Firmowe
Rok wydania: 2021
Stan: Nowe
Opis
Paka szkolnego bystrzaka SP 3 Gry i pomoce edu.
Zestaw 14 różnorodnych pomocy edukacyjnych w formie atrakcyjnych zabaw i gier, które doskonalą umiejętności z zakresu czterech edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej. Pomoce utrwalają i poszerzają wiedzę z różnych dziedzin, rozwijają wyobraźnię i spostrzegawczość oraz uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Można z nich skorzystać na lekcjach w szkole oraz podczas pracy i zabawy w domu - zarówno samodzielnie, jak i w grupach dwu-, trzy- i czteroosobowych.
Atrakcyjne rozwiązania poligraficzne: plansza z otwieranymi okienkami do nauki tabliczki mnożenia, loteryjki, kolorowe nalepki wielokrotnego użytku.
Kody QR z nagraniami lektora oraz prezentacjami ze zdjęciami (dodatkowe teksty, wskazówki do rozwiązania ćwiczeń, odpowiedzi do układanek, zadania do gier planszowych, opisy i ciekawostki przyrodnicze, prezentacje ze zdjęciami) - razem aż 143 kody QR.
SPIS GIER I POMOCY EDUKACYJNYCH ZNAJDUJCYCH SIĘ W PUDEŁKU
Edukacja polonistyczna
I. ,,Afera w zamku Strachburg" - historia detektywistyczna (czytanie ze zrozumieniem)
II. ,,Trójkąty ortograficzne" - układanka
III. ,,Trzy w linii" - gra z częściami mowy
IV. Zdania i równoważniki zdań - gra z obrazkami
V. Przysłowia - układanka
Edukacja matematyczna
VI. ,,Matematyczne krainy" - gra planszowa
VII. ,,W labiryncie kukurydzy" - programowanie
VIII. Domino matematyczne
Edukacja przyrodnicza
IX. ,,Tajemnice przyrody" - gra planszowa
X. ,,Polska - wybrane parki narodowe" - plansza z mapą Polski
Edukacja społeczna
XI. ,,Europa - znane miejsca i ciekawostki" - plansza z mapą Europy
- Autor: praca zbiorowa
- Wydawnictwo: WSiP
- Seria wydawnicza:
- Rok wydania: 2021
- Język:
- Oprawa: pudełko
- Liczba stron:
- Format: 330 x 230 x 30 mm
- Numer ISBN:
- Kod paskowy (EAN): 9788302201929
Zestaw 14 różnorodnych pomocy edukacyjnych w formie atrakcyjnych zabaw i gier, które doskonalą umiejętności z zakresu czterech edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej. Pomoce utrwalają i poszerzają wiedzę z różnych dziedzin, rozwijają wyobraźnię i spostrzegawczość oraz uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Można z nich skorzystać na lekcjach w szkole oraz podczas pracy i zabawy w domu - zarówno samodzielnie, jak i w grupach dwu-, trzy- i czteroosobowych.
Atrakcyjne rozwiązania poligraficzne: plansza z otwieranymi okienkami do nauki tabliczki mnożenia, loteryjki, kolorowe nalepki wielokrotnego użytku.
Kody QR z nagraniami lektora oraz prezentacjami ze zdjęciami (dodatkowe teksty, wskazówki do rozwiązania ćwiczeń, odpowiedzi do układanek, zadania do gier planszowych, opisy i ciekawostki przyrodnicze, prezentacje ze zdjęciami) - razem aż 143 kody QR.
SPIS GIER I POMOCY EDUKACYJNYCH ZNAJDUJCYCH SIĘ W PUDEŁKU
Edukacja polonistyczna
I. ,,Afera w zamku Strachburg" - historia detektywistyczna (czytanie ze zrozumieniem)
II. ,,Trójkąty ortograficzne" - układanka
III. ,,Trzy w linii" - gra z częściami mowy
IV. Zdania i równoważniki zdań - gra z obrazkami
V. Przysłowia - układanka
Edukacja matematyczna
VI. ,,Matematyczne krainy" - gra planszowa
VII. ,,W labiryncie kukurydzy" - programowanie
VIII. Domino matematyczne
Edukacja przyrodnicza
IX. ,,Tajemnice przyrody" - gra planszowa
X. ,,Polska - wybrane parki narodowe" - plansza z mapą Polski
Edukacja społeczna
XI. ,,Europa - znane miejsca i ciekawostki" - plansza z mapą Europy
- Autor: praca zbiorowa
- Wydawnictwo: WSiP
- Seria wydawnicza:
- Rok wydania: 2021
- Język:
- Oprawa: pudełko
- Liczba stron:
- Format: 330 x 230 x 30 mm
- Numer ISBN:
- Kod paskowy (EAN): 9788302201929
ID: 1026989480
Skontaktuj się