Prywatne
Rok wydania: 2009
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową kiedy i dlaczego gazeta jest lepszym medium niż telewizja Jak oddziałuje radioteatr wyobraźni.
Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej, skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.
Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej, skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.
ID: 945953865
xxx xxx xxx
Dodane 15 sierpnia 2025
Reklama - techniki skutecznej perswazji - Wojciech Budzyński
Tylko przedmiot
13 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły