Firmowe
Rok wydania: 2004
Stan: Nowe
Opis
UNIKAT!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Polska twórczość na fortepian solo 1956-1985. Nowatorskie kierunki i techniki
Podstawą niniejszej publikacji była praca doktorska Violetty Przech zatytułowana Kierunki nowatorskie w polskiej twórczości na fortepian solo lat 1956-1985 napisana pod kierunkiem prof. Ireny Poniatowskiej w Katedrze Muzykologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2001 roku.
Autorka opisuje i analizuje związki między twórczością na fortepian solo a nowymi tendencjami kompozytorskimi w muzyce polskiej tytułowego okresu, tj. dodekafoniczno-serialnymi, aleatorycznymi, sonorystycznymi, a także indywidualnymi stylami, jak unizm Zygmunta Krauzego i minimalistyczny idiom Tomasza Sikorskiego. Cennym uzupełnieniem książki jest dwuczęściowy aneks, zawierający w jednej części zbiór kilkuset nowych znaków notacyjnych zastosowanych w badanych utworach, w drugiej natomiast wykaz polskich utworów na fortepian solo, skomponowanych w latach 1956-1985.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada ślady przekładania na okładce (nieduże zagięcia, nieco przykurzony brzeg kartek). W środku kilka kartek z delikatnym śladem zagięcia.
Wydawnictwo: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
ISBN: 83-920233-2-3
Format: 22 x 22 cm
Ilość stron: 340
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Polska twórczość na fortepian solo 1956-1985. Nowatorskie kierunki i techniki
Podstawą niniejszej publikacji była praca doktorska Violetty Przech zatytułowana Kierunki nowatorskie w polskiej twórczości na fortepian solo lat 1956-1985 napisana pod kierunkiem prof. Ireny Poniatowskiej w Katedrze Muzykologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2001 roku.
Autorka opisuje i analizuje związki między twórczością na fortepian solo a nowymi tendencjami kompozytorskimi w muzyce polskiej tytułowego okresu, tj. dodekafoniczno-serialnymi, aleatorycznymi, sonorystycznymi, a także indywidualnymi stylami, jak unizm Zygmunta Krauzego i minimalistyczny idiom Tomasza Sikorskiego. Cennym uzupełnieniem książki jest dwuczęściowy aneks, zawierający w jednej części zbiór kilkuset nowych znaków notacyjnych zastosowanych w badanych utworach, w drugiej natomiast wykaz polskich utworów na fortepian solo, skomponowanych w latach 1956-1985.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada ślady przekładania na okładce (nieduże zagięcia, nieco przykurzony brzeg kartek). W środku kilka kartek z delikatnym śladem zagięcia.
Wydawnictwo: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
ISBN: 83-920233-2-3
Format: 22 x 22 cm
Ilość stron: 340
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882848552
xxx xxx xxx
Dodane 05 maja 2024
Polska twórczość na fortepian solo 1956- 1985, Violetta Przech, UNIKAT
Tylko przedmiot
249,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja