Prywatne
Stan: Używane
Opis
SPIS TREŚCI
1.
ŹRÓDŁA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
1.1.
Prądnice
1.1.1. Prądnica prądu stałego. Charakterystyki i budowa
1.1.2. Alternatory. Zasada działania, charakterystyki i budowa .
1.1.3. Prądnice stosowane w samochodach Polski FIAT i Polonez. Budowa, charakterystyki, obsługa Akumulatory
1.2.
1.2.1. Budowa akumulatorów
1.2.2. Obsługa i konserwacja akumulatorów
1.2.3. Zasady bezpieczeństwa podczas obsługi akumulatorów
1.3. Regulatory prądnic
1.3.1. Regulator prądnicy prądu stałego samochodu Polski FIAT 126P 1.3.2. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polski FIAT 125P 1.3.3. Regulator napięcia alternatora w samochodach Polski FIAT 127P, Za- stawa 1100P, Polski FIAT 128P
1.3.4. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polski FIAT 132P 1.3.5. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polonez
1.4. Obwód zasilania
1.4.1. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 126P
1.4.2. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 125P
1.4.3. Obwód zasilania w samochodach Polski FIAT 127P, Zastawa 1100P, Polski FIAT 128P
1.4.4. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 132P
1.4.5. Obwód zasilania w samochodzie Polonez
UKŁAD ZAPŁONOWY
Zapłon mieszanki
Zasada działania układu zapłonowego bateryjnego
2.3. Budowa głównych elementów układu zapłonowego
2.3.1. Cewka zapłonowa
2.3.2. Rozdzielacz zapłonu
2.4. Układy zapłonowe samochodów Polski FIAT i Polonez. Charakte-
rystyki, obsługa
2.4.1. Cewki zapłonowe
2.4.2. Rozdzielacze zapłonu
2.4.3. Świece i przewody zapłonowe
2.5. Elektroniczny układ zapłonowy samochodu FIAT 132
2.5.1. Zasada działania
2.5.2. Charakterystyka układu
2.5.3. Obsługa układu
Karton 187
1.
ŹRÓDŁA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
1.1.
Prądnice
1.1.1. Prądnica prądu stałego. Charakterystyki i budowa
1.1.2. Alternatory. Zasada działania, charakterystyki i budowa .
1.1.3. Prądnice stosowane w samochodach Polski FIAT i Polonez. Budowa, charakterystyki, obsługa Akumulatory
1.2.
1.2.1. Budowa akumulatorów
1.2.2. Obsługa i konserwacja akumulatorów
1.2.3. Zasady bezpieczeństwa podczas obsługi akumulatorów
1.3. Regulatory prądnic
1.3.1. Regulator prądnicy prądu stałego samochodu Polski FIAT 126P 1.3.2. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polski FIAT 125P 1.3.3. Regulator napięcia alternatora w samochodach Polski FIAT 127P, Za- stawa 1100P, Polski FIAT 128P
1.3.4. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polski FIAT 132P 1.3.5. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polonez
1.4. Obwód zasilania
1.4.1. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 126P
1.4.2. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 125P
1.4.3. Obwód zasilania w samochodach Polski FIAT 127P, Zastawa 1100P, Polski FIAT 128P
1.4.4. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 132P
1.4.5. Obwód zasilania w samochodzie Polonez
UKŁAD ZAPŁONOWY
Zapłon mieszanki
Zasada działania układu zapłonowego bateryjnego
2.3. Budowa głównych elementów układu zapłonowego
2.3.1. Cewka zapłonowa
2.3.2. Rozdzielacz zapłonu
2.4. Układy zapłonowe samochodów Polski FIAT i Polonez. Charakte-
rystyki, obsługa
2.4.1. Cewki zapłonowe
2.4.2. Rozdzielacze zapłonu
2.4.3. Świece i przewody zapłonowe
2.5. Elektroniczny układ zapłonowy samochodu FIAT 132
2.5.1. Zasada działania
2.5.2. Charakterystyka układu
2.5.3. Obsługa układu
Karton 187
ID: 872349870
xxx xxx xxx
Dodane 22 maja 2024
Polski Fiat i Polonez Elektrotechnika samochodów Demidowicz
19,88 zł
Użytkownik
Lokalizacja