Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Roleta zaciskowa 2 w 1: roleta zaciskowa spełnia swoje zadanie nie tylko jako dekoracja okna ze zmiennymi grami światła, ale przekonuje jednocześnie praktyczną ochroną przed słońcem i funkcjonalnością.
Bez wiercenia: dzięki regulowanym uchwytom zaciskowym można ją łatwo przymocować do ramy okiennej lub alternatywnie na ścianie i suficie za pomocą dołączonych akcesoriów.
Podwójna funkcja: ponieważ podwójna roleta jest regulowana jak żaluzja, widok na zewnątrz pozostaje zawsze zachowany – i to wszystko przy jednoczesnej ochronie przed wzrokiem i światłem!
Regulacja światła: za pomocą łańcuszka roletę można bezstopniowo regulować za pomocą równoległych, zmieniających się przezroczystych i nieprzezroczystych pasm materiału – dla jasności do gustu!
Strona obsługi do wyboru (wstępnie zamontowany łańcuszek można zamontować z lewej lub prawej strony), nadaje się do okien i drzwi, zakres dostawy: 1 x podwójna roleta Klemmfix firmy Lichtblick wraz z uchwytami zaciskowymi i uchwytami ściennymi
ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ NADWYŻEK MAGAZYNOWYCH, ZWROTÓW USTAWOWYCH 14 DNIOWYCH, RZECZY Z NIEODEBRANYCH PRZESYŁEK. KAŻDY TOWAR JEST PRZEZ NAS SPRAWDZANY I OPISYWANY POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRZEZNACZENIEM.
Kupujący proszony jest o niezwłoczne sprawdzenie towaru po odebraniu paczki czy nie uległ on uszkodzeniu w transporcie i poinformowaniu sprzedawcy w celu wniesienia reklamacji u przewoźnika. Reklamację na uszkodzenie w transporcie zgodnie z prawem moze wnieść co do zasady odbiorca jako posiadający paczkę i zawartość poprzez sporządzenie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika i złożenie tam reklamacji wraz protokołem lub nadawca po uzyskaniu niezbędnej dokumentacji od odbiorcy w tym zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika na rzecz sprzedawcy. Na sporządzenie protokołu szkody jest 7dni od momentu odebrania towaru w celu wniesienia reklamacji do przewoźnika. Zgodnie z obowiązującym prawem brak sporządzenia protokołu w terminie ustawowym skutkuje odrzuceniem reklamacji u przewoźnika za uszkodzenie powstałe w transporcie, co może skutkować odrzuceniem reklamacji u sprzedajacego z powodu przyjęcia paczki bez wniesienia zastrzeżeń. Prosimy więc o pilnowanie terminów ustawowych, dopilnowanie wypełnienia dokumentacji oraz kontakt ze sprzedajacym w celu uzyskania informacji prawnych oraz uzyskanie pomocy przy składaniu reklamacji, by kupujący uniknął zastosowania zgodnie z prawem zapisów ustawy konsumenckiej na swoją niekorzyść.
ROLETA NOWA, NIGDY NIE MONTOWANA. OPAKOWANIE OTWARTE
Bez wiercenia: dzięki regulowanym uchwytom zaciskowym można ją łatwo przymocować do ramy okiennej lub alternatywnie na ścianie i suficie za pomocą dołączonych akcesoriów.
Podwójna funkcja: ponieważ podwójna roleta jest regulowana jak żaluzja, widok na zewnątrz pozostaje zawsze zachowany – i to wszystko przy jednoczesnej ochronie przed wzrokiem i światłem!
Regulacja światła: za pomocą łańcuszka roletę można bezstopniowo regulować za pomocą równoległych, zmieniających się przezroczystych i nieprzezroczystych pasm materiału – dla jasności do gustu!
Strona obsługi do wyboru (wstępnie zamontowany łańcuszek można zamontować z lewej lub prawej strony), nadaje się do okien i drzwi, zakres dostawy: 1 x podwójna roleta Klemmfix firmy Lichtblick wraz z uchwytami zaciskowymi i uchwytami ściennymi
ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ NADWYŻEK MAGAZYNOWYCH, ZWROTÓW USTAWOWYCH 14 DNIOWYCH, RZECZY Z NIEODEBRANYCH PRZESYŁEK. KAŻDY TOWAR JEST PRZEZ NAS SPRAWDZANY I OPISYWANY POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRZEZNACZENIEM.
Kupujący proszony jest o niezwłoczne sprawdzenie towaru po odebraniu paczki czy nie uległ on uszkodzeniu w transporcie i poinformowaniu sprzedawcy w celu wniesienia reklamacji u przewoźnika. Reklamację na uszkodzenie w transporcie zgodnie z prawem moze wnieść co do zasady odbiorca jako posiadający paczkę i zawartość poprzez sporządzenie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika i złożenie tam reklamacji wraz protokołem lub nadawca po uzyskaniu niezbędnej dokumentacji od odbiorcy w tym zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika na rzecz sprzedawcy. Na sporządzenie protokołu szkody jest 7dni od momentu odebrania towaru w celu wniesienia reklamacji do przewoźnika. Zgodnie z obowiązującym prawem brak sporządzenia protokołu w terminie ustawowym skutkuje odrzuceniem reklamacji u przewoźnika za uszkodzenie powstałe w transporcie, co może skutkować odrzuceniem reklamacji u sprzedajacego z powodu przyjęcia paczki bez wniesienia zastrzeżeń. Prosimy więc o pilnowanie terminów ustawowych, dopilnowanie wypełnienia dokumentacji oraz kontakt ze sprzedajacym w celu uzyskania informacji prawnych oraz uzyskanie pomocy przy składaniu reklamacji, by kupujący uniknął zastosowania zgodnie z prawem zapisów ustawy konsumenckiej na swoją niekorzyść.
ROLETA NOWA, NIGDY NIE MONTOWANA. OPAKOWANIE OTWARTE
ID: 905422071
xxx xxx xxx