Prywatne
Rok wydania: 2008
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Tematyka: Sztuka
Opis
Clare Dowdy pisze o branży projektowania i architektury od 20 lat. Oprócz pracy w magazynach Wallpaper i Design Week przez dwa i pół roku pracowała jako felieton w Financial Times. Pracowała jako freelancer dla takich tytułów, jak Monocle, The Guardian i Wired, a także napisała dwie książki o projektowaniu. Prowadzi także wydarzenia branżowe na London Design Festival i Clerkenwe.
Unikalny projekt dla handlu detalicznego - Chęć stworzenia zindywidualizowanego doświadczenia zakupowego jest głównym trendem na całym świecie, dzięki czemu wyrosła nowa generacja niezależnych sklepów. Są one w większości małe i powstają wbrew przeciwnościom losu, więc muszą włożyć szczególny wysiłek w wygląd zewnętrzny, wnętrza i branding, aby przyciągnąć klientów. Niektóre z nich są triumfem pomysłowości przy niskim budżecie, podczas gdy inne są tak efektowne, jak ich duże odpowiedniki. Niektóre wnętrza i grafiki są tworzone przez profesjonalnych projektantów, inne przez samych właścicieli. W rzeczywistości trend ten jest obecnie tak powszechny, że korporacyjni sprzedawcy detaliczni, którzy wywołali reakcję w pierwszej kolejności, włączają się do akcji, zlecając jednorazowe punkty sprzedaży i krótkoterminowe sklepy partyzanckie, aby przyciągnąć bardziej doświadczoną, zabawną młodą klientelę. One-Off to pierwsza książka poświęcona temu ważnemu trendowi w handlu detalicznym. Obejmuje ona żywność, dom i styl życia, modę i akcesoria, przypadkowe perełki oraz pretendentów i sklepy partyzanckie.
Album w języku angielskim. Wyd. Laurence King Publishing. 2008 r. Twarda oprawa. Str. 192. Stan bardzo dobry. B. 2.
Bardzo serdecznie polecamy i zapraszamy do skorzystania z innych naszych ogłoszeń.
Możliwość wysyłki kilku książek z różnych naszych ogłoszeń jednocześnie, w jednej przesyłce, prosimy o kontakt.
Unikalny projekt dla handlu detalicznego - Chęć stworzenia zindywidualizowanego doświadczenia zakupowego jest głównym trendem na całym świecie, dzięki czemu wyrosła nowa generacja niezależnych sklepów. Są one w większości małe i powstają wbrew przeciwnościom losu, więc muszą włożyć szczególny wysiłek w wygląd zewnętrzny, wnętrza i branding, aby przyciągnąć klientów. Niektóre z nich są triumfem pomysłowości przy niskim budżecie, podczas gdy inne są tak efektowne, jak ich duże odpowiedniki. Niektóre wnętrza i grafiki są tworzone przez profesjonalnych projektantów, inne przez samych właścicieli. W rzeczywistości trend ten jest obecnie tak powszechny, że korporacyjni sprzedawcy detaliczni, którzy wywołali reakcję w pierwszej kolejności, włączają się do akcji, zlecając jednorazowe punkty sprzedaży i krótkoterminowe sklepy partyzanckie, aby przyciągnąć bardziej doświadczoną, zabawną młodą klientelę. One-Off to pierwsza książka poświęcona temu ważnemu trendowi w handlu detalicznym. Obejmuje ona żywność, dom i styl życia, modę i akcesoria, przypadkowe perełki oraz pretendentów i sklepy partyzanckie.
Album w języku angielskim. Wyd. Laurence King Publishing. 2008 r. Twarda oprawa. Str. 192. Stan bardzo dobry. B. 2.
Bardzo serdecznie polecamy i zapraszamy do skorzystania z innych naszych ogłoszeń.
Możliwość wysyłki kilku książek z różnych naszych ogłoszeń jednocześnie, w jednej przesyłce, prosimy o kontakt.
ID: 883694322
Skontaktuj się
Hanna
Na OLX od kwiecień 2017
Ostatnio online dziś o 19:17
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 21 maja 2024
Projektowanie Architektura ONE-OFF unikalne sklepy Clare Dowdy *
Tylko przedmiot
35 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Hanna
Na OLX od kwiecień 2017
Ostatnio online dziś o 19:17
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja