Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Rola procesów, standardów i procedur w kształtowaniu jakości świadczeń zdrowotnych
Autor: Krzysztof Kuszewski, Jacek Michalak, Katarzyna Topczewska-Tylińs
Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 48 godzin
ISBN: 978********-0-01
Wydanie: I
Rok: 2007
Format: 145x205 mm
Liczba stron: 164
Oprawa: miękka
Książka napisana przez pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w szczególny sposób porusza problematykę jakości w ochronie zdrowia, zarówno z punktu widzenia teorii jak i praktyki. Ponieważ autorami ksiązki są zarówno lekarze praktycy jak i specjaliści z zakresu organizacji i zarządzania, legitymujący się dużym dorobkiem naukowym w tej dziedzinie wiedzy, niniejsza publikacja oprócz podstawowej teorii z zakresu zarządzania jakością w opiece zdrowotnej porusza również aspekty medycyny praktycznej, co czyni ja wartą polecenia.
Praca ta skierowana jest nie tylko do studentów kierunków medycznych, którzy zgłębiają wiedzę na temat jakości w opiece zdrowotnej ale również do pracowników służby zdrowia, kadry zarządzającej oraz wszystkich innych osób, dla których jakość świadczeń medycznych, bezpieczeństwo i satysfakcja pacjentów mają szczególne znaczenie.
Autor: Krzysztof Kuszewski, Jacek Michalak, Katarzyna Topczewska-Tylińs
Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 48 godzin
ISBN: 978********-0-01
Wydanie: I
Rok: 2007
Format: 145x205 mm
Liczba stron: 164
Oprawa: miękka
Książka napisana przez pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w szczególny sposób porusza problematykę jakości w ochronie zdrowia, zarówno z punktu widzenia teorii jak i praktyki. Ponieważ autorami ksiązki są zarówno lekarze praktycy jak i specjaliści z zakresu organizacji i zarządzania, legitymujący się dużym dorobkiem naukowym w tej dziedzinie wiedzy, niniejsza publikacja oprócz podstawowej teorii z zakresu zarządzania jakością w opiece zdrowotnej porusza również aspekty medycyny praktycznej, co czyni ja wartą polecenia.
Praca ta skierowana jest nie tylko do studentów kierunków medycznych, którzy zgłębiają wiedzę na temat jakości w opiece zdrowotnej ale również do pracowników służby zdrowia, kadry zarządzającej oraz wszystkich innych osób, dla których jakość świadczeń medycznych, bezpieczeństwo i satysfakcja pacjentów mają szczególne znaczenie.
ID: 852431120
xxx xxx xxx
Dodane 31 maja 2024
Rola procesów, standardów i procedur w kształtowaniu jakości świadczeń
25 zł
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja