Prywatne
Stan: Używane
Marka: Merida
Kolor: Czarny
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Szczękowe
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 21-22"
Opis
Do sprzedania rower TT Merida Warp 5000. Całość wyposażenia fabryczna - specyfikacja poniżej. Dodatkowo wzbogacony o koła carbonowe dt swiss rrc 65 dicut oraz wózek tylnej przerzutki Ceramic Speed. Zakup 2018 rok , przebieg - ok 1 000 km. od roku 2020 nieużywany , stan idealny.
Mój wzrost 194cm
Najwyższy model w ofercie rowerów czasowych zbudowany na dopracowanej ramie wykonanej z Nano Matrix Carbon - zaawansowana technologia używana do produkcji ram Merida oraz niezliczone godziny spędzone w tunelu aerodynamicznym pozwoliły uzyskać wyjątkowo lekką, mocną i opływową rame. Jak na zawodniczy rower przystało Merida Warp TRI 5000 wyposażona została w pełny układ napędowy Shimano Ultegra gwarantujący 22 perfekcyjnie zestrojone przełożenia, niezbędne aby wygrać wyścig. Zawodnicze koła Fulcrum Quattro 35 w połączeniu z rewelacyjnymi zwijanymi oponami Continental Grand Sport Race 23c zadbają o skandalicznie niską masę rotującą, aerodynamike na najwyższym poziomie oraz zredukowane opory toczenia. Najwyższej klasy komponenty takich firm jak Profilie, Vision czy inne Carbonowe dodatki skutecznie przyczynią się do poprawy osiągów. Merida Warp TRI 5000 to szosowy rower który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających zawodników.
Merida Warp TRI 5000 2016 - Krótka charakterystyka:
- Aerodynamiczna rama wykonana z Nano Matrix Carbon.
- Pochylona, sportowa geometria.
- Rama przygotowana pod montaż systemu DI2.
- Carbonowy widelec - Tapered.
- Pełny układ napędowy Shimano Ultegra.
- Mechanizm korbowy Vision Trimax Pro TT.
- 22 biegi.
- Mocne hamulce szosowe Shimano 105.
- Wysokiej klasy Carbonowe komponenty.
- Zawodnicze opony Continental Grand Sport Race 23c.
- Rozmiar ramy: 57 cm.
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem bdquo;Di2 Ready są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
FLIP FLOP HEAD
Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
INTERNAL CLAMP
Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
Mój wzrost 194cm
Najwyższy model w ofercie rowerów czasowych zbudowany na dopracowanej ramie wykonanej z Nano Matrix Carbon - zaawansowana technologia używana do produkcji ram Merida oraz niezliczone godziny spędzone w tunelu aerodynamicznym pozwoliły uzyskać wyjątkowo lekką, mocną i opływową rame. Jak na zawodniczy rower przystało Merida Warp TRI 5000 wyposażona została w pełny układ napędowy Shimano Ultegra gwarantujący 22 perfekcyjnie zestrojone przełożenia, niezbędne aby wygrać wyścig. Zawodnicze koła Fulcrum Quattro 35 w połączeniu z rewelacyjnymi zwijanymi oponami Continental Grand Sport Race 23c zadbają o skandalicznie niską masę rotującą, aerodynamike na najwyższym poziomie oraz zredukowane opory toczenia. Najwyższej klasy komponenty takich firm jak Profilie, Vision czy inne Carbonowe dodatki skutecznie przyczynią się do poprawy osiągów. Merida Warp TRI 5000 to szosowy rower który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających zawodników.
Merida Warp TRI 5000 2016 - Krótka charakterystyka:
- Aerodynamiczna rama wykonana z Nano Matrix Carbon.
- Pochylona, sportowa geometria.
- Rama przygotowana pod montaż systemu DI2.
- Carbonowy widelec - Tapered.
- Pełny układ napędowy Shimano Ultegra.
- Mechanizm korbowy Vision Trimax Pro TT.
- 22 biegi.
- Mocne hamulce szosowe Shimano 105.
- Wysokiej klasy Carbonowe komponenty.
- Zawodnicze opony Continental Grand Sport Race 23c.
- Rozmiar ramy: 57 cm.
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem bdquo;Di2 Ready są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
FLIP FLOP HEAD
Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
INTERNAL CLAMP
Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
ID: 1007109691
xxx xxx xxx
Dodane 07 sierpnia 2025
Rower czasowy MERIDA WARP TRI 5000 r. 2016 Rama L koła 28"
9 500 zł
Lokalizacja