Prywatne
Stan: Używane
Materiał ramy: Karbon
Opis
Sprzedaję RIDLEY Noah, na którym jeździłem od 2010 do 2024. Głownie Kaszuby, a później Karkonosze i czeskie Morawy. Kupiłem inny, więc ten już tylko stoi w garażu. Rower w przepięknym malowaniu: ciemna zieleń ze złotym brokatem i napisami.
Mimo typowej ramy aero, jest bardzo lekki (6.85 tak jak na zdjęciach). Jest spora możliwość dalszego zejścia z wagi - najłatwiej zmieniając siodło i treningowe szytki na coś z wyższej półki.
Przekrój rur jest bardzo wąski - przypomina rowery do jazdy na czas. Bardzo sztywny bocznie. Świetny na wspinaczkach.
Topowe koła od brytyjskiego Reynolds’a, obręcze 66 mm.
Rama karbonowa, rozm. S. Ten rozmiar wypada stosunkowo duży. Ja mam 177 wzrostu, nogę 86 i jestem blisko górnej granicy rozmiaru, choć jest jeszcze zapas. Dolna granica to pewnie około 168-170 cm wzrostu. Pozycja na rowerze jest zwarta i raczej agresywna.
Rower nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Brać i śmigać :)
Przerzutki: SRAM RED 22 2x11 (najlżejsza mechaniczna grupa napędowa dla rowerów szosowych)
Hamulce : SRAM RED
Klocki: SwissStop Flash EVO Black Prince
Kierownica : Specialized S-Works Aerofly 400 (realnie 39.5)
Mocowanie na nawigację Garmin/Wahoo
Owijka: SRAM RED
Mostek: FORZA Cirrus 120mm
Siodełko: PROLOGO AERO 2
Korby: ROTOR 3DF 172,5 mm
Blaty: SRAM Powerglide 50-34
Łańcuch: Shimano Ultegra (przejechane kilkaset kilometrów)
Suport: Rotor
Kaseta: Shimano DURA-ACE 10sp
Kółka przerzutki: Tacx
Koła
Obręcze REYNOLDS SDV 66T (1370 gr.)
Pisty DT Swiss 240s z łożyskami ceramicznymi (obrandowane przez REYNOLDS)
Szprychy DT Swiss Aerolite
Szytki
Vittoria Rally (treningowe, pancerne)
Dorzucam kilka części zamiennych.
Mimo typowej ramy aero, jest bardzo lekki (6.85 tak jak na zdjęciach). Jest spora możliwość dalszego zejścia z wagi - najłatwiej zmieniając siodło i treningowe szytki na coś z wyższej półki.
Przekrój rur jest bardzo wąski - przypomina rowery do jazdy na czas. Bardzo sztywny bocznie. Świetny na wspinaczkach.
Topowe koła od brytyjskiego Reynolds’a, obręcze 66 mm.
Rama karbonowa, rozm. S. Ten rozmiar wypada stosunkowo duży. Ja mam 177 wzrostu, nogę 86 i jestem blisko górnej granicy rozmiaru, choć jest jeszcze zapas. Dolna granica to pewnie około 168-170 cm wzrostu. Pozycja na rowerze jest zwarta i raczej agresywna.
Rower nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Brać i śmigać :)
Przerzutki: SRAM RED 22 2x11 (najlżejsza mechaniczna grupa napędowa dla rowerów szosowych)
Hamulce : SRAM RED
Klocki: SwissStop Flash EVO Black Prince
Kierownica : Specialized S-Works Aerofly 400 (realnie 39.5)
Mocowanie na nawigację Garmin/Wahoo
Owijka: SRAM RED
Mostek: FORZA Cirrus 120mm
Siodełko: PROLOGO AERO 2
Korby: ROTOR 3DF 172,5 mm
Blaty: SRAM Powerglide 50-34
Łańcuch: Shimano Ultegra (przejechane kilkaset kilometrów)
Suport: Rotor
Kaseta: Shimano DURA-ACE 10sp
Kółka przerzutki: Tacx
Koła
Obręcze REYNOLDS SDV 66T (1370 gr.)
Pisty DT Swiss 240s z łożyskami ceramicznymi (obrandowane przez REYNOLDS)
Szprychy DT Swiss Aerolite
Szytki
Vittoria Rally (treningowe, pancerne)
Dorzucam kilka części zamiennych.
ID: 1010736512
xxx xxx xxx
Dodane 25 lipca 2025
RIDLEY NOAH, rozm S, 6.85 kg
7 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja