Prywatne
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1981
Przebieg: 3 000 km
Liczba osi: 1
Opis
przedam lekką, składną przyczepę kempingową Rapido Confort Matic z 1981 roku – wyjątkowy, kolekcjonerski model francuskiej marki, która dziś produkuje wyłącznie kampery. Ta przyczepa to nie tylko środek transportu, ale kawałek historii – bardzo rzadko spotykana w Polsce.
Nasza historia z nią:
Przyczepa służyła naszej rodzinie przez 3 tygodnie podczas podróży przez południe Francji – przeszła próbę burzy i upału. Teraz, gdy spełniła swoją misję, szuka nowego właściciela. Kupiliśmy ją od pierwszego właściciela, starszego pana z Francji, który korzystał z niej bardzo sporadycznie.
We Francji mechanik wymienił opony i zrobił przegląd przed podróżą (hamulce i naoliwienie). W Polsce jest już zarejestrowana i po przeglądzie technicznym (ważny bezterminowo).
Od spodu przyczepy są widoczne naprawy po małych uszkodzeniach – poprzedni właściciel miał trzy razy problem z oponą. Nie wpływa to na użytkowanie ani szczelność.
Funkcjonalność:
Dwie strefy spania – wygodne nawet dla 4 osób: z jednej strony rozkładana kanapa, z drugiej stół z materacami.
Oryginalne wnętrze Rapido, odświeżone (obicia, firanki, bez przykrych zapachów i wilgoci).
Pompa nożna i kran działają – woda pobierana ze zbiornika, szara trafia do osobnego pojemnika.
Okno z moskitierą.
Oryginalna lodówka – chłodzi bardzo dobrze.
Dwie kuchnie: wewnętrzna – gazowa (można też na niej postawić elektryczną kuchenkę, by nie używać ognia wewnątrz), zewnętrzna – turystyczna (gazowa lub elektryczna) z daszkiem i osłoną przeciwwiatrową (w zestawie).
Instalacja elektryczna producenta (wymaga przejściówki męski–męski, więc nie jest optymalna, dołączamy 15 m przedłużacza do podłączenia na campingu).
Nowe opony Kenda (3 sztuki, w tym zapas), całoroczne, wzmocnione (375 kg każda).
Zabezpieczenie antykradzieżowe.
Nowe wężyki i reduktory gazowe (w obu kuchenkach), nowy wężyk poboru wody.
Dodatkowe atuty:
Bardzo szczelna – przetrwała ulewne burze bez przecieku.
Składana konstrukcja – brak opłat na większości autostrad (czasem jest to uznaniowe, np. w Austrii policjant policzył jak za kampera), nie zasłania widoczności.
Rama wykonana w Niemczech, ze stali ocynkowanej – brak śladów korozji.
Niska masa (DMC 499 kg) – można ciągnąć praktycznie każdym autem, prawo jazdy B wystarcza (rama i opony mają wytrzymałość do 750 kg, co daje margines bezpieczeństwa).
Niskie zużycie paliwa.
Styl vintage – nie tylko funkcjonalna, ale też przyciąga wzrok i budzi sympatię.
Przyczepa waży 395 kg, co pozwala na przewożenie dodatkowych 104 kg pod plandeką. Korzystaliśmy z tego i sprawdza się świetnie – bagaże dobrze trzymają się pod osłoną.
Posiada hamulec najazdowy, hamulec ręczny oraz koło podporowe "Jockey", więc można ją przetaczać bez samochodu. Podłączenie świateł przez standardową wtyczkę 7 DIN.
Zarejestrowana w Polsce – bez formalności, wystarczy przerejestrować na siebie.
W zestawie:
Kuchenka elektryczna zewnętrzna
Przedłużacz 15 m
Daszek namiotowy nad kuchnię i osłona przeciwwiatrowa
Zapasowa opona
Komplet firanek i obić (uprane)
Dokumentacja, przegląd i tłumaczenia przysięgłe
Cena do rozsądnej negocjacji: 13 900 zł
Cena odzwierciedla realne koszty: zakup przyczepy we Francji, wymianę opon, przegląd techniczny, tłumaczenia, rejestrację oraz wkład kilku miesięcy pracy (naprawy, czyszczenie, doposażenie).
Przyczepa jest gotowa do użytku – bez niespodzianek i dodatkowych inwestycji.
Zapraszam do kontaktu i oglądania w Józefowie pod Warszawą!
Michał
78*******82
Nasza historia z nią:
Przyczepa służyła naszej rodzinie przez 3 tygodnie podczas podróży przez południe Francji – przeszła próbę burzy i upału. Teraz, gdy spełniła swoją misję, szuka nowego właściciela. Kupiliśmy ją od pierwszego właściciela, starszego pana z Francji, który korzystał z niej bardzo sporadycznie.
We Francji mechanik wymienił opony i zrobił przegląd przed podróżą (hamulce i naoliwienie). W Polsce jest już zarejestrowana i po przeglądzie technicznym (ważny bezterminowo).
Od spodu przyczepy są widoczne naprawy po małych uszkodzeniach – poprzedni właściciel miał trzy razy problem z oponą. Nie wpływa to na użytkowanie ani szczelność.
Funkcjonalność:
Dwie strefy spania – wygodne nawet dla 4 osób: z jednej strony rozkładana kanapa, z drugiej stół z materacami.
Oryginalne wnętrze Rapido, odświeżone (obicia, firanki, bez przykrych zapachów i wilgoci).
Pompa nożna i kran działają – woda pobierana ze zbiornika, szara trafia do osobnego pojemnika.
Okno z moskitierą.
Oryginalna lodówka – chłodzi bardzo dobrze.
Dwie kuchnie: wewnętrzna – gazowa (można też na niej postawić elektryczną kuchenkę, by nie używać ognia wewnątrz), zewnętrzna – turystyczna (gazowa lub elektryczna) z daszkiem i osłoną przeciwwiatrową (w zestawie).
Instalacja elektryczna producenta (wymaga przejściówki męski–męski, więc nie jest optymalna, dołączamy 15 m przedłużacza do podłączenia na campingu).
Nowe opony Kenda (3 sztuki, w tym zapas), całoroczne, wzmocnione (375 kg każda).
Zabezpieczenie antykradzieżowe.
Nowe wężyki i reduktory gazowe (w obu kuchenkach), nowy wężyk poboru wody.
Dodatkowe atuty:
Bardzo szczelna – przetrwała ulewne burze bez przecieku.
Składana konstrukcja – brak opłat na większości autostrad (czasem jest to uznaniowe, np. w Austrii policjant policzył jak za kampera), nie zasłania widoczności.
Rama wykonana w Niemczech, ze stali ocynkowanej – brak śladów korozji.
Niska masa (DMC 499 kg) – można ciągnąć praktycznie każdym autem, prawo jazdy B wystarcza (rama i opony mają wytrzymałość do 750 kg, co daje margines bezpieczeństwa).
Niskie zużycie paliwa.
Styl vintage – nie tylko funkcjonalna, ale też przyciąga wzrok i budzi sympatię.
Przyczepa waży 395 kg, co pozwala na przewożenie dodatkowych 104 kg pod plandeką. Korzystaliśmy z tego i sprawdza się świetnie – bagaże dobrze trzymają się pod osłoną.
Posiada hamulec najazdowy, hamulec ręczny oraz koło podporowe "Jockey", więc można ją przetaczać bez samochodu. Podłączenie świateł przez standardową wtyczkę 7 DIN.
Zarejestrowana w Polsce – bez formalności, wystarczy przerejestrować na siebie.
W zestawie:
Kuchenka elektryczna zewnętrzna
Przedłużacz 15 m
Daszek namiotowy nad kuchnię i osłona przeciwwiatrowa
Zapasowa opona
Komplet firanek i obić (uprane)
Dokumentacja, przegląd i tłumaczenia przysięgłe
Cena do rozsądnej negocjacji: 13 900 zł
Cena odzwierciedla realne koszty: zakup przyczepy we Francji, wymianę opon, przegląd techniczny, tłumaczenia, rejestrację oraz wkład kilku miesięcy pracy (naprawy, czyszczenie, doposażenie).
Przyczepa jest gotowa do użytku – bez niespodzianek i dodatkowych inwestycji.
Zapraszam do kontaktu i oglądania w Józefowie pod Warszawą!
Michał
78*******82
ID: 1011453713
xxx xxx xxx
Dodane 17 lipca 2025
Przyczepa rozkładana Rapido Confort Matic 1981 - unikat!
13 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja