Prywatne
Rok wydania: 2005
Stan: Używane
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Public relations instytucji użyteczności publicznej, Hope Ewa (red.)
Stan bardzo dobry, żadnych zabrudzeń, stępli bibliotecznych, zakreśleń, zagięć itp.
Liczba stron: 218
Format: 17.0 x 24.0cm
Rok wydania: 2005
Oprawa: Miękka
Spis treści
Wstęp
Quo vadis, instytucjo użyteczności publicznej?
Część I. Public relations — charakterystyka narzędzi
Rozdział 1. Firma społecznie odpowiedzialna szansą na przetrwanie w turbulentnych czasach
Rozdział 2. Działanie firmy za pomocą słów, czyli wpływ formy komunikatów werbalnych na kształtowanie się wizerunku przedsiębiorstwa
Rozdział 3. Internet w public relations — samopoczucie dobre, rzeczywistość skrzeczy
Rozdział 4. Nowoczesny monitoring mediów
Rozdział 5. W jaki sposób firmy wykorzystują informacje pochodzące z monitoringu mediów?
Rozdział 6. Lobbing jako narzędzie przedsiębiorcy. Studium przypadku
Część II. Public relations instytucji użyteczności publicznej
Rozdział 7. Public relations uczelni, czyli szewc bez butów chodzi
Rozdział 8. Kreowanie wizerunku nauczyciela akademickiego w procesie dydaktycznym
Rozdział 9. Sponsoring w działalności niepublicznych szkół wyższych sektora ekonomicznego — doniesienie wstępne
Rozdział 10. Public relations w działalności szkoły
Rozdział 11. Wprowadzanie działań public relations w instytucjach służby zdrowia na przykładzie Instytutu „Pomnik — Centrum Zdrowia Dziecka”
Rozdział 12. Czy szpitalom jest potrzebny wizerunek?
Rozdział 13. Public relations telewizji publicznej na przykładzie TVP 3 Oddział w Poznaniu
Rozdział 14. Znaczenie kreowania wizerunku samorządu terytorialnego
Rozdział 15. Rola mediów w działaniach PR instytucji użyteczności publicznej na przykładzie Straży Miejskiej w Gdańsku
Stan bardzo dobry, żadnych zabrudzeń, stępli bibliotecznych, zakreśleń, zagięć itp.
Liczba stron: 218
Format: 17.0 x 24.0cm
Rok wydania: 2005
Oprawa: Miękka
Spis treści
Wstęp
Quo vadis, instytucjo użyteczności publicznej?
Część I. Public relations — charakterystyka narzędzi
Rozdział 1. Firma społecznie odpowiedzialna szansą na przetrwanie w turbulentnych czasach
Rozdział 2. Działanie firmy za pomocą słów, czyli wpływ formy komunikatów werbalnych na kształtowanie się wizerunku przedsiębiorstwa
Rozdział 3. Internet w public relations — samopoczucie dobre, rzeczywistość skrzeczy
Rozdział 4. Nowoczesny monitoring mediów
Rozdział 5. W jaki sposób firmy wykorzystują informacje pochodzące z monitoringu mediów?
Rozdział 6. Lobbing jako narzędzie przedsiębiorcy. Studium przypadku
Część II. Public relations instytucji użyteczności publicznej
Rozdział 7. Public relations uczelni, czyli szewc bez butów chodzi
Rozdział 8. Kreowanie wizerunku nauczyciela akademickiego w procesie dydaktycznym
Rozdział 9. Sponsoring w działalności niepublicznych szkół wyższych sektora ekonomicznego — doniesienie wstępne
Rozdział 10. Public relations w działalności szkoły
Rozdział 11. Wprowadzanie działań public relations w instytucjach służby zdrowia na przykładzie Instytutu „Pomnik — Centrum Zdrowia Dziecka”
Rozdział 12. Czy szpitalom jest potrzebny wizerunek?
Rozdział 13. Public relations telewizji publicznej na przykładzie TVP 3 Oddział w Poznaniu
Rozdział 14. Znaczenie kreowania wizerunku samorządu terytorialnego
Rozdział 15. Rola mediów w działaniach PR instytucji użyteczności publicznej na przykładzie Straży Miejskiej w Gdańsku
ID: 833945384
Skontaktuj się
Leszek
Na OLX od marzec 2014
Ostatnio online wczoraj o 17:40
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 29 sierpnia 2024
Public relations instytucji użyteczności publicznej Hope E. stan bdb
Tylko przedmiot
15 zł
do negocjacji
Cena z Przesyłką OLX
Leszek
Na OLX od marzec 2014
Ostatnio online wczoraj o 17:40
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja