Prywatne
Model: Range Rover
Rok produkcji: 1999
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: SUV
Przebieg: 296 000 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 4 600 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry
Sprzedam Range Rovera p38 z roku 1999 4.6 benzyna z gazem (silnik GEMS)
Auto w stanie dobrym. Pracuje poprawnie na obu paliwach, skrzynia automatyczna pracuje wspaniale, napędy działają poprawnie. Auto jest na sprężynach (takie już kupiłem) i przygotowywałem się do powrotu do pneumatyki (dokładam ładny zbiornik, 4 czujniki wysokości, sprawny kompresor z blokiem zaworowym jest zamontowany w aucie. Karoseria do poprawek- w jednym rogu nadkola trochę korozji (3cmx3cm), całe auto jest do polerowania bo są matowe uszkodzenia, a z elementów między bokiem a dachem schodzi klar- sam dach jest ok. Dołożony uniwersalny ISOFIX, sprawdzał się bardzo dobrze. Przebieg według zegarów jest 296k z powodu że po wymianie zsynchronizowały się do wyższej wartości i powinien być ok 80k mniej (widać w cepiku mocny przeskok). Dwa aftermarketowe piloty. W wyniku zabaw córki zgubił się przycisk od spryskiwaczy, wypadałoby to wymieniać.
Czasem zdarzy mu się rozładować, według wszystkich objawów jest zwarcie na celi akumulatora który jest na gwarancji do lutego 2026 i trzeba z nim pojechać na reklamacje- wykluczona wada BCEM, i kradnięcie prądu- alternator w pełni zregenerowany. (Potrafi stać 2 tygodnie nieruszany i działa dobrze żeby się potem rozładować w jedną noc)
W moich rękach auto przeszło następujące naprawy:
Najważniejsze:
Wymiana uszczelek pod głowicami (pełna obróbka głowic)
Pełna regeneracja alternatora (przewinięcie, łożyska, regulator)
wymiana głównych węży chłodzenia.
Pozostałe:
Wymiana komputera ABS, wymiana IAC i TPS, wymiana kolektora (stary miał przedmuchy na dźwigniach), wymiana przepływomierza, termostat, świece, łączniki stabilizatora, linki klapy, taśma kierownicy, parownik, butla LPG ( nowa, największa jaka się zmieściła) czujnik temperatury zewnętrznej, pełna regeneracja oryginalnego subwoofera, wymiana obu klaksonów, wymiana podsufitka (nie jest idealna), naprawa zamka centralnego, dekodowanie komputera BCEM (wyłączenie immobilizera i odczytanie kodu EKA), wymiana zestawów naprawczych klamek, nowy wielozawór w butli, klocki hamulcowe, kupienie kompletu dywaników, wymiana zegarów, wymiana akumulatora i mnóstwo innych. Oczywiście serwis olejowy- silnik, skrzynia, mosty.
Jest to auto ponad 25 letnie więc znajdzie się sporo pierdół do poprawy ale ogólnie służyło uczciwie. Na przeglądzie wyszło że będą do wymiany gumy na wahaczach- jeśli trafię termin to zrobię, jeśli nie to zostanie to uwzględnione w trakcie negocjacji.
Więcej zdjęć wyślę na prośbę, bo najwyraźniej dodając ogłoszenie za 75 złotych można dodać tylko 8 zdjęć
Sprzedam Range Rovera p38 z roku 1999 4.6 benzyna z gazem (silnik GEMS)
Auto w stanie dobrym. Pracuje poprawnie na obu paliwach, skrzynia automatyczna pracuje wspaniale, napędy działają poprawnie. Auto jest na sprężynach (takie już kupiłem) i przygotowywałem się do powrotu do pneumatyki (dokładam ładny zbiornik, 4 czujniki wysokości, sprawny kompresor z blokiem zaworowym jest zamontowany w aucie. Karoseria do poprawek- w jednym rogu nadkola trochę korozji (3cmx3cm), całe auto jest do polerowania bo są matowe uszkodzenia, a z elementów między bokiem a dachem schodzi klar- sam dach jest ok. Dołożony uniwersalny ISOFIX, sprawdzał się bardzo dobrze. Przebieg według zegarów jest 296k z powodu że po wymianie zsynchronizowały się do wyższej wartości i powinien być ok 80k mniej (widać w cepiku mocny przeskok). Dwa aftermarketowe piloty. W wyniku zabaw córki zgubił się przycisk od spryskiwaczy, wypadałoby to wymieniać.
Czasem zdarzy mu się rozładować, według wszystkich objawów jest zwarcie na celi akumulatora który jest na gwarancji do lutego 2026 i trzeba z nim pojechać na reklamacje- wykluczona wada BCEM, i kradnięcie prądu- alternator w pełni zregenerowany. (Potrafi stać 2 tygodnie nieruszany i działa dobrze żeby się potem rozładować w jedną noc)
W moich rękach auto przeszło następujące naprawy:
Najważniejsze:
Wymiana uszczelek pod głowicami (pełna obróbka głowic)
Pełna regeneracja alternatora (przewinięcie, łożyska, regulator)
wymiana głównych węży chłodzenia.
Pozostałe:
Wymiana komputera ABS, wymiana IAC i TPS, wymiana kolektora (stary miał przedmuchy na dźwigniach), wymiana przepływomierza, termostat, świece, łączniki stabilizatora, linki klapy, taśma kierownicy, parownik, butla LPG ( nowa, największa jaka się zmieściła) czujnik temperatury zewnętrznej, pełna regeneracja oryginalnego subwoofera, wymiana obu klaksonów, wymiana podsufitka (nie jest idealna), naprawa zamka centralnego, dekodowanie komputera BCEM (wyłączenie immobilizera i odczytanie kodu EKA), wymiana zestawów naprawczych klamek, nowy wielozawór w butli, klocki hamulcowe, kupienie kompletu dywaników, wymiana zegarów, wymiana akumulatora i mnóstwo innych. Oczywiście serwis olejowy- silnik, skrzynia, mosty.
Jest to auto ponad 25 letnie więc znajdzie się sporo pierdół do poprawy ale ogólnie służyło uczciwie. Na przeglądzie wyszło że będą do wymiany gumy na wahaczach- jeśli trafię termin to zrobię, jeśli nie to zostanie to uwzględnione w trakcie negocjacji.
Więcej zdjęć wyślę na prośbę, bo najwyraźniej dodając ogłoszenie za 75 złotych można dodać tylko 8 zdjęć
ID: 1020228317
xxx xxx xxx
Dodane 31 sierpnia 2025
Range Rover p38, 4.6 benzyna + LPG, Land Rover
17 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja