Firmowe
Rok wydania: 2002
Okładka: Miękka
Stan: Nowe
Opis
UNIKAT!
Nakład wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Wydano nakładem jedynie 300 egzemplarzy!
Zakładka do książki w prezencie.
Praca zbiorowa pod redakcją prof. dr hab. inż. Marka Orkisza
Publikacja dotyczy problematyki integracji płatowca z silnikiem wg kryterium zadaniowego. Przedstawiono: misje lotnictwa bojowego, modelowanie obiegu termodynamicznego turbinowego silnika odrzutowego z uwzględnieniem rzeczywistych właściwości czynnika roboczego, modelowanie dynamiki silników odrzutowych w środowisku MATLAB-SIMULINK, bilans energetyczny turbinowych silników odrzutowych, metodologię doboru zespołu napędowego do samolotu, dobór parametrów obiegu termodynamicznego turbinowych silników odrzutowych i ocenę efektywności samolotu. Całość uzupełniono bazą danych turbinowych silników lotniczych. Monografia adresowana jest do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych zajmujących się problematyką lotniczą. Może także stanowić źródło wiedzy uzupełniającej dla eksploatatorów techniki lotniczej, pracowników przemysłu lotniczego oraz studentów uczelni technicznych.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada nieduże ślady przekładania na okładce (drobne zagięcia, ryski powodujące miejscowe zmatowienia).
Wydawnictwo: Wydawnictwa Naukowe Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa
ISBN: 83-915995-4-X
Format: 16,5 x 24 cm
Ilość stron: 248
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Wydano nakładem jedynie 300 egzemplarzy!
Zakładka do książki w prezencie.
Praca zbiorowa pod redakcją prof. dr hab. inż. Marka Orkisza
Publikacja dotyczy problematyki integracji płatowca z silnikiem wg kryterium zadaniowego. Przedstawiono: misje lotnictwa bojowego, modelowanie obiegu termodynamicznego turbinowego silnika odrzutowego z uwzględnieniem rzeczywistych właściwości czynnika roboczego, modelowanie dynamiki silników odrzutowych w środowisku MATLAB-SIMULINK, bilans energetyczny turbinowych silników odrzutowych, metodologię doboru zespołu napędowego do samolotu, dobór parametrów obiegu termodynamicznego turbinowych silników odrzutowych i ocenę efektywności samolotu. Całość uzupełniono bazą danych turbinowych silników lotniczych. Monografia adresowana jest do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych zajmujących się problematyką lotniczą. Może także stanowić źródło wiedzy uzupełniającej dla eksploatatorów techniki lotniczej, pracowników przemysłu lotniczego oraz studentów uczelni technicznych.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada nieduże ślady przekładania na okładce (drobne zagięcia, ryski powodujące miejscowe zmatowienia).
Wydawnictwo: Wydawnictwa Naukowe Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa
ISBN: 83-915995-4-X
Format: 16,5 x 24 cm
Ilość stron: 248
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 949441717
xxx xxx xxx
Dodane 02 sierpnia 2025
Podstawy doboru turbinowych silników odrzutowych do płatowca, UNIKAT!
Tylko przedmiot
189,90 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły