Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Rowery
  4. Rowery elektryczne
  5. Rowery elektryczne - Dolnośląskie
  6. Rowery elektryczne - Wrocław
  7. Rowery elektryczne - Fabryczna
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Stan: Używane

  • Marka: Inna

  • Kolor: Biały

  • Amortyzacja: Przód

  • Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna

  • Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne

  • Rozmiar koła: 28"

  • Rozmiar ramy: 19-20"

Opis

Piaggio WI-Bike

Rower renomowanego włoskiego producenta w bdb stanie wizualnym i technicznym, kompletny z kluczami i ładowarką, posiada normalne ślady użytkowania..

Rama aluminium 50cm rozmiar M, koła 28cali, osprzęt Shimano 1x9, mikro amortyzacja z przodu, wbudowany system antykradzieżowy po Bluetooth

Szczegółowa galeria:

galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10704156/1

galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10704157/1

Na fali mody na ekologię i rowery również Piaggio, producent skuterów i motocykli, zaprezentowało Wi-Bike, jednoślady, które chcą być przyjazne dla środowiska, a jednocześnie oferować coś więcej dla użytkownika niż zmęczenie mięśni po pedałowaniu.

Sercem Wi-Bike jest elektryczny silnik zaprojektowany przez inżynierów Piaggio i wyprodukowany we włoskich fabrykach koncernu. Zadbano o to, żeby jego kształt nie psuł estetyki roweru – silnik umieszczono na osi pedałów. Może on rozwinąć maksymalną moc 350 W, jednak została ona ograniczona do 250 W, a prędkość maksymalna do 25 km/h.

Chodzi o to, żeby Wi-Bike pozostał rowerem, nie zaś motorowerem. Dzięki temu nie wymaga rejestracji i można nim jeździć bez kasku oraz po drogach rowerowych i wszędzie tam, gdzie można jeździć rowerem, a innymi pojazdami już nie.

Imponujący jest moment obrotowy generowany przez silnik – 50 Nm. Ciekawe, jak to wygląda w praktyce, a nie na papierze. Chcielibyśmy zobaczyć, jak ten pojazd startuje np. spod świateł.

Całość zespołu napędowego to nie tylko silnik – to również akumulator i wyświetlacz. Jego działanie można obserwować za pomocą smartfona wyposażonego w technologię NFC. Gniazdo USB służy nie tylko do ładowania smartfona, lecz także do aktualizacji oprogramowania roweru. Natomiast diagnostyka serwisowa odbywa się za pomocą tabletu poprzez Bluetooth.

Elementy zespołu napędowego mogą pracować tylko w komplecie, który jest chroniony indywidualnym kodem. Gdy zaparkujemy Wi-Bike i wyjmiemy wyświetlacz, to silnik i bateria staną się bezużyteczne. Rower ruszy dopiero po włożeniu wyświetlacza na miejsce. Wymiana każdego z elementów wymaga uzyskania nowego kodu od producenta. Ma to służyć zabezpieczeniu przed kradzieżą. Dodatkowym zabezpieczeniem jest również moduł GPS/GSM umieszczony w baterii, który w razie kradzieży śledzi pozycję roweru.

Litowo-jonowa bateria o pojemności 400 Wh według producenta ma pozwolić na przejechanie od 60 do 120 km w zależności od sposobu i warunków jazdy. Napęd przekazywany jest na tylne koło za pomocą pasa zębatego poprzez automatyczną przekładnię podobną do tych stosowanych w skuterach.

Za wytracanie prędkości odpowiadają dwie 180-mm tarcze na przedniej osi i jedna 160-mm z tyłu z zaciskami sterowanymi hydraulicznie.

Wi-Bike jest jednak rowerem i mimo elektrycznego silnika da się popedałować. Ale dzięki elektronice i specjalnej aplikacji na smartfony możemy sterować wspomaganiem, jakie uzyskamy z silnika. W ustawieniach fabrycznych mamy trzy tryby: Standard – wspomaganie jest proporcjonalne do wysiłku rowerzysty, City – największe wspomaganie przy starcie, np. spod świateł, Hill – większe wspomaganie przy jeździe pod górę, mniejsze z góry. Aplikacja oferuje możliwość modyfikacji tych ustawień, a także wiele innych opcji przydatnych podczas rowerowych treningów.

Rama aluminium rozmiar 50cm- M

osprzęt Shimano 1x9 Shimano Deore

bateria 400Wh

oryginalna ładowarka w zestawie

blokada koła z kluczami

wielofunkcyjny wyświetlacz chodzi również po Bluetooth

amortyzacja monoshock przód

oświetlenie LED AXA Nano50/ Supernova

opony Continental Contact

zintegrowane przewody
ID: 920291794

Skontaktuj się

User avatar

Artur

Na OLX od marzec 2017

Ostatnio online dziś o 14:22

Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.

xxx xxx xxx

Dodane 21 czerwca 2024

Piaggio WI-Bike Deore AntiTheft bateria 400 Bluetooth 1500km bdb!

4 500 zł

O ogłoszeniodawcy

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon