Firmowe
Rok wydania: 2016
Stan: Nowe
Opis
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą online, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
ID: 906817377
Dodane 21 maja 2024
Reklama wczoraj i dziś - praca zbiorowa
Tylko przedmiot
40,57 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja