożyska SLT rozwiązują problem konserwacji sterów dla zintegrowanych kokpitów.
KOŁA BLACK INC TWENTY SEVEN
Ważące 1460 gramów oferują najlepszą w swojej klasie wagę, która wciąż pozostaje w ścisłym związku z poziomem wytrzymałości potrzebnym do przetrwania całego dnia na szlaku. Nie poszliśmy na żadne kompromisy przy wyborze najlepszej jakości materiałów do budowy tych kół. Wyjątkowo mocna oś Ni-Cr idealnie pasuje do szprych Sapim CX-Ray, a łożyska CeramicSpeed, które są standardem w piastach, zapewniają płynną i długotrwałą jazdę.
SPECYFIKACJA RAMY:
- Rama: Włókno węglowe teXtreme®, Toray®, Nippon Graphite® Pitch-Based
- Średnica główki ramy: Górne i dolne łożyska 1-1/2”, z reduktorem na górną rurę sterową 1 1/8”
- Sztyca: Okrągła sztyca z zerowym cofnięciem 31,6 mm
- Kokpit: Udoskonalony wspornik kierownicy z włókna węglowego z półzintegrowanym okablowaniem o dostrojonej sztywności z górnym łożyskiem 1-1/2” i rurą sterową 1-1/8”
- Wkład suportu: CeramicSpeed T47 x 88,5 dla 1x łożysk specjalnych
- Stery: Łożyska CeramicSpeed SLT 1-1/2"
- Maksymalny prześwit na opony: 2,4 cala
- Rozmiar koła: 29 cali
- Typ hamulca: Hamulec tarczowy Flat Mount
- Przednia oś: 15mm x 110mm, Boost
- Tylna oś: 12mm x 148mm, Boost
- Prowadzenie kabli: Wewnętrzne
- Waga ramy: 2100 gramów z amortyzatorem
- Wykończenie/Kolor: Vintage Blue / Crystal Green
- Gwarancja producenta: Dożywotnia gwarancja
ID: 1016895349
xxx xxx xxx