Prywatne
Model: Caro Plus
Rok produkcji: 1997
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 179 km
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Opis
Czołem obywatele! Hajs w portfelu przynosi pecha, więc sprzedam choć trochę mnie skręca, że muszę, teraz uważaj Polonez Caro plus GSI, z gazem naturalnie.
Wóz mam ze dwa albo trzy lata, byłem nim w Norwegii, bez miękkiej gry, landem w tą i z powrotem. ręce miałem czyste :)
Przejechał jak do tej pory 179k km, silnik chodzi jak stół, spokojnie złotą rublówkę można stawiać na kolektorze.
Przejdę do konkretów:
Ok. 8/9k km temu robione:
-Kpl zawias przód (sprężyny, amortyzatory również nowe)
-Amortyzatory tył, hamrowane resory + dołożone trzecie piórko
-Wymieniona pompa paliwa ori, uszczelki tejże, filtr paliwa, filtry gazu powietrza itd
-Zalany Liqui moly 10w40 mos2 bo Oksejuk Łukasz mówi, że do dobrze chodzących ohv tylko to. 10 razy mnie pytał czy samego silnika mu nie sprzedam!
-Krzyżaczki, podpora wału, łącznik elastyczny (wsadzony z Łady nowy, ori ruska robota)
-Nawet silnik wycieraczek jest nowy za kupe siana
-Pompa wody nowa
-Alternator regenerowany w jedynej zaufanej firmie, w której robię zawsze i zawsze jest ideolo
-Paski osprzętu, Pasek rozrządu również, oraz uszczelniacz na wale przy okazji
-Nawet amortyzatory klapy z tyłu są nowe
-Świece denso
-Tłumniczek końcowy
Czego ja w nim z resztą nie robiłem
Dwa lata temu remont hamulcy kpl, przód + tył.
Założone radio JCV z tyłu głośniki kolumnowe z corolli, z przodu syki, opony dębica - zdrowe w miarę świeże.
Jak chodzi o progi to nie ma czym się przejmować bo ich po prostu nie ma :D Podłoga tam gdzie jest wzmocnienie na lewarek oczywiście była dziura, z lewej strony wstawiłem, z prawej była twórczość pierwszego właściciela. Podłużnice lala reszta podłogi nowa.
Mam go od pierwszego właściciela, nawet czarne blaszki udało się zachować na pamiątkę.
Fotele z Voyagera (tego kanciatego) grube welury, no nie ma wiadomo czego we wsi, że jechałeś wygodniejszym polonezem.
Dołożone gniazdek usb i zwykłych 12v, z tyłu na grubych przewodach pod lodówkę, zamrażarkę/sokowirówkę, czy tam reaktor atomowy, bo trochę poszedłem z tymi kablami za syto. Nowe aku w tym roku kupowane.
Nie rezygnuję ze złombolu, mam drugi złombolowóz, który zajmuje sporo miejsca, a przede wszystkim o to miejsce jest problem - szkoda mi go, żeby stał i nic się z nim nie działo.
Trzeba wyważyć wał, bo po wymianie krzyżaków jeden się rozsypał, potem mnie olśniło, że od land rovera pasują i są dużo lepsze, więc wymieniłem ale już nie było czasu i pojechałem do Norwegii. Drugi krzyżaczek dodaje mimo, że ten jest dobry.
Na pewno o czymś zapomniałem, auto stoi w Konstantynowie Łódzkim, jestem dostępny prawie cały czas, także zapraszam na oględziny. Chciałbym za niego 7500, przy opowieściach ludzi na złombolu, że kupowali za 3k i zostawiali 10 u mechanika, chyba nie jest tragicznie. :)
Wóz mam ze dwa albo trzy lata, byłem nim w Norwegii, bez miękkiej gry, landem w tą i z powrotem. ręce miałem czyste :)
Przejechał jak do tej pory 179k km, silnik chodzi jak stół, spokojnie złotą rublówkę można stawiać na kolektorze.
Przejdę do konkretów:
Ok. 8/9k km temu robione:
-Kpl zawias przód (sprężyny, amortyzatory również nowe)
-Amortyzatory tył, hamrowane resory + dołożone trzecie piórko
-Wymieniona pompa paliwa ori, uszczelki tejże, filtr paliwa, filtry gazu powietrza itd
-Zalany Liqui moly 10w40 mos2 bo Oksejuk Łukasz mówi, że do dobrze chodzących ohv tylko to. 10 razy mnie pytał czy samego silnika mu nie sprzedam!
-Krzyżaczki, podpora wału, łącznik elastyczny (wsadzony z Łady nowy, ori ruska robota)
-Nawet silnik wycieraczek jest nowy za kupe siana
-Pompa wody nowa
-Alternator regenerowany w jedynej zaufanej firmie, w której robię zawsze i zawsze jest ideolo
-Paski osprzętu, Pasek rozrządu również, oraz uszczelniacz na wale przy okazji
-Nawet amortyzatory klapy z tyłu są nowe
-Świece denso
-Tłumniczek końcowy
Czego ja w nim z resztą nie robiłem
Dwa lata temu remont hamulcy kpl, przód + tył.
Założone radio JCV z tyłu głośniki kolumnowe z corolli, z przodu syki, opony dębica - zdrowe w miarę świeże.
Jak chodzi o progi to nie ma czym się przejmować bo ich po prostu nie ma :D Podłoga tam gdzie jest wzmocnienie na lewarek oczywiście była dziura, z lewej strony wstawiłem, z prawej była twórczość pierwszego właściciela. Podłużnice lala reszta podłogi nowa.
Mam go od pierwszego właściciela, nawet czarne blaszki udało się zachować na pamiątkę.
Fotele z Voyagera (tego kanciatego) grube welury, no nie ma wiadomo czego we wsi, że jechałeś wygodniejszym polonezem.
Dołożone gniazdek usb i zwykłych 12v, z tyłu na grubych przewodach pod lodówkę, zamrażarkę/sokowirówkę, czy tam reaktor atomowy, bo trochę poszedłem z tymi kablami za syto. Nowe aku w tym roku kupowane.
Nie rezygnuję ze złombolu, mam drugi złombolowóz, który zajmuje sporo miejsca, a przede wszystkim o to miejsce jest problem - szkoda mi go, żeby stał i nic się z nim nie działo.
Trzeba wyważyć wał, bo po wymianie krzyżaków jeden się rozsypał, potem mnie olśniło, że od land rovera pasują i są dużo lepsze, więc wymieniłem ale już nie było czasu i pojechałem do Norwegii. Drugi krzyżaczek dodaje mimo, że ten jest dobry.
Na pewno o czymś zapomniałem, auto stoi w Konstantynowie Łódzkim, jestem dostępny prawie cały czas, także zapraszam na oględziny. Chciałbym za niego 7500, przy opowieściach ludzi na złombolu, że kupowali za 3k i zostawiali 10 u mechanika, chyba nie jest tragicznie. :)
ID: 1030234411
xxx xxx xxx
Dodane 04 października 2025
Polonez caro plus 1.6 gsi lpg złombol
7 500 zł
Lokalizacja