Prywatne
Rok wydania: 1997
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki społeczne
Opis
Jedna z pierwszych książek dotycząca zagadnienia PR w języku polskim.
Opracowanie obejmuje tematy związane ze współpracą z prasą, innymi mediami, komunikacją wewnętrzną, komunikacją kryzysową, sponsoringiem, lobbingiem oraz wprowadzaniem zasad ładu korporacyjnego. Autor skupia się na działaniach, które wpływają na kształtowanie pożądanego wizerunku firmy.
Podsumowania w postaci tablic, zestawień i rysunków umożliwiają szybkie wyłowienie najważniejszych technik i rozwiązań do wdrożenia w praktyce.
Drobne ryski na okładce i przybrudzone rogi (zob. ostatnie zdjęcie), poza tym stan jest zbliżony do idealnego.
Wydawnictwo Poltext, Warszawa 1997 r.
liczba stron- 157.
Polecam!
Opracowanie obejmuje tematy związane ze współpracą z prasą, innymi mediami, komunikacją wewnętrzną, komunikacją kryzysową, sponsoringiem, lobbingiem oraz wprowadzaniem zasad ładu korporacyjnego. Autor skupia się na działaniach, które wpływają na kształtowanie pożądanego wizerunku firmy.
Podsumowania w postaci tablic, zestawień i rysunków umożliwiają szybkie wyłowienie najważniejszych technik i rozwiązań do wdrożenia w praktyce.
Drobne ryski na okładce i przybrudzone rogi (zob. ostatnie zdjęcie), poza tym stan jest zbliżony do idealnego.
Wydawnictwo Poltext, Warszawa 1997 r.
liczba stron- 157.
Polecam!
ID: 901833737
xxx xxx xxx
Dodane 16 maja 2024
"Public relations zarządzanie reputacją firmy"; aut. W. Budzyński
Tylko przedmiot
14,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja