Prywatne
Numer VIN: VF1KZY30651843268
Model: Megane
Rok produkcji: 2014
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 292 000 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 1 998 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 220 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry,
na wstępie pragnę poinformować, że nie jestem handlarzem i nie muszę zarobić. Zależy mi na sprzedaży, a nie sprzedawaniu - zrealizowałem kolejne motoryzacyjne marzenie i 3 samochody nie mieszczą mi się na podjeździe. Jeżeli cena przekracza Twój budżet, zadzwoń bez obaw - chętnie wysłucham każdej oferty, która będzie miała sens dla obu stron.
A teraz opis, może trochę długi, ale przedstawia najważniejsze cechy pojazdu.
Sprzedaję Megane, nie zwykłe białe kombi 1,5 dCi dla przedstawiciela handlowego, lecz coś bardziej wyszukanego - Megane Grandtour GT220.
Samochód z polskiego salonu. Jestem drugim właścicielem - kupiony w 2017 roku z przebiegiem ok. 120 tys. km. Serwisowany zgodnie ze sztuką, bezawaryjny, ani razu nie zawiódł.
Większość użytkowników tego wyjątkowego pojazdu fabryczne osiągi uważa za więcej niż zadowalające, jednak ja czułem pewien niedosyt. Dlatego zdecydowałem się na pewne modyfikacje. Po podniesieniu mocy do bezpiecznych 290KM i maksymalnego momentu obrotowego do 427Nm seryjne hamulce przestały dawać radę. Dlatego z przodu pojawiły się tarcze o średnicy 345mm, które współpracują z 4-o tłoczkowymi zaciskami Brembo (tarcze ciut większe niż w Megane 3RS); z kolei z tyłu tarcze mają średnicę 290mm i pochodzą wprost z Megane 3RS. Dzięki temu samochód hamuje jak należy. Ponadto lepsze hamulce wymusiły zwiększenie rozstawu kół - pojazd jest bardziej stabilny i ma lepszą przyczepność, szczególnie w zakrętach. Na mokrej nawierzchni i we wspomnianych zakrętach życie ułatwia skrzynia biegów z Megane 3RS ze szperą typu Torsen. Następnie samochód został wygłuszony dedykowanymi matami (nadkola, bagażnik, podłoga, ścianka grodziowa, drzwi), wymieniono głośniki (Morel z przodu, JBL z tyłu), dołożono wzmacniacz Pioneer.
I tak, po poprawieniu fabryki powstało prawdziwe GT czyli Gran Turismo "przygotowane do jazdy na duże odległości i do dużych prędkości". Przez te 8 lat okazji do podróży było bardzo dużo, a ekonomia użytkowania za sprawą instalacji LPG dodatkowo kusiła do częstego spędzania czasu za "kółkiem".
Wszystkie modyfikacje były robione "z głową" przez pasjonatów motoryzacji znających się na swojej pracy. Oczywiście w każdej chwili możliwy jest powrót do seryjnej konfiguracji auta, tylko po co... :)
Nie obawiaj się przebiegu, gdyż ten nie świadczy o kondycji pojazdu. Meganka była moim "oczkiem w głowie" i nie oszczędzałem na serwisie.
Odważnych zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się wiedzą oraz odpowiem na wszelkie pytania dot. sprzedawanego przeze mnie "rarytasu" :)
na wstępie pragnę poinformować, że nie jestem handlarzem i nie muszę zarobić. Zależy mi na sprzedaży, a nie sprzedawaniu - zrealizowałem kolejne motoryzacyjne marzenie i 3 samochody nie mieszczą mi się na podjeździe. Jeżeli cena przekracza Twój budżet, zadzwoń bez obaw - chętnie wysłucham każdej oferty, która będzie miała sens dla obu stron.
A teraz opis, może trochę długi, ale przedstawia najważniejsze cechy pojazdu.
Sprzedaję Megane, nie zwykłe białe kombi 1,5 dCi dla przedstawiciela handlowego, lecz coś bardziej wyszukanego - Megane Grandtour GT220.
Samochód z polskiego salonu. Jestem drugim właścicielem - kupiony w 2017 roku z przebiegiem ok. 120 tys. km. Serwisowany zgodnie ze sztuką, bezawaryjny, ani razu nie zawiódł.
Większość użytkowników tego wyjątkowego pojazdu fabryczne osiągi uważa za więcej niż zadowalające, jednak ja czułem pewien niedosyt. Dlatego zdecydowałem się na pewne modyfikacje. Po podniesieniu mocy do bezpiecznych 290KM i maksymalnego momentu obrotowego do 427Nm seryjne hamulce przestały dawać radę. Dlatego z przodu pojawiły się tarcze o średnicy 345mm, które współpracują z 4-o tłoczkowymi zaciskami Brembo (tarcze ciut większe niż w Megane 3RS); z kolei z tyłu tarcze mają średnicę 290mm i pochodzą wprost z Megane 3RS. Dzięki temu samochód hamuje jak należy. Ponadto lepsze hamulce wymusiły zwiększenie rozstawu kół - pojazd jest bardziej stabilny i ma lepszą przyczepność, szczególnie w zakrętach. Na mokrej nawierzchni i we wspomnianych zakrętach życie ułatwia skrzynia biegów z Megane 3RS ze szperą typu Torsen. Następnie samochód został wygłuszony dedykowanymi matami (nadkola, bagażnik, podłoga, ścianka grodziowa, drzwi), wymieniono głośniki (Morel z przodu, JBL z tyłu), dołożono wzmacniacz Pioneer.
I tak, po poprawieniu fabryki powstało prawdziwe GT czyli Gran Turismo "przygotowane do jazdy na duże odległości i do dużych prędkości". Przez te 8 lat okazji do podróży było bardzo dużo, a ekonomia użytkowania za sprawą instalacji LPG dodatkowo kusiła do częstego spędzania czasu za "kółkiem".
Wszystkie modyfikacje były robione "z głową" przez pasjonatów motoryzacji znających się na swojej pracy. Oczywiście w każdej chwili możliwy jest powrót do seryjnej konfiguracji auta, tylko po co... :)
Nie obawiaj się przebiegu, gdyż ten nie świadczy o kondycji pojazdu. Meganka była moim "oczkiem w głowie" i nie oszczędzałem na serwisie.
Odważnych zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się wiedzą oraz odpowiem na wszelkie pytania dot. sprzedawanego przeze mnie "rarytasu" :)
ID: 1004234170
Dodane 20 lipca 2025
Renault Megane RS kombi, 290KM, Brembo, szpera/Torsen, salon Polska
39 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja