Prywatne
Numer VIN: VF1JDCAS6Y069145
Model: Trafic
Rok produkcji: 2004
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 1 870 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 74 KM
Przebieg: 318 800 km
Kierownica: po lewej
Opis
RENAULT TRAFIC 1.9 dCi 100 KM – 2004
Samochód był dzisiaj, 27.11.2025, sprawdzony na szarpakach w Śremie, aby potwierdzić faktyczny stan zawieszenia przed sprzedażą.
Diagnosta potwierdził stan zawieszenia.
Do wymiany są jedynie dwie drobne części eksploatacyjne:
• poduszki (obsady) stabilizatora – koszt części ok. 27 zł
• sworzeń wahacza lewy – koszt części ok. 70–120 zł
Sugestia szarpaków wyszła ze strony klienta, okazała się trafna. Oczywiście kwota uwzględniona przy negocjacji.
Drugi właściciel • 6-osobowy (3+3) • Pełna dokumentacja 2013–2025 •
VIN: VF1JDCAS6Y069145
Samochód pochodzi od pierwszego właściciela – firmy pożarniczej, która serwisowała auto w ASO Renault zgodnie z książką.
Jestem drugim właścicielem w kraju.
Kupiłem Trafica w sierpniu tego roku z myślą o wyjazdach do pracy. Auto było sprawne technicznie. Zaraz po kupnie auta wymieniłem rozrząd – mimo że miał lekko ponad 30 tys. km. Od poprzedniej wymiany – był już 7-letni, dlatego nie ryzykowałem i od razu zrobiłem kompletny, świeży serwis. Średni przebieg z ostatnich 7 lat to ok. 6 tys. km rocznie.
Samochód jest obecnie w pełni przygotowany do jazdy, zadbany i na bieżąco serwisowany.
Sprzedaję go wyłącznie dlatego, że pracuję w trudnym, górskim terenie i potrzebuję mocniejszego auta.
Na normalnych trasach Trafic jeździ pewnie i komfortowo.
Wyposażenie i atuty
• 6 miejsc – 3 z przodu, 3 z tyłu
• duża przestrzeń ładunkowa
• tylny zderzak z czujnikami parkowania
• ładne opony zimowe na stalowych felgach
• komplet letnich opon na alufelgach
• certyfikat montażu folii samochodowej
• pełna dokumentacja serwisowa od 2013 r.
• udokumentowane inwestycje: ~21 500 zł
Sierpień 2025 – duży serwis przygotowawczy (wykonany prywatnie, bez faktury)
Ze względu na ograniczony czas i brak terminów w serwisach, serwis wykonałem u swojego sprawdzonego mechanika „u znajomego”.
Nie mam faktury ani zdjęć, ale mechanik może potwierdzić wykonanie prac – wszystko było robione uczciwie, solidnie i z myślą o długich trasach.
Wymieniono:
• kompletny rozrząd (pasek, rolki, pompa wody)
• pasek osprzętu
• płyn chłodzący
• olej + komplet filtrów
• olej w skrzyni biegów
• klocki hamulcowe przednie
NOWA NAPRAWA – 21 listopada 2025 (ostatni piątek)
• świeża wymiana simmeringu przegubu
Praca wykonana 3 dni przed publikacją ogłoszenia – można zobaczyć na żywo, że wszystko jest nowe i szczelne.
Pełna historia serwisowa 2013–2025 (z fakturami)
2013 – 198–203 tys. km
• przegląd okresowy
• klocki przód/tył
• filtry: powietrza, oleju, paliwa
• olej 5W40
• płyn hamulcowy
• kompletny rozrząd + pompa wody + pasek osprzętu + płyn chłodzący
2014 – 215–216 tys. km (duża faktura – 2 strony)
• sprzęgło kompletne + siłownik
• demontaż skrzyni biegów
• drążki, końcówki, geometria kół
• dwa sworznie wahacza
• tarcze + klocki przód
• kompensator, pedał, osłona pedału
• naprawa zamka drzwi
• filtry, płyny, oleje
• diagnostyka zawieszenia i hamulców
2015 – 221 tys. km
• łożysko tylne
• serwis klimatyzacji (odgrzybianie + nabicie)
2016 – 237 tys. km
• filtry + olej
• płyn DOT4
• łączniki stabilizatora
• poduszka silnika
• linki hamulca ręcznego
• naprawa zacisku
• obsada stabilizatora
• opony
2018 – 262–283 tys. km
• linki ręcznego (kilka razy)
• zacisk tył
• filtry + olej
• tarcze + klocki
• świece żarowe
• czyszczenie czujnika
• diagnostyka
2019–2023
• bieżący serwis eksploatacyjny
2024 – 306–311 tys. km
• olej + wszystkie filtry
• końcówki drążków
• łączniki stabilizatora
• linki ręcznego
• klocki tył
• regulacja hamulców
2025 – 314 tys. km
• kompletny rozrząd
• pompa wody
• pasek osprzętu
• płyn chłodzący
• klocki przód
• olej + filtry
• 21.11.2025 – nowy simmering przegubu, olej w skrzyni biegów.
⸻
Łączna wartość inwestycji:
~21 500 zł nie jest to auto doinwestowane, tylko podaje realny koszt serwisu przez ostanie dziesięć lat.
Podsumowanie
Auto jest w 100% sprawne, zadbane i z dużą historią serwisową.
Sprzedaję tylko dlatego, że potrzebuję mocniejszego auta.
Świetna propozycja dla kogoś, kto szuka Trafica z pewnym serwisem i świeżymi naprawami.
VIN: VF1JDCAS6Y069145
Nie wymieniłem wszystkich pozycji z faktur, wszystko jest do wglądu posiadam dokumentację wszystkich napraw od 2013 roku. Wszystko jest do odczytu na miejscu.
Przegląd do sierpnia 2026
OC opłacone
Samochód był dzisiaj, 27.11.2025, sprawdzony na szarpakach w Śremie, aby potwierdzić faktyczny stan zawieszenia przed sprzedażą.
Diagnosta potwierdził stan zawieszenia.
Do wymiany są jedynie dwie drobne części eksploatacyjne:
• poduszki (obsady) stabilizatora – koszt części ok. 27 zł
• sworzeń wahacza lewy – koszt części ok. 70–120 zł
Sugestia szarpaków wyszła ze strony klienta, okazała się trafna. Oczywiście kwota uwzględniona przy negocjacji.
Drugi właściciel • 6-osobowy (3+3) • Pełna dokumentacja 2013–2025 •
VIN: VF1JDCAS6Y069145
Samochód pochodzi od pierwszego właściciela – firmy pożarniczej, która serwisowała auto w ASO Renault zgodnie z książką.
Jestem drugim właścicielem w kraju.
Kupiłem Trafica w sierpniu tego roku z myślą o wyjazdach do pracy. Auto było sprawne technicznie. Zaraz po kupnie auta wymieniłem rozrząd – mimo że miał lekko ponad 30 tys. km. Od poprzedniej wymiany – był już 7-letni, dlatego nie ryzykowałem i od razu zrobiłem kompletny, świeży serwis. Średni przebieg z ostatnich 7 lat to ok. 6 tys. km rocznie.
Samochód jest obecnie w pełni przygotowany do jazdy, zadbany i na bieżąco serwisowany.
Sprzedaję go wyłącznie dlatego, że pracuję w trudnym, górskim terenie i potrzebuję mocniejszego auta.
Na normalnych trasach Trafic jeździ pewnie i komfortowo.
Wyposażenie i atuty
• 6 miejsc – 3 z przodu, 3 z tyłu
• duża przestrzeń ładunkowa
• tylny zderzak z czujnikami parkowania
• ładne opony zimowe na stalowych felgach
• komplet letnich opon na alufelgach
• certyfikat montażu folii samochodowej
• pełna dokumentacja serwisowa od 2013 r.
• udokumentowane inwestycje: ~21 500 zł
Sierpień 2025 – duży serwis przygotowawczy (wykonany prywatnie, bez faktury)
Ze względu na ograniczony czas i brak terminów w serwisach, serwis wykonałem u swojego sprawdzonego mechanika „u znajomego”.
Nie mam faktury ani zdjęć, ale mechanik może potwierdzić wykonanie prac – wszystko było robione uczciwie, solidnie i z myślą o długich trasach.
Wymieniono:
• kompletny rozrząd (pasek, rolki, pompa wody)
• pasek osprzętu
• płyn chłodzący
• olej + komplet filtrów
• olej w skrzyni biegów
• klocki hamulcowe przednie
NOWA NAPRAWA – 21 listopada 2025 (ostatni piątek)
• świeża wymiana simmeringu przegubu
Praca wykonana 3 dni przed publikacją ogłoszenia – można zobaczyć na żywo, że wszystko jest nowe i szczelne.
Pełna historia serwisowa 2013–2025 (z fakturami)
2013 – 198–203 tys. km
• przegląd okresowy
• klocki przód/tył
• filtry: powietrza, oleju, paliwa
• olej 5W40
• płyn hamulcowy
• kompletny rozrząd + pompa wody + pasek osprzętu + płyn chłodzący
2014 – 215–216 tys. km (duża faktura – 2 strony)
• sprzęgło kompletne + siłownik
• demontaż skrzyni biegów
• drążki, końcówki, geometria kół
• dwa sworznie wahacza
• tarcze + klocki przód
• kompensator, pedał, osłona pedału
• naprawa zamka drzwi
• filtry, płyny, oleje
• diagnostyka zawieszenia i hamulców
2015 – 221 tys. km
• łożysko tylne
• serwis klimatyzacji (odgrzybianie + nabicie)
2016 – 237 tys. km
• filtry + olej
• płyn DOT4
• łączniki stabilizatora
• poduszka silnika
• linki hamulca ręcznego
• naprawa zacisku
• obsada stabilizatora
• opony
2018 – 262–283 tys. km
• linki ręcznego (kilka razy)
• zacisk tył
• filtry + olej
• tarcze + klocki
• świece żarowe
• czyszczenie czujnika
• diagnostyka
2019–2023
• bieżący serwis eksploatacyjny
2024 – 306–311 tys. km
• olej + wszystkie filtry
• końcówki drążków
• łączniki stabilizatora
• linki ręcznego
• klocki tył
• regulacja hamulców
2025 – 314 tys. km
• kompletny rozrząd
• pompa wody
• pasek osprzętu
• płyn chłodzący
• klocki przód
• olej + filtry
• 21.11.2025 – nowy simmering przegubu, olej w skrzyni biegów.
⸻
Łączna wartość inwestycji:
~21 500 zł nie jest to auto doinwestowane, tylko podaje realny koszt serwisu przez ostanie dziesięć lat.
Podsumowanie
Auto jest w 100% sprawne, zadbane i z dużą historią serwisową.
Sprzedaję tylko dlatego, że potrzebuję mocniejszego auta.
Świetna propozycja dla kogoś, kto szuka Trafica z pewnym serwisem i świeżymi naprawami.
VIN: VF1JDCAS6Y069145
Nie wymieniłem wszystkich pozycji z faktur, wszystko jest do wglądu posiadam dokumentację wszystkich napraw od 2013 roku. Wszystko jest do odczytu na miejscu.
Przegląd do sierpnia 2026
OC opłacone
ID: 1040491133
xxx xxx xxx
Dodane 24 listopada 2025
RENAULT TRAFIC 1.9 dCi 100 KM – 2004 6 osób, bus
16 800 zł
do negocjacji
Lokalizacja