Prywatne
Stan: Używane
Rok produkcji: 2015
Opis
Witam
Używany Recykler UPZA-1500 produkcji MADRO Wrocław na podwoziu wolnobieżnym (nie wymagającym rejestracji).
Sprzęt po generalnym remoncie.
Remont urządzenia wykonany przez producenta Madro Wrocław.
Wymieniony silnik, palnik, prądnica, akumulator, ocieplenie zbiornika, oleje, filtry, opony, wykonane malowanie, elektryka, nowe osłony.
Opis urządzenia:
Urządzenie do przerobu zerwanego asfaltu (RECYKLER) służy do powtórnego grzania i przerobu zerwanych nawierzchni bitumicznych takich, jak złom asfaltowy czy odpady po frezowaniu nawierzchni asfaltowych. Uniezależnia wykonawcę robót drogowych od otaczarni i jest niezastąpione tam gdzie na tym samym odcinku drogi następuje zrywanie bądź frezowanie starej nawierzchni i wbudowywanie nowej. Używając recyklera oszczędza się na transporcie kruszywa i mas bitumicznych oraz nie ma konieczności wywozu resztek zerwanej starej nawierzchni na wysypisko.
Złom mieszany jest w posiadającym własny napęd obrotowym bębnie i podgrzewany palnikiem olejowym. Silnik spalinowy zabudowany na ramie urządzenia napędza poprzez pompę hydrauliczną silnik hydrauliczny, który wprawia w ruch obrotowy bęben z znajdującą się w środku niego masą asfaltową. W czasie kręcenia się bębna masa jest podgrzewana za pomocą palnika olejowego. Gotowa masa wysypywana jest poprzez otwór wysypowy bezpośrednio do przygotowanego ubytku drogowego lub taczki.
Załadunek i rozładunek odbywa się ręcznie. Zarówno budowa jak i wyposażenie urządzenia pozwalają na holowanie go przez dowolny pojazd pod warunkiem, że dostosowany jest on do holowania przyczep wyposażonych w pneumatyczny układ hamulcowy.
Wymiary gabarytowe:
* Długość ~ 5.013 mm
* Szerokość ~ 2.300 mm
* Wysokość z zasypem ~ 2.327 mm
* Masa własna ~ 1.980 kg ± 10
* Masa całkowita ~ 3.500 kg ± 10
* Ładowność (frez) – 1.500 kg
* Wydajność (frez) – ok. 3.000 kg/h
* Maksymalna siła uciągu przewidziana przez wytwórcę na haku sprzęgającym – 50KN
Parametry cieplne:
* Maksymalna temperatura podgrzewania – 250°C
* Czas grzania wypełnionego zbiornika złomem asfaltowym do 150°C ~ 40 min.
* Czas grzania wypełnionego zbiornika odpadami po frezowaniu nawierzchni do 150°C ~ 30 min.
Poziom dźwięku urządzenia
Średni poziom dźwięku A na stanowisku roboczym – 84,3 dB/A
Szczytowy poziomu dźwięku C na stanowisku roboczym – 106,6 dB/C
Silnik spalinowy – wysokoprężny
* Producent - Typ – Yanmar - L100V
* Moc – 7 kW przy 3600 obr./min
* Rozruch elektryczny – akumulator 12V/60Ah
* Pojemność zbiornika paliwa – 5,4 dm3
* Zużycie paliwa przy pracy ciągłej ~ 1.9 l/h
Układ podgrzewania lepiszczy bitumicznych
Palnik
* Producent - Unigas
* Typ - LO-140
* Paliwo – olej napędowy/opałowy
* Pojemność zbiornika paliwa – 80 dm3
* Zużycie paliwa przy pracy ciągłej – 11,2 kg/h
* Uruchamianie palnika – elektryczne (prąd 230V/ 50 Hz, moc prądnicy 1,5 kVA)
* Zakres napięć pracy palnika – 195V – 250V
Układ hydrauliczny:
Silnik hydrauliczny
* Producent - Typ – OTECH EPMT 400
Pompa hydrauliczna
* Producent – PZL HYDRAL PZ2 – K – 16P
* Rodzaj – zębata
* Wydajność nominalna – 16 dm3/ min
Rozdzielacz hydrauliczny
* Producent - Typ – PZL Hydral – Wrocław - RBS 10 – 16P – Z5 – L
Układ hamulcowy:
* Pneumatyczny (zasilany od pojazdu holującego)
* Ręczny (postojowy)
Układ jezdny:
* Ogumienie – 11.5 / 75 – 15.3PR10
* Ucho zaczepu – od przyczepy D – 35
* Oświetlenie – 24V zgodne z Prawem o ruchu drogowym
Produkt UŻYWANY !!!
Cena BRUTTO, Faktura VAT
Gwarancja – 12 miesięcy
Okres oczekiwania ok. 2-3 miesiące
Używany Recykler UPZA-1500 produkcji MADRO Wrocław na podwoziu wolnobieżnym (nie wymagającym rejestracji).
Sprzęt po generalnym remoncie.
Remont urządzenia wykonany przez producenta Madro Wrocław.
Wymieniony silnik, palnik, prądnica, akumulator, ocieplenie zbiornika, oleje, filtry, opony, wykonane malowanie, elektryka, nowe osłony.
Opis urządzenia:
Urządzenie do przerobu zerwanego asfaltu (RECYKLER) służy do powtórnego grzania i przerobu zerwanych nawierzchni bitumicznych takich, jak złom asfaltowy czy odpady po frezowaniu nawierzchni asfaltowych. Uniezależnia wykonawcę robót drogowych od otaczarni i jest niezastąpione tam gdzie na tym samym odcinku drogi następuje zrywanie bądź frezowanie starej nawierzchni i wbudowywanie nowej. Używając recyklera oszczędza się na transporcie kruszywa i mas bitumicznych oraz nie ma konieczności wywozu resztek zerwanej starej nawierzchni na wysypisko.
Złom mieszany jest w posiadającym własny napęd obrotowym bębnie i podgrzewany palnikiem olejowym. Silnik spalinowy zabudowany na ramie urządzenia napędza poprzez pompę hydrauliczną silnik hydrauliczny, który wprawia w ruch obrotowy bęben z znajdującą się w środku niego masą asfaltową. W czasie kręcenia się bębna masa jest podgrzewana za pomocą palnika olejowego. Gotowa masa wysypywana jest poprzez otwór wysypowy bezpośrednio do przygotowanego ubytku drogowego lub taczki.
Załadunek i rozładunek odbywa się ręcznie. Zarówno budowa jak i wyposażenie urządzenia pozwalają na holowanie go przez dowolny pojazd pod warunkiem, że dostosowany jest on do holowania przyczep wyposażonych w pneumatyczny układ hamulcowy.
Wymiary gabarytowe:
* Długość ~ 5.013 mm
* Szerokość ~ 2.300 mm
* Wysokość z zasypem ~ 2.327 mm
* Masa własna ~ 1.980 kg ± 10
* Masa całkowita ~ 3.500 kg ± 10
* Ładowność (frez) – 1.500 kg
* Wydajność (frez) – ok. 3.000 kg/h
* Maksymalna siła uciągu przewidziana przez wytwórcę na haku sprzęgającym – 50KN
Parametry cieplne:
* Maksymalna temperatura podgrzewania – 250°C
* Czas grzania wypełnionego zbiornika złomem asfaltowym do 150°C ~ 40 min.
* Czas grzania wypełnionego zbiornika odpadami po frezowaniu nawierzchni do 150°C ~ 30 min.
Poziom dźwięku urządzenia
Średni poziom dźwięku A na stanowisku roboczym – 84,3 dB/A
Szczytowy poziomu dźwięku C na stanowisku roboczym – 106,6 dB/C
Silnik spalinowy – wysokoprężny
* Producent - Typ – Yanmar - L100V
* Moc – 7 kW przy 3600 obr./min
* Rozruch elektryczny – akumulator 12V/60Ah
* Pojemność zbiornika paliwa – 5,4 dm3
* Zużycie paliwa przy pracy ciągłej ~ 1.9 l/h
Układ podgrzewania lepiszczy bitumicznych
Palnik
* Producent - Unigas
* Typ - LO-140
* Paliwo – olej napędowy/opałowy
* Pojemność zbiornika paliwa – 80 dm3
* Zużycie paliwa przy pracy ciągłej – 11,2 kg/h
* Uruchamianie palnika – elektryczne (prąd 230V/ 50 Hz, moc prądnicy 1,5 kVA)
* Zakres napięć pracy palnika – 195V – 250V
Układ hydrauliczny:
Silnik hydrauliczny
* Producent - Typ – OTECH EPMT 400
Pompa hydrauliczna
* Producent – PZL HYDRAL PZ2 – K – 16P
* Rodzaj – zębata
* Wydajność nominalna – 16 dm3/ min
Rozdzielacz hydrauliczny
* Producent - Typ – PZL Hydral – Wrocław - RBS 10 – 16P – Z5 – L
Układ hamulcowy:
* Pneumatyczny (zasilany od pojazdu holującego)
* Ręczny (postojowy)
Układ jezdny:
* Ogumienie – 11.5 / 75 – 15.3PR10
* Ucho zaczepu – od przyczepy D – 35
* Oświetlenie – 24V zgodne z Prawem o ruchu drogowym
Produkt UŻYWANY !!!
Cena BRUTTO, Faktura VAT
Gwarancja – 12 miesięcy
Okres oczekiwania ok. 2-3 miesiące
ID: 1037307212
xxx xxx xxx
Dodane 09 listopada 2025
RECYKLER UPZA-1500 Madro Wrocław - po generalnym remoncie
65 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja
