Prywatne
SPECYFIKACJA
- Stan
Nowe
Opis
Podgrzewacz silnika z pompą, grzałka silnika, podgrzewacz samochodu
POLSKIEJ FIRMY ELEKTROWARM
Model 8003 1500W
Najbardziej uniwersalny i od 10 lat najlepiej sprzedający się model w naszej ofercie.
Rodzaj podgrzewacza - pompowy
1500W 230V obieg wymuszony pompą
Podgrzewacz służy do podgrzewania cieczy w układzie chłodzenia silnika w celu łatwego rozruchu w okresie zimowym. Można go także zastosować do podgrzewania cieczy chłodzącej przepływającej przez parownik/reduktor w wózkach widłowych zasilanych gazem co umożliwia łatwe uruchomienie silnika. Podgrzewacz nie nadaje się do podgrzewania agregatów prądotwórczych awaryjnego zasilania. Podgrzewacz pompowy EPS Elektrowarm, to nowoczesne, szybkie w działaniu urządzenie grzejne. Podgrzewacz wyposażony jest w grzejnik elektryczny o mocy 1500W, zasilany prądem o napięciu 230V oraz nowoczesną bez szczotkową pompę tłoczącą. Grzałka wykonana jest z rury żaroodpornej, dzięki czemu ryzyko jej przepalenia jest niewielkie. Pompa podgrzewacza smarowana jest czynnikiem chłodzącym znajdującym się w układzie chłodzenia, co eliminuje ryzyko jej rozszczelnienia i zatarcia (jak ma to miejsce w pompach smarowanych olejem). Podgrzewacze posiadają separator uniemożliwiający przedostawanie się zabrudzeń na oś pompy (zabrudzenia mogły by powodować zablokowanie pompy). Posiadamy wszystkie części serwisowe do oferowanych podgrzewaczy.
Podstawową zaletą podgrzewacza jest zwarta, kompaktowa budowa. Takie wykonanie daje możliwości montażu w niemal w każdej komorze silnika. Odległość pomiędzy złączką wejściową, a złączką wyjściową wynosi tylko 75mm (tyle przewodu należy wyciąć). Średnica złączki (16,5mm) pasuje do większości samochodów osobowych i dostawczych. Zapewnia to możliwość uniwersalnego stosowania i prostą instalację. Podgrzewacz ma wewnętrzną pompę cyrkulacyjną , dzięki czemu jest bardziej efektywny i szybciej rozgrzewa silnik (w czasie jazdy, kiedy podgrzewacz nie pracuje, przepływ cieczy przez pompę jest swobodny). W podgrzewaczu zamontowany jest termostat, który automatycznie wyłącza urządzenie przy około 55 stopniach Celsjusza i włącza je ponownie przy około 50 stopniach. Temperatura ta osiągana jest na wewnętrznym termostacie. Z powodu strat przesyłowych sam silnik nagrzewa się do ok 35-40 stopni Celsjusza. Przy użyciu podgrzewacza, zimowy rozruch silnika jest tak prosty jak latem. Dzięki rozruchowi rozgrzanego już silnika, zużywa się on wolniej, spala mniej paliwa i jednocześnie wytwarza mniej szkodliwych spalin. Jeśli w naszym samochodzie jest instalacja LPG to zastosowanie podgrzewacza umożliwia nam szybkie przełączenie na gaz. Podgrzewacz dostarczany jest wraz z opaskami zaciskowymi (2szt), oraz trójnikami przyłączeniowymi umożliwiającymi opcjonalny równoległy montaż w układzie chłodzenia. Podgrzewacz wyposażony jest w kabel zasilający o długości 1mb.Podgrzewacz D-12-8003 posiada wszelkie wymagane w Europie certyfikaty i badania.
Podgrzewacz należy podłączyć szeregowo lub równolegle (przy pomocy dołączonych trójników) do przewodu nagrzewnicy, lub innego przewodu krótkiego obiegu w silniku w taki sposób, aby zaznaczony na podgrzewaczu kierunek przepływu cieczy skierowany był do silnika. Rysunek poniżej przedstawia możliwe sposoby i miejsca włączenia podgrzewacza. Montaż równoległy przy pomocy dołączonych trójników jest wymagany jeśli w naszym pojeździe nie ma swobodnego przepływy przez tzw. mały obieg (silnik - nagrzewnica). Dzięki trójnikom można ominąć nagrzewnice oraz ewentualne przeszkody. Oferowany osobno zawór jednokierunkowy oraz duży trójnik umożliwiają montaż równoległy pomiędzy tzw. "małym i dużym " obiegiem chłodzenia (mały obieg- silnik nagrzewnica, duży obieg - silnik chłodnica).
Czas grzania przy temperaturze -7st celsjusza dla silnika 2000ccm wynosi 35-55min. Maksymalna wydajność pompy: od 7 do 10L/min. Waga podgrzewacza: 700g.
Podstawowym wymogiem podczas instalacji jest montaż podgrzewacza poniżej górnego poziomu cieczy w układzie chłodzenia oraz swobodny przepływ przez układ chłodzenia.
POLSKIEJ FIRMY ELEKTROWARM
Model 8003 1500W
Najbardziej uniwersalny i od 10 lat najlepiej sprzedający się model w naszej ofercie.
Rodzaj podgrzewacza - pompowy
1500W 230V obieg wymuszony pompą
Podgrzewacz służy do podgrzewania cieczy w układzie chłodzenia silnika w celu łatwego rozruchu w okresie zimowym. Można go także zastosować do podgrzewania cieczy chłodzącej przepływającej przez parownik/reduktor w wózkach widłowych zasilanych gazem co umożliwia łatwe uruchomienie silnika. Podgrzewacz nie nadaje się do podgrzewania agregatów prądotwórczych awaryjnego zasilania. Podgrzewacz pompowy EPS Elektrowarm, to nowoczesne, szybkie w działaniu urządzenie grzejne. Podgrzewacz wyposażony jest w grzejnik elektryczny o mocy 1500W, zasilany prądem o napięciu 230V oraz nowoczesną bez szczotkową pompę tłoczącą. Grzałka wykonana jest z rury żaroodpornej, dzięki czemu ryzyko jej przepalenia jest niewielkie. Pompa podgrzewacza smarowana jest czynnikiem chłodzącym znajdującym się w układzie chłodzenia, co eliminuje ryzyko jej rozszczelnienia i zatarcia (jak ma to miejsce w pompach smarowanych olejem). Podgrzewacze posiadają separator uniemożliwiający przedostawanie się zabrudzeń na oś pompy (zabrudzenia mogły by powodować zablokowanie pompy). Posiadamy wszystkie części serwisowe do oferowanych podgrzewaczy.
Podstawową zaletą podgrzewacza jest zwarta, kompaktowa budowa. Takie wykonanie daje możliwości montażu w niemal w każdej komorze silnika. Odległość pomiędzy złączką wejściową, a złączką wyjściową wynosi tylko 75mm (tyle przewodu należy wyciąć). Średnica złączki (16,5mm) pasuje do większości samochodów osobowych i dostawczych. Zapewnia to możliwość uniwersalnego stosowania i prostą instalację. Podgrzewacz ma wewnętrzną pompę cyrkulacyjną , dzięki czemu jest bardziej efektywny i szybciej rozgrzewa silnik (w czasie jazdy, kiedy podgrzewacz nie pracuje, przepływ cieczy przez pompę jest swobodny). W podgrzewaczu zamontowany jest termostat, który automatycznie wyłącza urządzenie przy około 55 stopniach Celsjusza i włącza je ponownie przy około 50 stopniach. Temperatura ta osiągana jest na wewnętrznym termostacie. Z powodu strat przesyłowych sam silnik nagrzewa się do ok 35-40 stopni Celsjusza. Przy użyciu podgrzewacza, zimowy rozruch silnika jest tak prosty jak latem. Dzięki rozruchowi rozgrzanego już silnika, zużywa się on wolniej, spala mniej paliwa i jednocześnie wytwarza mniej szkodliwych spalin. Jeśli w naszym samochodzie jest instalacja LPG to zastosowanie podgrzewacza umożliwia nam szybkie przełączenie na gaz. Podgrzewacz dostarczany jest wraz z opaskami zaciskowymi (2szt), oraz trójnikami przyłączeniowymi umożliwiającymi opcjonalny równoległy montaż w układzie chłodzenia. Podgrzewacz wyposażony jest w kabel zasilający o długości 1mb.Podgrzewacz D-12-8003 posiada wszelkie wymagane w Europie certyfikaty i badania.
Podgrzewacz należy podłączyć szeregowo lub równolegle (przy pomocy dołączonych trójników) do przewodu nagrzewnicy, lub innego przewodu krótkiego obiegu w silniku w taki sposób, aby zaznaczony na podgrzewaczu kierunek przepływu cieczy skierowany był do silnika. Rysunek poniżej przedstawia możliwe sposoby i miejsca włączenia podgrzewacza. Montaż równoległy przy pomocy dołączonych trójników jest wymagany jeśli w naszym pojeździe nie ma swobodnego przepływy przez tzw. mały obieg (silnik - nagrzewnica). Dzięki trójnikom można ominąć nagrzewnice oraz ewentualne przeszkody. Oferowany osobno zawór jednokierunkowy oraz duży trójnik umożliwiają montaż równoległy pomiędzy tzw. "małym i dużym " obiegiem chłodzenia (mały obieg- silnik nagrzewnica, duży obieg - silnik chłodnica).
Czas grzania przy temperaturze -7st celsjusza dla silnika 2000ccm wynosi 35-55min. Maksymalna wydajność pompy: od 7 do 10L/min. Waga podgrzewacza: 700g.
Podstawowym wymogiem podczas instalacji jest montaż podgrzewacza poniżej górnego poziomu cieczy w układzie chłodzenia oraz swobodny przepływ przez układ chłodzenia.
ID: 998303185
xxx xxx xxx
Dodane 23 września 2025
podgrzewacz dogrzewacz grzałka silnika 1500w
Tylko przedmiot
350 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły