Prywatne
Stan: Używane
Moc silnika: 250 W
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Marka: Kross
Kolor: Czarny
Amortyzacja: Przód
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 21-22"
Opis
Rower w stanie idealnym. Przebieg tylko 120 km - do potwierdzenia w każdym serwisie Shimano. Wszystko jak nowe i oryginalne. Używany okazjonalnie - nie jeżdżony w deszczu i przechowywany w zamkniętym pomieszczeniu.
Rower w rozmiarze H57, czyli 57cm do końca rury podsiodłowej, czyli jak w normalnych rozmiarach 21-22". Będzie odpowiedni na okolice wzrostu 180-190cm, choć przy niecałych 190 wydaje się już ciut za mały - ale to też względne w zależności od pozycji którą chcemy mieć na rowerze.
Obecnie ten model to Kross Setio Hybrid 3.0 (z mniejszą baterią), choć nie wiem czy specyfikacja się jakoś minimalnie nie różni).
Bateria nigdy nie była rozładowana do zera!
Rower jeździ świetnie, bardzo płynnie i radzi sobie bez problemu nawet ze stromymi podjazdami.
Jest bardzo wygodny.
Bateria bardzo łatwo się wyjmuje i jest zaskakująco wręcz lekka - tylko 2,65 kg, mimo dużej pojemności (oryginalna Shimano!) - i nie wpływa na prowadzenie roweru.
Rower jest zbudowany z wysokiej jakości komponentów i mimo pozornej prostoty, działa jak przysłowiowy Mercedes!
W komplecie oryginalna ładowarka (szybka, 4A), adapter do ładowania baterii osobno, dwa kluczyki - obydwa pasują i do zapięcia i do zamka baterii, kluczyk do kabelkoków, oryginalna instrukcja obsługi.
Z ciekawostek:
Silnik E5000 to najlżejszy silnik Shimano, tylko 2,6 kg.
Mimo niewielkiego momentu radzi sobie bardzo dzielnie i na prawdę niełatwo dostaje zadyszki, szczególnie jeżeli utrzyma się ciut wyższą kadencję - jak nieoficjalnie podaje Shimano - maksymalna generowana moc jest tylko o około 20% niższa niż w ich topowych silnikach.
Rama jest taka sama jak w modelach z paskiem - długość tylnego trójkąta jest regulowana a prawe widełki rozkręcane (pod pasek) - można też np przerobić rower na Nexusa 5 e-bike.
Widelec, mimo że dość prosty jest sztywny, bez luzów, i ma taperowaną rurę sterową!
Stery są na łożyskach maszynowych
Szprychy to nierdzewne i cieniowane Sapim!
Opony wyposażone są w wkładkę antyprzebiciową
Gładkie spawy są mocniejsze i nadają elegancki wygląd.
Przednia lampka (SKS) pod gumową osłoną posiada śrubkę do regulacji wysokości świecenia. I oryginalną folie na reflektorze;-)
Można w nim zaskakująco łatwo zastosować napęd Shimano LinkGlide (nowszy, dedykowany do E-Bike), choć i ten który jest bardzo długo posłuży.
Posiadam do niego raport z serwisu Shimano przy 114 km, i od ręki możliwość podpięcia pod aplikację Shimano - z możliwością podglądu do podstawowych informacji.
Przebieg może wzrosnąć, choć niestety pewnie nieznacznie - bo jeździ się nim niezwykle fajnie - wszystko działa płynnie i nic się nie telepie, nie skrzypi, nie stuka itd - tak jak powinno być w każdym, szczególnie nowym rowerze, a nie zawsze jest.
Specyfikacja w skrócie:
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU MATOWY
MATERIAŁ RAMY ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC SR SUNTOUR NEX-E25 TAPER
SKOK WIDELCA 50MM
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD BRAK
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO DEORE T6000
MANETKI SHIMANO DEORE T6000
KORBA FC-E5010 175MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG500
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-32T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 10
SUPORT BRAK
ŁAŃCUCH SHIMANO CN-HG54-10
Koła
PIASTA PRZÓD SHIMANO HB-M4050
PIASTA TYŁ SHIMANO FH-M4050
OBRĘCZE KROSS
OPONY VREDESTEIN PERFECT TOUR 47-622
Hamulce
HAMULEC PRZÓD SHIMANO MT200
HAMULEC TYŁ SHIMANO MT200
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO MT200
TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT10 (160)
TARCZE HAMULCOWE TYŁ SHIMANO RT10 (160)
Komponenty
SIODŁO SELLE ROYAL ESSENZA
STERY FSA C-40-ACB
CHWYTY VELO VLG-1670
PEDAŁY FEMIN FP-210 BK
System e-bike
SILNIK SHIMANO STEPS E5000
UMIEJSCOWIENIE SILNIKA CENTRALNE
BATERIA SHIMANO BT-E6001, 504 WH
WYŚWIETLACZ SHIMANO SC-E6100
Informacje dodatkowe
WAGA [KG] 27 KG
Rower w rozmiarze H57, czyli 57cm do końca rury podsiodłowej, czyli jak w normalnych rozmiarach 21-22". Będzie odpowiedni na okolice wzrostu 180-190cm, choć przy niecałych 190 wydaje się już ciut za mały - ale to też względne w zależności od pozycji którą chcemy mieć na rowerze.
Obecnie ten model to Kross Setio Hybrid 3.0 (z mniejszą baterią), choć nie wiem czy specyfikacja się jakoś minimalnie nie różni).
Bateria nigdy nie była rozładowana do zera!
Rower jeździ świetnie, bardzo płynnie i radzi sobie bez problemu nawet ze stromymi podjazdami.
Jest bardzo wygodny.
Bateria bardzo łatwo się wyjmuje i jest zaskakująco wręcz lekka - tylko 2,65 kg, mimo dużej pojemności (oryginalna Shimano!) - i nie wpływa na prowadzenie roweru.
Rower jest zbudowany z wysokiej jakości komponentów i mimo pozornej prostoty, działa jak przysłowiowy Mercedes!
W komplecie oryginalna ładowarka (szybka, 4A), adapter do ładowania baterii osobno, dwa kluczyki - obydwa pasują i do zapięcia i do zamka baterii, kluczyk do kabelkoków, oryginalna instrukcja obsługi.
Z ciekawostek:
Silnik E5000 to najlżejszy silnik Shimano, tylko 2,6 kg.
Mimo niewielkiego momentu radzi sobie bardzo dzielnie i na prawdę niełatwo dostaje zadyszki, szczególnie jeżeli utrzyma się ciut wyższą kadencję - jak nieoficjalnie podaje Shimano - maksymalna generowana moc jest tylko o około 20% niższa niż w ich topowych silnikach.
Rama jest taka sama jak w modelach z paskiem - długość tylnego trójkąta jest regulowana a prawe widełki rozkręcane (pod pasek) - można też np przerobić rower na Nexusa 5 e-bike.
Widelec, mimo że dość prosty jest sztywny, bez luzów, i ma taperowaną rurę sterową!
Stery są na łożyskach maszynowych
Szprychy to nierdzewne i cieniowane Sapim!
Opony wyposażone są w wkładkę antyprzebiciową
Gładkie spawy są mocniejsze i nadają elegancki wygląd.
Przednia lampka (SKS) pod gumową osłoną posiada śrubkę do regulacji wysokości świecenia. I oryginalną folie na reflektorze;-)
Można w nim zaskakująco łatwo zastosować napęd Shimano LinkGlide (nowszy, dedykowany do E-Bike), choć i ten który jest bardzo długo posłuży.
Posiadam do niego raport z serwisu Shimano przy 114 km, i od ręki możliwość podpięcia pod aplikację Shimano - z możliwością podglądu do podstawowych informacji.
Przebieg może wzrosnąć, choć niestety pewnie nieznacznie - bo jeździ się nim niezwykle fajnie - wszystko działa płynnie i nic się nie telepie, nie skrzypi, nie stuka itd - tak jak powinno być w każdym, szczególnie nowym rowerze, a nie zawsze jest.
Specyfikacja w skrócie:
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU MATOWY
MATERIAŁ RAMY ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC SR SUNTOUR NEX-E25 TAPER
SKOK WIDELCA 50MM
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD BRAK
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO DEORE T6000
MANETKI SHIMANO DEORE T6000
KORBA FC-E5010 175MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG500
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-32T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 10
SUPORT BRAK
ŁAŃCUCH SHIMANO CN-HG54-10
Koła
PIASTA PRZÓD SHIMANO HB-M4050
PIASTA TYŁ SHIMANO FH-M4050
OBRĘCZE KROSS
OPONY VREDESTEIN PERFECT TOUR 47-622
Hamulce
HAMULEC PRZÓD SHIMANO MT200
HAMULEC TYŁ SHIMANO MT200
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO MT200
TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT10 (160)
TARCZE HAMULCOWE TYŁ SHIMANO RT10 (160)
Komponenty
SIODŁO SELLE ROYAL ESSENZA
STERY FSA C-40-ACB
CHWYTY VELO VLG-1670
PEDAŁY FEMIN FP-210 BK
System e-bike
SILNIK SHIMANO STEPS E5000
UMIEJSCOWIENIE SILNIKA CENTRALNE
BATERIA SHIMANO BT-E6001, 504 WH
WYŚWIETLACZ SHIMANO SC-E6100
Informacje dodatkowe
WAGA [KG] 27 KG
ID: 1036125988
xxx xxx xxx
Dodane 17 listopada 2025
Rower elektryczny Multicycle Solo EMS 504WH H57 Jak NOWY!
3 300 zł
do negocjacji
Lokalizacja