Prywatne
Model: Kangoo
Rok produkcji: 2003
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 195 000 km
Kolor: Żółty – Złoty
Poj. silnika: 1 500 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 59 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Renault kangoo z 2003 roku.
Wizualnie w dobrym stanie, nie jest zniszczony. Wnętrze dobrze zachowane. W moim posiadaniu od 7 lat. Na samochód wystawiam Fakturę VAT 23%. Podana cena jest ceną brutto. (Netto 2tyś)
Auto dostawcze, dwuosobowe z kratką. Fotel pasażera składany i kratka otwierana umożliwiając przewożenie dłuższych rzeczy
Przegląd do 24.04.2026
Auto sprawne, rok temu wymieniony silnik ( poprzedni zatarł się na panewkach)
Podczas wymiany silnika został wymieniony rozrząd wraz z pompą oleju oraz panewki na wale ( zapobiegawczo, jako że w tych silnikach podobno właśnie potrafi się zatrzeć na panewkach, czego sam doświadczyłem.
Została również rok temu wymieniona turbina ( regeneracja) ok 10 tys km temu oraz akumulator na nowy
Zostały również wymienione z przodu wahacze oraz bębny hamulcowe z tyłu oraz linki ręcznego.
Z mankamentów to skrzynia biegów do remontu lub wymiany. W ostatnim roku pojawił się problem z wstecznym - sa słyszalne trzaski przy jeździe na wstecznym - jakby był uszkodzony przegub ale to nie przegub. Mimo tego auto normalnie jeździ. Pojawił też się wyciek na uszczelnieniu z wybieraka.
Kolejnym problemem jest to, że czasem po odpaleniu brakuje mocy - dopiero po przekroczeniu 3,5 tys obrotów wszystko wraca do normy i auto dalej już jedzie normalnie. Może to problem z jakimś podciśnieniem na zaworze turbiny? Nie dochodziłem do tego, bo problem nie występował tylko czasem i nie był na tyle uciążliwy bo znikał po przekroczeniu 3,5 tys obrotów. A auto też było traktowane jako dodatkowe.
Ostatnim problemem który też pojawił się od wymiany silnika rok temu to chyba zapowietrzający się układ paliwowy. Dochodzi do tego zazwyczaj przy niskim stanie paliwa. Nie jest to problem pompy paliwa bo auto normalnie odpala na dotyk, nie trzeba długo kręcić, jednak zdarzy się, że auto na wolnych obrotach szczególnie gdy jest niski poziom paliwa gaśnie, a po przejechaniu kilku kilometrów wszystko wraca do normy i przez kolejne kilkaset km jest już wszystko ok.
Mimo tych mankamentów auto normalnie jeździ i w ostatnim roku zrobiłem nim ok 10tys km.
Sprzedaję bo będę zamykać działalność i auto na firmę nie jest już mi potrzebne.
Cena jest ceną brutto (FAKTURA VAT 23%)
Cena nie podlega negocjacji
Wizualnie w dobrym stanie, nie jest zniszczony. Wnętrze dobrze zachowane. W moim posiadaniu od 7 lat. Na samochód wystawiam Fakturę VAT 23%. Podana cena jest ceną brutto. (Netto 2tyś)
Auto dostawcze, dwuosobowe z kratką. Fotel pasażera składany i kratka otwierana umożliwiając przewożenie dłuższych rzeczy
Przegląd do 24.04.2026
Auto sprawne, rok temu wymieniony silnik ( poprzedni zatarł się na panewkach)
Podczas wymiany silnika został wymieniony rozrząd wraz z pompą oleju oraz panewki na wale ( zapobiegawczo, jako że w tych silnikach podobno właśnie potrafi się zatrzeć na panewkach, czego sam doświadczyłem.
Została również rok temu wymieniona turbina ( regeneracja) ok 10 tys km temu oraz akumulator na nowy
Zostały również wymienione z przodu wahacze oraz bębny hamulcowe z tyłu oraz linki ręcznego.
Z mankamentów to skrzynia biegów do remontu lub wymiany. W ostatnim roku pojawił się problem z wstecznym - sa słyszalne trzaski przy jeździe na wstecznym - jakby był uszkodzony przegub ale to nie przegub. Mimo tego auto normalnie jeździ. Pojawił też się wyciek na uszczelnieniu z wybieraka.
Kolejnym problemem jest to, że czasem po odpaleniu brakuje mocy - dopiero po przekroczeniu 3,5 tys obrotów wszystko wraca do normy i auto dalej już jedzie normalnie. Może to problem z jakimś podciśnieniem na zaworze turbiny? Nie dochodziłem do tego, bo problem nie występował tylko czasem i nie był na tyle uciążliwy bo znikał po przekroczeniu 3,5 tys obrotów. A auto też było traktowane jako dodatkowe.
Ostatnim problemem który też pojawił się od wymiany silnika rok temu to chyba zapowietrzający się układ paliwowy. Dochodzi do tego zazwyczaj przy niskim stanie paliwa. Nie jest to problem pompy paliwa bo auto normalnie odpala na dotyk, nie trzeba długo kręcić, jednak zdarzy się, że auto na wolnych obrotach szczególnie gdy jest niski poziom paliwa gaśnie, a po przejechaniu kilku kilometrów wszystko wraca do normy i przez kolejne kilkaset km jest już wszystko ok.
Mimo tych mankamentów auto normalnie jeździ i w ostatnim roku zrobiłem nim ok 10tys km.
Sprzedaję bo będę zamykać działalność i auto na firmę nie jest już mi potrzebne.
Cena jest ceną brutto (FAKTURA VAT 23%)
Cena nie podlega negocjacji
ID: 1013982420
xxx xxx xxx
Dodane 15 lipca 2025
RENAULT KANGOO 1.5 dci faktura vat
2 460 zł
Lokalizacja