Prywatne
Marka: Inna
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2010
Opis
Z bólem sprzedaję swojego Lucka, który służył mi bezawaryjnie na każdym wypadzie (nieważne czy w terenie czy asfalcie) i dawał mnóstwo radości z jazdy.
Na tej maszynie zdobywałem prawie każdą górkę niezależnie od nawierzchni :)
Niestety od dłuższego czasu rzadko jeżdżę, dlatego decyzja o sprzedaży.
Mimo, że quad był używany zgodnie z przeznaczeniem, starałem się dbać o niego najlepiej jak mogłem - zawsze na bieżąco wymieniałem lub czyściłem i smarowałem to co trzeba (w tym głównie łańcuch i filtr powietrza), a także zawsze raz w roku wymieniałem olej wraz z filtrem (nieważne ile jeździłem i zawsze był to Motul).
Maszyna wyposażona jest w silnik z motocykla Yamaha MT07, który ma moc 75KM i jest nie do zdarcia - po prostu niezawodny silnik. Swap był robiony 3 lata temu i polegał na całkowitym odnowieniu quada (rama, wahacze i amortyzatory malowane proszkowo, wymienione wszystkie łożyska, wymienione i wzmocnione obszycie siedziska). O tym, że swap był zrobiony porządnie, świadczy fakt, że przez ten cały czas kompletnie nic złego się z quadem nie działo. Lucek odpala od strzała niezależnie od temperatury silnika czy pory roku. Wszystko w nim działa, przez co między innymi bez problemu przechodzi co roku badanie techniczne.
Quad jest wyposażony w następujące dodatki:
- amortyzatory przednie z Suzuki LTR (mocowania tak zrobiłem by można było bez problemu założyć inne, dłuższe amortyzatory)
- amortyzator tylny z Kawasaki KFX
- hamulce przednie z Kawasaki ER6 (wcześniej miałem z Raptora, ale te są jeszcze mocniejsze i tańsze w eksploatacji)
- tylna oś wzmocniona
- tylny wahacz wzmocniony
- zrywka
- manetka gazu hybrydowowa - kciuk i rollgaz z możliwością blokady rollgazu (kciuk dobry w terenie, rollgaz idealny na asfalt)
- dystanse tył (na przód też mam, ale w jednym z tych dystansów urwała się śruba, więc jak ktoś chce, to też mogę dać :))
- mocny grab bar (na szczęście przydawał się głównie do montażu kamery z tyłu :))
- osłona łańcucha
- osłona tarczy hamulcowej z tyłu
Quad jest zarejestrowany prawilnie bez "chińskiego" kombinowania ;) jako Access (pojazd samochodowy inny) i ma ważne badanie techniczne aż do 30.04.2026r. wraz z ważnym ubezpieczeniem OC.
A teraz minusy ;)
- w tym roku licznik zaczął źle pokazywać prędkość, przez co też źle zlicza kilometry. Nie wymieniam go, bo żeby nie podwyższać ceny quada musiałbym go wymienic na coś taniego, a może nowy uzytkownik będzie chciał mieć coś lepszego. Osobiście nie jestem zwolennikiem drogich liczników, bo w terenie różne rzeczy mogą się wydarzyć, a licznik to jednak delikatna rzecz :)
- okleina jest z moją ksywą, więc nowy nabywca pewnie będzie chciał ją wymienić, ale można też pozaklejać to i owo i też powinno być git :) W każdym razie cena quada jest obniżona na tyle żeby ktoś mógł przeznaczyć kasę na własną okleinę. Przy okazji można zmienić projekt, ale jeśli ktoś zostanie przy tym samym, to w AG Graphics już go mają, więc powinno być taniej.
A na koniec bonus :)
Quad standardowo jest na terenowych oponach z kostką, ale mam też dodatkowo komplet kół szosowych (opony z felgami) i koła na tył z oponami na piach (tzw. łopaty).
Koła szosowe i na piach chciałem sprzedać oddzielnie, ale przy rozsądnym kupującym mogę pomyśleć o ich dorzuceniu :)
Dla chętnych mogę podesłać konkretne zdjęcia lub film. A jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak quad spisywał się w terenie, to zapraszam na mój kanał na YouTube - Pośpiech ATV :)
Cena do bardzo rozsądnej negocjacji.
Na tej maszynie zdobywałem prawie każdą górkę niezależnie od nawierzchni :)
Niestety od dłuższego czasu rzadko jeżdżę, dlatego decyzja o sprzedaży.
Mimo, że quad był używany zgodnie z przeznaczeniem, starałem się dbać o niego najlepiej jak mogłem - zawsze na bieżąco wymieniałem lub czyściłem i smarowałem to co trzeba (w tym głównie łańcuch i filtr powietrza), a także zawsze raz w roku wymieniałem olej wraz z filtrem (nieważne ile jeździłem i zawsze był to Motul).
Maszyna wyposażona jest w silnik z motocykla Yamaha MT07, który ma moc 75KM i jest nie do zdarcia - po prostu niezawodny silnik. Swap był robiony 3 lata temu i polegał na całkowitym odnowieniu quada (rama, wahacze i amortyzatory malowane proszkowo, wymienione wszystkie łożyska, wymienione i wzmocnione obszycie siedziska). O tym, że swap był zrobiony porządnie, świadczy fakt, że przez ten cały czas kompletnie nic złego się z quadem nie działo. Lucek odpala od strzała niezależnie od temperatury silnika czy pory roku. Wszystko w nim działa, przez co między innymi bez problemu przechodzi co roku badanie techniczne.
Quad jest wyposażony w następujące dodatki:
- amortyzatory przednie z Suzuki LTR (mocowania tak zrobiłem by można było bez problemu założyć inne, dłuższe amortyzatory)
- amortyzator tylny z Kawasaki KFX
- hamulce przednie z Kawasaki ER6 (wcześniej miałem z Raptora, ale te są jeszcze mocniejsze i tańsze w eksploatacji)
- tylna oś wzmocniona
- tylny wahacz wzmocniony
- zrywka
- manetka gazu hybrydowowa - kciuk i rollgaz z możliwością blokady rollgazu (kciuk dobry w terenie, rollgaz idealny na asfalt)
- dystanse tył (na przód też mam, ale w jednym z tych dystansów urwała się śruba, więc jak ktoś chce, to też mogę dać :))
- mocny grab bar (na szczęście przydawał się głównie do montażu kamery z tyłu :))
- osłona łańcucha
- osłona tarczy hamulcowej z tyłu
Quad jest zarejestrowany prawilnie bez "chińskiego" kombinowania ;) jako Access (pojazd samochodowy inny) i ma ważne badanie techniczne aż do 30.04.2026r. wraz z ważnym ubezpieczeniem OC.
A teraz minusy ;)
- w tym roku licznik zaczął źle pokazywać prędkość, przez co też źle zlicza kilometry. Nie wymieniam go, bo żeby nie podwyższać ceny quada musiałbym go wymienic na coś taniego, a może nowy uzytkownik będzie chciał mieć coś lepszego. Osobiście nie jestem zwolennikiem drogich liczników, bo w terenie różne rzeczy mogą się wydarzyć, a licznik to jednak delikatna rzecz :)
- okleina jest z moją ksywą, więc nowy nabywca pewnie będzie chciał ją wymienić, ale można też pozaklejać to i owo i też powinno być git :) W każdym razie cena quada jest obniżona na tyle żeby ktoś mógł przeznaczyć kasę na własną okleinę. Przy okazji można zmienić projekt, ale jeśli ktoś zostanie przy tym samym, to w AG Graphics już go mają, więc powinno być taniej.
A na koniec bonus :)
Quad standardowo jest na terenowych oponach z kostką, ale mam też dodatkowo komplet kół szosowych (opony z felgami) i koła na tył z oponami na piach (tzw. łopaty).
Koła szosowe i na piach chciałem sprzedać oddzielnie, ale przy rozsądnym kupującym mogę pomyśleć o ich dorzuceniu :)
Dla chętnych mogę podesłać konkretne zdjęcia lub film. A jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak quad spisywał się w terenie, to zapraszam na mój kanał na YouTube - Pośpiech ATV :)
Cena do bardzo rozsądnej negocjacji.
ID: 1010286249
xxx xxx xxx
Dodane 25 czerwca 2025
Quad Access Lucky Star Yamaha MT07 zarejestrowany ubezpieczony
29 000 zł
Lokalizacja