Firmowe
Powierzchnia: 30 m²
Przeznaczenie lokalu: Biurowe
Opis
Uzyskaj dostęp do jasnych, inspirujących powierzchni biurowych, które sprzyjają wydajności zespołów pięcioosobowych.
Pracuj w nowoczesnej przestrzeni do pracy w prestiżowej lokalizacji Sheraton Grand
Połącz pracę z przyjemnością w świetnej lokalizacji nieopodal zabytków Warszawy, zielonych parków i znakomitych budynków placówek dyplomatycznych. Sheraton Plaza, część ekskluzywnego hotelu Sheraton Grand, zajmuje zaszczytne miejsce w centralnej dzielnicy biznesowej. Dzięki dogodnym połączeniom autobusowym i kolejowym oraz pobliskiej stacji metra można stąd dotrzeć na Lotnisko Chopina w zaledwie 20 minut.
Powitaj gości w charakterystycznym przeszklonym wejściu i zaproś ich do rozmowy o interesach w przestronnej, nowoczesnej przestrzeni do pracy. Następnie wybierz się na pobliski plac Trzech Krzyży, otoczony tętniącymi życiem barami, eleganckimi butikami i godnymi uwagi restauracjami.
Stwórz siedzibę swojej firmy, wynajmując prywatną przestrzeń biurową o metrażu 30 m² w lokalizacji Sheraton Plaza, idealną dla 5 pracowników. W naszych dużych biurach zadbaliśmy o wszystko — od mebli po szybkie Wi-Fi. Dzięki temu możesz się skupić na rozwoju swojej firmy. Znajdź powierzchnię biurową na jeden dzień lub na dłuższy czas i dostosuj ją do własnego zamysłu i wyjątkowych potrzeb Twojej firmy.
Wybierając prywatne biuro Regus, zyskujesz:
• dostęp do naszej globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
• wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
• bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
• dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
• usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
• własne biurko z możliwością rezerwacji na godziny, dni lub miesiące;
• możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
• możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem naszej łatwej w obsłudze aplikacji;
• elastyczne plany powierzchni z możliwością personalizacji;
• możliwość skalowania oraz zmiany lokalizacji w zależności od potrzeb;
• wysokiej jakości, ergonomiczne wyposażenie;
• dodatkowy dostęp do 75 m² współdzielonej przestrzeni do pracy;
• możliwość skorzystania z oferty w cenie od 4170zł.
*Wszystkie zdjęcia zawarte w niniejszej ofercie należą do naszych lokalizacji, ale mogą nie przedstawiać określonego obiektu.
Wyślij zapytanie
Pracuj w nowoczesnej przestrzeni do pracy w prestiżowej lokalizacji Sheraton Grand
Połącz pracę z przyjemnością w świetnej lokalizacji nieopodal zabytków Warszawy, zielonych parków i znakomitych budynków placówek dyplomatycznych. Sheraton Plaza, część ekskluzywnego hotelu Sheraton Grand, zajmuje zaszczytne miejsce w centralnej dzielnicy biznesowej. Dzięki dogodnym połączeniom autobusowym i kolejowym oraz pobliskiej stacji metra można stąd dotrzeć na Lotnisko Chopina w zaledwie 20 minut.
Powitaj gości w charakterystycznym przeszklonym wejściu i zaproś ich do rozmowy o interesach w przestronnej, nowoczesnej przestrzeni do pracy. Następnie wybierz się na pobliski plac Trzech Krzyży, otoczony tętniącymi życiem barami, eleganckimi butikami i godnymi uwagi restauracjami.
Stwórz siedzibę swojej firmy, wynajmując prywatną przestrzeń biurową o metrażu 30 m² w lokalizacji Sheraton Plaza, idealną dla 5 pracowników. W naszych dużych biurach zadbaliśmy o wszystko — od mebli po szybkie Wi-Fi. Dzięki temu możesz się skupić na rozwoju swojej firmy. Znajdź powierzchnię biurową na jeden dzień lub na dłuższy czas i dostosuj ją do własnego zamysłu i wyjątkowych potrzeb Twojej firmy.
Wybierając prywatne biuro Regus, zyskujesz:
• dostęp do naszej globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
• wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
• bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
• dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
• usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
• własne biurko z możliwością rezerwacji na godziny, dni lub miesiące;
• możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
• możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem naszej łatwej w obsłudze aplikacji;
• elastyczne plany powierzchni z możliwością personalizacji;
• możliwość skalowania oraz zmiany lokalizacji w zależności od potrzeb;
• wysokiej jakości, ergonomiczne wyposażenie;
• dodatkowy dostęp do 75 m² współdzielonej przestrzeni do pracy;
• możliwość skorzystania z oferty w cenie od 4170zł.
*Wszystkie zdjęcia zawarte w niniejszej ofercie należą do naszych lokalizacji, ale mogą nie przedstawiać określonego obiektu.
Wyślij zapytanie
ID: 617837409
xxx xxx xxx