Prywatne
Model: Pozostałe
Rok produkcji: 2000
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 123 700 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 1 800 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 118 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry, sprzedam wyjątkowego poloneza w jednej z najrzadszych wersji nadwozia - kombi. Samochód ma zamontowany silnik 1,8 16V Rovera.
Samochód w moich rękach od 2017 r. (kupiony z przebiegiem niespełna 113 tys. km). Wtedy wykonana była naprawa blacharska podwozia (m.in. wymienione progi, "sierpy" i załatane dziury po uchwytach na lewarek) oraz zakonserwowane podwozie wraz z profilami wewnętrznymi.
Niestety, na doprowadzenie nadwozia do porządku brakło mi czasy i determinacji...
W zeszłym roku z powodu wytarcia się wałka rozrządu w oryginalnym silniku został wykonany swap na 1,8 16V z freelandera - posadzony na sterowniku z MG F. Aby zachować działającą klimatyzację wykonane zostały nowe łapy mocujące osprzęt - inspirowane tymi wykonywanymi przez OBRSO do specjalnych wersji Poloneza. Silnik jest wbity w dowód rejestracyjny. W samochodzie NIE MA i nigdy nie było LPG.
Rok produkcji: 2000
Obecny przebieg ~123700 km
Dodatkowe wyposażenie:
- klimatyzacja (sprawna)
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- skórzana kierownica
- Przednie szyby zielone - atermiczne z homologacją (biały kruk - obecnie nie do dostania)
- Zawieszenie złożone na poliuretanie (85 Sha) (poza przednimi górnymi wahaczami i tylnym stabilizatorem)
- gumowa wykładzina w bagażniku z logiem FSO
Wady:
- do ogarnięcia nadwozie,
- do dopracowania jest napięcie paska osprzętu - pasek piszczy pierwsze kilka minut po odpaleniu silnika.
Samochód jest bardzo fajną bazą do dalszych prac.
OC - 21.07.2026 r. - opłacone w całości
OBT - 17.01.2026 r.
Do samochodu dorzucam trochę zalegającego szpeju, który pasuje tylko do tego modelu + inne części nadwozia.
Cena do negocjacji TYLKO I WYŁĄCZNIE PO oględzinach.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
Samochód w moich rękach od 2017 r. (kupiony z przebiegiem niespełna 113 tys. km). Wtedy wykonana była naprawa blacharska podwozia (m.in. wymienione progi, "sierpy" i załatane dziury po uchwytach na lewarek) oraz zakonserwowane podwozie wraz z profilami wewnętrznymi.
Niestety, na doprowadzenie nadwozia do porządku brakło mi czasy i determinacji...
W zeszłym roku z powodu wytarcia się wałka rozrządu w oryginalnym silniku został wykonany swap na 1,8 16V z freelandera - posadzony na sterowniku z MG F. Aby zachować działającą klimatyzację wykonane zostały nowe łapy mocujące osprzęt - inspirowane tymi wykonywanymi przez OBRSO do specjalnych wersji Poloneza. Silnik jest wbity w dowód rejestracyjny. W samochodzie NIE MA i nigdy nie było LPG.
Rok produkcji: 2000
Obecny przebieg ~123700 km
Dodatkowe wyposażenie:
- klimatyzacja (sprawna)
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- skórzana kierownica
- Przednie szyby zielone - atermiczne z homologacją (biały kruk - obecnie nie do dostania)
- Zawieszenie złożone na poliuretanie (85 Sha) (poza przednimi górnymi wahaczami i tylnym stabilizatorem)
- gumowa wykładzina w bagażniku z logiem FSO
Wady:
- do ogarnięcia nadwozie,
- do dopracowania jest napięcie paska osprzętu - pasek piszczy pierwsze kilka minut po odpaleniu silnika.
Samochód jest bardzo fajną bazą do dalszych prac.
OC - 21.07.2026 r. - opłacone w całości
OBT - 17.01.2026 r.
Do samochodu dorzucam trochę zalegającego szpeju, który pasuje tylko do tego modelu + inne części nadwozia.
Cena do negocjacji TYLKO I WYŁĄCZNIE PO oględzinach.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
ID: 1026034796
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 15 września 2025
Polonez kombi 1,8 16V ROVER, klima, el. lusterka, atermiczne szyby
12 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja