Prywatne
Numer VIN: xxxxxxx
Model: 718 Boxster
Rok produkcji: 2016
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 62 000 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 2 500 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Moc silnika: 350 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
dzien dobry
nie jestem handlarzem, auto jest moja wlasnoscia i jest zarejestrowane na mnie, od mniej wiecej 3 lat
Kto jeździł Porsche z turbo ten wie jak agresywnie się to zachowuje
Dlatego tak zachwycają się 718 z turbiną :-) czy to 2.0 czy tak jak mój 2.5
Auto sprawdzialem z USA, mialo uszkodzony tylko zderzak z tyłu , było palące i jeżdżące, także po wymianie zderzaka koniec naprawy , błotniki tył, klapa , nic nie było malowane, cała powłoka lakiernicza orginalna, umalowany był tylko zderzak na którym i tak ze względu na fakt ze nie jest metalowy czujnik lakieru nie pokazuje grubości
Auto wyszukiwałem celowo jako wersje S :-)
jest to 3 auto w domu , jezdze na codzien Cayenne 4,8 i nowym Mercedesm CLS a cabrio wyjezdza okazjonalnie
co najwazniejsze to ze jest to wersja 718 S, dopłaty do wyposażenia które sa do gołego to wartość 100 tys i doplata do wersji S to również 100tys od wersji katalogowej , mniej więcej teraz wychodzi taka konfiguracja 500 tys zł , także najwieksza utrate wartości auta masz za sobą, kupujesz auto które jeździe i wygląda jak nowe za 50 % ceny
silnik 2,5 ( nie 2,0 jak zwykly)
Fabryczne inne zawieszenie oraz inne hamulce ( co wazne )
fabrycznie jest glosniejszy niz zwykly 2,0
felgi 20 cali
tempomat
nawigacja
podgrzewane fotele ( przydaje sie w chlodne dni przy zdjetym dachu)
dach otwiera sie w ciagu 8 sekund , mozna otwierac w czasie jazdy
;-)
moja wersja jest dosc bogato wyposazona, w Polsce jest malo doposazonych wersji S bo minimalna cena zakupu w tej konfiguracji na dzien dzisiejszy to 503 tys zl
z dodatkow
fabryczny wydech aktywny, przycisk obok skrzyni biegow zmiania wydech na glosny, basowy i zmienia charakterystyke silnika, po dodaniu gazu auto strzela, ale tak dosc elegancko ;-)
jedzilem wersja 2,0 300km, wg mnie tu jest przepaasc i warto dolozyc do wersji S, standardowa doplata przy nowym do gołej wersji S to 98 tys zl ( jeździłem zwykłym 2,0 tez fajny ale wersja S przepasc)
tak jak na filmach na Youtubie wszyscy zachwycaja sie prowadzeniem porsche 718 , i tak dokladnie jest , jedzie jak po szynach, czujesz sie jak w rasowym sportowym aucie
ogolnie jestem zwolennikiem manuala, ale powiem szczerze ta skrzynia zmienia biegi perfekt,zapina i ciagnie w ulamku sekundy, 400 konny cayenne S to przy 718 okazuje sie zółw i uwazam ze PDK w 718 to jedyny słuszny wybór
( dopłata ze skrzyni manualnej za PDK 17 tys zl)
fotele posiadaj regulacje 18 punktow , doplata 17 tys , ledzwie i wysuwane siedzisko pod nogi bardzo fajne
reflektory led-swieca 4 ledy w 1 lampie, ( doplata 13 tys )
auto posiada nisko dostepny maksymalny moment obortowy, wiec jest mocny od dolu, mozna jezdzic delikatnie i przyjemnie
drozsza wersja GTS 2,5 nie rozni sie mechanicznie niczym oprocz programu silnika i 15 koni mechanicznych
cale auto w orginalnym lakierze , mozna badac czujnkiem
mozemy jechac na stacje diagnostyczna , auto jest perfekt, a po serwisie w salonie porsche można dokupić PORSCHE APROVED, przedłużenie gwarancji do 200tys i 9 lat
mysle ze to porsche to bardzo fajny wybor, walory jezdne super, ogolnie czuc jakby to auto mialo z 100 koni wiecej, i tak je tez slychac
co najważniejsze jeśli cenisz sobie dynamikę jazdy, SZYBKA REAKCJE NA PEDAŁ GAZu, to musisz posiadac porsche z turbina i pdk , wg filmow na YT moje 718 wyprzedza i zachowuje bardziej agrysywne przyspieszenie niż wersja 718 4,0 która jest bez turbo, dodatkowo porsche 911 carrera która jest ciezsza i ma tez 350 koni tez zostaje w tyle przy moim 718 S
można w moim zminienic program silnika i zrobic z 350 "> 420 bez ingerencji mechanicznej, ja tego nie robilem ponieważ obecnie jest bardzo bardzo szybkie
samochod ma duze tablice rejestracyjne
CENA jest atrakcyjna poniewaz chce sprzedac a nie sprzedawac
nie jestem handlarzem, auto jest moja wlasnoscia i jest zarejestrowane na mnie, od mniej wiecej 3 lat
Kto jeździł Porsche z turbo ten wie jak agresywnie się to zachowuje
Dlatego tak zachwycają się 718 z turbiną :-) czy to 2.0 czy tak jak mój 2.5
Auto sprawdzialem z USA, mialo uszkodzony tylko zderzak z tyłu , było palące i jeżdżące, także po wymianie zderzaka koniec naprawy , błotniki tył, klapa , nic nie było malowane, cała powłoka lakiernicza orginalna, umalowany był tylko zderzak na którym i tak ze względu na fakt ze nie jest metalowy czujnik lakieru nie pokazuje grubości
Auto wyszukiwałem celowo jako wersje S :-)
jest to 3 auto w domu , jezdze na codzien Cayenne 4,8 i nowym Mercedesm CLS a cabrio wyjezdza okazjonalnie
co najwazniejsze to ze jest to wersja 718 S, dopłaty do wyposażenia które sa do gołego to wartość 100 tys i doplata do wersji S to również 100tys od wersji katalogowej , mniej więcej teraz wychodzi taka konfiguracja 500 tys zł , także najwieksza utrate wartości auta masz za sobą, kupujesz auto które jeździe i wygląda jak nowe za 50 % ceny
silnik 2,5 ( nie 2,0 jak zwykly)
Fabryczne inne zawieszenie oraz inne hamulce ( co wazne )
fabrycznie jest glosniejszy niz zwykly 2,0
felgi 20 cali
tempomat
nawigacja
podgrzewane fotele ( przydaje sie w chlodne dni przy zdjetym dachu)
dach otwiera sie w ciagu 8 sekund , mozna otwierac w czasie jazdy
;-)
moja wersja jest dosc bogato wyposazona, w Polsce jest malo doposazonych wersji S bo minimalna cena zakupu w tej konfiguracji na dzien dzisiejszy to 503 tys zl
z dodatkow
fabryczny wydech aktywny, przycisk obok skrzyni biegow zmiania wydech na glosny, basowy i zmienia charakterystyke silnika, po dodaniu gazu auto strzela, ale tak dosc elegancko ;-)
jedzilem wersja 2,0 300km, wg mnie tu jest przepaasc i warto dolozyc do wersji S, standardowa doplata przy nowym do gołej wersji S to 98 tys zl ( jeździłem zwykłym 2,0 tez fajny ale wersja S przepasc)
tak jak na filmach na Youtubie wszyscy zachwycaja sie prowadzeniem porsche 718 , i tak dokladnie jest , jedzie jak po szynach, czujesz sie jak w rasowym sportowym aucie
ogolnie jestem zwolennikiem manuala, ale powiem szczerze ta skrzynia zmienia biegi perfekt,zapina i ciagnie w ulamku sekundy, 400 konny cayenne S to przy 718 okazuje sie zółw i uwazam ze PDK w 718 to jedyny słuszny wybór
( dopłata ze skrzyni manualnej za PDK 17 tys zl)
fotele posiadaj regulacje 18 punktow , doplata 17 tys , ledzwie i wysuwane siedzisko pod nogi bardzo fajne
reflektory led-swieca 4 ledy w 1 lampie, ( doplata 13 tys )
auto posiada nisko dostepny maksymalny moment obortowy, wiec jest mocny od dolu, mozna jezdzic delikatnie i przyjemnie
drozsza wersja GTS 2,5 nie rozni sie mechanicznie niczym oprocz programu silnika i 15 koni mechanicznych
cale auto w orginalnym lakierze , mozna badac czujnkiem
mozemy jechac na stacje diagnostyczna , auto jest perfekt, a po serwisie w salonie porsche można dokupić PORSCHE APROVED, przedłużenie gwarancji do 200tys i 9 lat
mysle ze to porsche to bardzo fajny wybor, walory jezdne super, ogolnie czuc jakby to auto mialo z 100 koni wiecej, i tak je tez slychac
co najważniejsze jeśli cenisz sobie dynamikę jazdy, SZYBKA REAKCJE NA PEDAŁ GAZu, to musisz posiadac porsche z turbina i pdk , wg filmow na YT moje 718 wyprzedza i zachowuje bardziej agrysywne przyspieszenie niż wersja 718 4,0 która jest bez turbo, dodatkowo porsche 911 carrera która jest ciezsza i ma tez 350 koni tez zostaje w tyle przy moim 718 S
można w moim zminienic program silnika i zrobic z 350 "> 420 bez ingerencji mechanicznej, ja tego nie robilem ponieważ obecnie jest bardzo bardzo szybkie
samochod ma duze tablice rejestracyjne
CENA jest atrakcyjna poniewaz chce sprzedac a nie sprzedawac
ID: 999499794
xxx xxx xxx
Dodane 02 lipca 2025
porsche 718 wersja S 2,5 350 km najtańszy w PL, konfiguracja na 500tys
225 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja