Prywatne
Rok wydania: 2018
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Gatunek: Biznes, ekonomia, marketing
Opis
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
automatyzacji procesów,
usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę:
case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach,
aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów,
praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation. -
odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
*Opis wydawcy
„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
automatyzacji procesów,
usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę:
case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach,
aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów,
praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation. -
odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
*Opis wydawcy
ID: 913475254
Skontaktuj się
Kasia
Na OLX od maj 2016
Ostatnio online wczoraj o 20:43
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 21 maja 2024
Rewolucja z marketingu automation Grzegorz Błażewicz
Tylko przedmiot
24,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Kasia
Na OLX od maj 2016
Ostatnio online wczoraj o 20:43
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja